1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Niks aan de hand. Ze zijn dan hoogst alleen 'verbaasd'.

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd hoeveel moslims
    er rustig in een bus blijven zitten
    wanneer er iemand met een baard
    plotseling opstaat en Allahu akbar schreeuwt ...

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ooww, een verbaasd sektelid?


    kan ik weer lekker slapen... zzzzz



    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Shia zijn geen moslims maar een sekte.
    Dit kun je dus echt met geen mogelijkheid linken aan islam. Hij zal wel een daesh symphatisant zijn of gewoon ziek in zijn hoofd. (Beiden ook niks met islam te maken)

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Ooww, een verbaasd sektelid?


    kan ik weer lekker slapen... zzzzz
    deash en shia..

    dan slaap je echt
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    [QOTE=jakko;133648050]Dus als je op witte mensen insteekt is dat omdat je verbaasd bent dat je op witte mensen insteekt? Ik moet het zo begrijpen?


    Is niet omdat men dan witte mensen minderwaardig vindt? Je bent gewoon verbaasd dat je geen terrorist bent, maar verbaasd?[/QUOTE]



    ------------



    Mijn reactie was naar hans voorbeeld wat als iemand Allahua Akhbar roept in de bus.
    Dat mag dus niet volgens jou???? Wij moslims roepen bijna 100x per dag Allahua akhbar tijdens het gebed en voor de oproep tot gebed. Dus als iemand in de bus wil bidden of buiten in het park en hij roept op tot gebed door met Allahua akhbar te zeggen wordt hij opgepakt? En dat vind jij goed?



    Wat iemand doet of zegt als hij mensen neersteekt heeft islam of andere moslims niks mee te maken want op mensen zomaar neersteken is haram an sich

  5. #35
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Het was wel degelijk een aanslag, maar een terroristische daad niet echt, net als Malek F. wel een aanslag maar terrorisme nahhh

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    ------------



    Mijn reactie was naar hans voorbeeld wat als iemand Allahua Akhbar roept in de bus.
    Dat mag dus niet volgens jou???? Wij moslims roepen bijna 100x per dag Allahua akhbar tijdens het gebed en voor de oproep tot gebed. Dus als iemand in de bus wil bidden of buiten in het park en hij roept op tot gebed door met Allahua akhbar te zeggen wordt hij opgepakt? En dat vind jij goed?



    Wat iemand doet of zegt als hij mensen neersteekt heeft islam of andere moslims niks mee te maken want op mensen zomaar neersteken is haram an sich[/QUOTE]

    ze hebben er niks mee te maken nee maar de associatie met islam is er wel..zowel moslims als terroristen gebruiken allahu akbar..

    snap jij dat mensen daarom niet echt gediend zijn van allahu akbar geschreeuw in het openbaar..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  7. #37
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ------------



    Mijn reactie was naar hans voorbeeld wat als iemand Allahua Akhbar roept in de bus.
    Dat mag dus niet volgens jou???? Wij moslims roepen bijna 100x per dag Allahua akhbar tijdens het gebed en voor de oproep tot gebed. Dus als iemand in de bus wil bidden of buiten in het park en hij roept op tot gebed door met Allahua akhbar te zeggen wordt hij opgepakt? En dat vind jij goed?



    Wat iemand doet of zegt als hij mensen neersteekt heeft islam of andere moslims niks mee te maken want op mensen zomaar neersteken is haram an sich
    ze hebben er niks mee te maken nee maar de associatie met islam is er wel..zowel moslims als terroristen gebruiken allahu akbar..

    snap jij dat mensen daarom niet echt gediend zijn van allahu akbar geschreeuw in het openbaar..[/QUOTE]En wat is jouw geloof?

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ------------



    Mijn reactie was naar hans voorbeeld wat als iemand Allahua Akhbar roept in de bus.
    Dat mag dus niet volgens jou???? Wij moslims roepen bijna 100x per dag Allahua akhbar tijdens het gebed en voor de oproep tot gebed. Dus als iemand in de bus wil bidden of buiten in het park en hij roept op tot gebed door met Allahua akhbar te zeggen wordt hij opgepakt? En dat vind jij goed?



    Wat iemand doet of zegt als hij mensen neersteekt heeft islam of andere moslims niks mee te maken want op mensen zomaar neersteken is haram an sich
    ze hebben er niks mee te maken nee maar de associatie met islam is er wel..zowel moslims als terroristen gebruiken allahu akbar..

    snap jij dat mensen daarom niet echt gediend zijn van allahu akbar geschreeuw in het openbaar..[/QUOTE]




    Jij bent een troll account pollewopje ga ik dus niet op in

  9. #39
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd hoeveel moslims
    er rustig in een bus blijven zitten
    wanneer er iemand met een baard
    plotseling opstaat en Allahu akbar schreeuwt ...
    Ik ben benieuwd hoeveel niet moslims er rustig in een bus blijven zitten wanneer iemand met een stopdas opstaat en ik vermoord iedereen schreeuwt..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  10. #40
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd hoeveel niet moslims er rustig in een bus blijven zitten wanneer iemand met een stopdas opstaat en ik vermoord iedereen schreeuwt..

    Ik ben benieuwd hoeveel moslims er beginnen te schreeuwen
    als ik rustig met een stropdas in de bus ga zitten ...

  11. #41
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd hoeveel moslims er beginnen te schreeuwen
    als ik rustig met een stropdas in de bus ga zitten ...
    Wat lul je slap, totaal geen inhoud in je reacties.
    Niemand blijft zitten tijdens een aanslag, je kromme domme rederneringen slaan nergens op.

  12. #42
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd hoeveel moslims er beginnen te schreeuwen
    als ik rustig met een stropdas in de bus ga zitten ...
    Vervang moslims door niet moslims en een stropdas door een baard.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #43
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Vervang moslims door niet moslims en een stropdas door een baard.
    Ik ben benieuwd hoeveel niet-moslims er beginnen te schreeuwen
    als ik rustig met een baard in de bus ga zitten.

    Geen.
    Totdat ik zelf Allahu akbar
    begin te schreeuwen ...

  14. #44
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd hoeveel niet-moslims er beginnen te schreeuwen
    als ik rustig met een baard in de bus ga zitten.

    Geen.
    Totdat ik zelf Allahu akbar
    begin te schreeuwen ...
    Daarom zeg ik dat islam haters allaho akbar als een definitie van terrorisme bestempelen..
    En dat bevestig je hier duidelijk met je stelling..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    Daarom zeg ik dat islam haters allaho akbar als een definitie van terrorisme bestempelen..
    En dat bevestig je hier duidelijk met je stelling..
    ze associëren het met terrorisme omdat die link er nu eenmaal duidelijk is..haast iedere terrorist gebruikt de term allahu akbar bij een aanslag.

    Die linkdur mensen leggen tussen terrorisme en allahu akbar wordt dus door terroristen gemaakt..
    nu kun je hier de hele dag blijven miepen..dat het islamofobie is dat het niet eerlijk is.
    Dat lost niets op over deze feiten.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..