1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6
    16-07-2018

    Islam Whatsappgroep alleen voor zusters!

    Salaamoe alaikoem,

    Welke dames lijkt het leuk om elkaar te ondersteunen in het geloof door samen lezingen bij te wonen, leerzame filmpjes en theorie over het geloof te delen via whatsapp en dat natuurlijk in de praktijk proberen te brengen! Laten we elkaar stimuleren in het goede en onze kennis verbreden! Stuur me een pm en ik voeg je toe aan de
    whatsapp-groep!

    Graag zusters uit Amsterdam en omgeving!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6
    16-07-2018

    Up

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1
    31-07-2018

    Is het mogelijk om nog toegevoegd te worden??ben namelijk geïnteresseerd

  4. #4
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Jammer kom helaas uit brabant

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6
    16-07-2018

    Je inbox is vol

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.411
    27-05-2007

    Citaat Geplaatst door islamqalbi Bekijk reactie
    Salaamoe alaikoem,

    Welke dames lijkt het leuk om elkaar te ondersteunen in het geloof door samen lezingen bij te wonen, leerzame filmpjes en theorie over het geloof te delen via whatsapp en dat natuurlijk in de praktijk proberen te brengen! Laten we elkaar stimuleren in het goede en onze kennis verbreden! Stuur me een pm en ik voeg je toe aan de
    whatsapp-groep!

    Graag zusters uit Amsterdam en omgeving!
    Heel goed dat je zoiets doet, Moge Allaah je rijkelijk belonen. Alleen erg jammer dat je enkel voor Amsterdam en omgeving doet. Waarom niet verder dan dat? Zusterschap gaat ook verder dan Amsterdam en omgeving.

    It is the same rain which you once loved that drowned you.


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6
    16-07-2018

    Citaat Geplaatst door Aspasia Bekijk reactie
    Heel goed dat je zoiets doet, Moge Allaah je rijkelijk belonen. Alleen erg jammer dat je enkel voor Amsterdam en omgeving doet. Waarom niet verder dan dat? Zusterschap gaat ook verder dan Amsterdam en omgeving.
    Ameen!
    Je hebt gelijk, alleen kan het met afspreken vanwege lange afstanden best lastig zijn. Heb het geprobeerd met een groepje buiten Amsterdam, maar is bijna niet te doen.