1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Wat is dat met meiden van tegenwoordig?

    Je spreekt ze netjes aan op straat om ze te leren kennen zeggen ze nee geen interesse. Stuur je familie leden zeggen ze ja, waarom komt hij zelf niet, wat is er met hem?

    Jullie weten echt niet wat jullie willen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Man moet gwn haar familieleden aanspreken
    2x fout

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    Man moet gwn haar familieleden aanspreken
    2x fout
    Je hebt gelijk, gewoon gelijk naar ouders gaan. Terwijl zij getrouwd kan zijn, kinderen hebben of geen interesse hebben. Of nog erger geen klik hebben. Dan zwijg ik nog over haar verleden.
    We leven niet in de tijd van onze moeders en oma's dat je zomaar kunt aankloppen. Weet niet in welke tijd jij bent blijven steken.

    Wel praktisch blijven nadenken. Het leven is geen sprookje met allemaal prachtige zusters.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    74
    29-09-2014

    Vrouwen versieren tegenwoordig een man dus doe geen moeite

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door serieuzeman3 Bekijk reactie
    Vrouwen versieren tegenwoordig een man dus doe geen moeite
    Niks aan toe te voegen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Misschien heeft ze al iemand, of ze heeft echt geen interesse. Bedoel kan zoveel achter zitten...

  7. #7
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    misschien mot ze je gewoon nie



  8. #8
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Meestal heeft ze dan ook geen interesse of vind ze je niet aantrekkelijk of wat dan ook.

    Als ze je interessant vond had je of haar num gehad of die van haar mahram. Believe me.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    41
    26-03-2015

    Citaat Geplaatst door serieuzeman3 Bekijk reactie
    Vrouwen versieren tegenwoordig een man dus doe geen moeite
    Precies dat dus.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.055
    25-02-2013

    Niet doen

    Kies 1 uit marokko
    Alhoceima inoe i3izan twahchegh chem 2015 insa allah waha

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Je spreekt ze netjes aan op straat om ze te leren kennen zeggen ze nee geen interesse. Stuur je familie leden zeggen ze ja, waarom komt hij zelf niet, wat is er met hem?

    Jullie weten echt niet wat jullie willen.
    Als ze geen interesse heeft dan is ze gewoon bezet, getrouwd of ze vindt je niks.

    En jullie gaan altijd naar de leuke meiden toe, maar die leuke meiden zijn meestal al van een leuke man. Zij blijven niet onopgemerkt.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Vent020 Bekijk reactie
    Doe een second opinion maar ga gekleed als een zakenman en rijd in een dikke auto (gewoon huren of lenen van iemand). Het maakt niet uit wat voor religie ze aanhangt of dat ze 10 broers heeft, elke meid zal happen.
    In jouw fantasie ja.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  13. #13
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Vent020 Bekijk reactie
    Omar heeft gesproken. Als vrouw dien je gewoon veel en ongeremd seks te hebben, dat sterft het kind in je vanzelf.
    In het huwelijk met hun echtgenoot indd. Niet buiten het huwelijk.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Als ze geen interesse heeft dan is ze gewoon bezet, getrouwd of ze vindt je niks.

    En jullie gaan altijd naar de leuke meiden toe, maar die leuke meiden zijn meestal al van een leuke man. Zij blijven niet onopgemerkt.
    Voor alle mensen die denken heeft met uiterlijk te maken dat is niet de punt.

    Ik sluit me aan hierbij de
    Meeste mooie vrouwen zijn bezet en die zijn juist de gene die worden aangesproken.

    De meeste voelen zich te hoog of hebben kapsones of zijn bezet inderdaad.

    Meiden als ze 18 tot 22 jr hebben ze Zehma geen interesse omdat ze zich jong voelen en bezig zijn met carrière

    Vrouwen tussen 23 en 28 zijn volop aan het daten of verloofd of getrouwd

    En dan zijn ze rond de dertig en dan is het mannen allemaal niet serieus

    Jullie vrouwen zijn rare wezens

    Ik ga dit jaar naar Marokko
    Een goede halen dat zijn de echte vrouwen

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Younes2018 Bekijk reactie
    Voor alle mensen die denken heeft met uiterlijk te maken dat is niet de punt.

    Ik sluit me aan hierbij de
    Meeste mooie vrouwen zijn bezet en die zijn juist de gene die worden aangesproken.

    De meeste voelen zich te hoog of hebben kapsones of zijn bezet inderdaad.

    Meiden als ze 18 tot 22 jr hebben ze Zehma geen interesse omdat ze zich jong voelen en bezig zijn met carrière

    Vrouwen tussen 23 en 28 zijn volop aan het daten of verloofd of getrouwd

    En dan zijn ze rond de dertig en dan is het mannen allemaal niet serieus

    Jullie vrouwen zijn rare wezens

    Ik ga dit jaar naar Marokko
    Een goede halen dat zijn de echte vrouwen
    Ik heb wel met je te doen. Mss is er hier een oprechte vrouw die jou wil leren kennen?

    Open een topic bij man zoekt vrouw. Zo kun je pijlen of jullie hetzelfde doel voor ogen hebben ( het huwelijk) en er samen naartoe werken. Tip: volg je gevoel en stel de juiste vragen, maar bovenal vrees Allah en speel niet met haar.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.