1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    20-07-2018

    Vakantie

    Ik ben nu 3.5 jaar getrouwd met mijn Marokkaanse vrouw. Ik heb haar 3.5 jaar geleden naar Nederland laten overkomen en is nu ook klaar met inburgeren en alles. Ze komt uit de hoofdstad van Marokko daar gaan we iedere jaar naar toe. Ik ben zelf geen Marokkaan maar ben geboren in Nederland en mijn ouders komen uit Azië.

    Ik wil graag weten, hoe duur het leven kost met €500 kan je makkelijk de maand redden in Marokko? Wij hebben daar geenhotel nodig omdat wij bij de familie intrekken van mijn zwager. Ik wil dit jaar voor mijn vrouw een setje goud kopen 18 of 24 kraat goud, mijn vrouw beweert dat dit ongeveer €200,- kost al denk ik dat het veel lager is omdat ik hoor dat je waarschijnlijk al met €500,- kan rond komen voor de hele maand?

    Is het voldoende dat ik €500 mee nemen voor 4 weken en is het verstandiger om mijn geld hier in te wisselen of mijn geld bewaren en pas in Marokko het omwisselen ben?


    In Nederland krijg ik 4600,00 MAD = €508,02,- bij GWK. Is dit meer dan voldoende voor goud en een maand?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Waarom zo gierig? Neem gewoon het geld mee wat je hier zou besteden mee en het liefst meer. Je gaat op vakantie toch niet gierig doen?

    En 200 euro voor een set goud is te weinig. 500 euro krijg je een dun setje voor.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Die 500 is net genoeg om de corrupte politie te betalen die je bij elke stap die neemt te betalen

    Voor 200 krijg je koper ipv goud .
    goudprijs is wereldwijd ongeveer hetzelfde .

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    Die 500 is net genoeg om de corrupte politie te betalen die je bij elke stap die neemt te betalen

    Voor 200 krijg je koper ipv goud .
    goudprijs is wereldwijd ongeveer hetzelfde .
    Mijn eerste reactie was denk je dat goud aan de bomen groeit in Marokko. En toen dacht ik nee doe lief.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Mijn eerste reactie was denk je dat goud aan de bomen groeit in Marokko. En toen dacht ik nee doe lief.
    We zijn altijd snel geneigd bot en onbeschoft te reageren . Is niet zo netjes .

    Dat hij zo denkt is natuurlijk niet raar .
    Mensen in marokanen denken ook dat wanneer ze hier zijn rugklachten krijgen van al dat geld van de straten oprapen .

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door diversen Bekijk reactie
    We zijn altijd snel geneigd bot en onbeschoft te reageren . Is niet zo netjes .

    Dat hij zo denkt is natuurlijk niet raar .
    Mensen in marokanen denken ook dat wanneer ze hier zijn rugklachten krijgen van al dat geld van de straten oprapen .
    haha was het maar zo’n feest.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    587
    24-10-2007

    Het hangt er erg vanaf wat jullie willen doen en of je naar buiten gaat en bijvoorbeeld ook voor de familie betaald of niet.
    Ga je uitstapjes doen of andere dingen die geld kosten of voornamelijk thuis en het strand bijv.
    Ik zou voor de zekerheid iets meer meenemen.

    Een paar jaar geleden wilde ik een ring kopen. Normale ring en die was al meer dan honderd euro. Een armband van 0.5 cm breed zonder al te veel steentjes want die wegen veel kost makkelijk 300 euro.
    Denk dat je aan 200 euro geen echte set kan kopen in het goud.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    587
    24-10-2007

    Oja wisselen zou ik in marokko doen. Of pinnen als je tekort komt

  9. #9
    *Mocro schrijver*

    Reacties
    7.472
    05-03-2006

    Citaat Geplaatst door Lenovo1983 Bekijk reactie
    Ik ben nu 3.5 jaar getrouwd met mijn Marokkaanse vrouw. Ik heb haar 3.5 jaar geleden naar Nederland laten overkomen en is nu ook klaar met inburgeren en alles. Ze komt uit de hoofdstad van Marokko daar gaan we iedere jaar naar toe. Ik ben zelf geen Marokkaan maar ben geboren in Nederland en mijn ouders komen uit Azië.

    Ik wil graag weten, hoe duur het leven kost met €500 kan je makkelijk de maand redden in Marokko? Wij hebben daar geenhotel nodig omdat wij bij de familie intrekken van mijn zwager. Ik wil dit jaar voor mijn vrouw een setje goud kopen 18 of 24 kraat goud, mijn vrouw beweert dat dit ongeveer €200,- kost al denk ik dat het veel lager is omdat ik hoor dat je waarschijnlijk al met €500,- kan rond komen voor de hele maand?

    Is het voldoende dat ik €500 mee nemen voor 4 weken en is het verstandiger om mijn geld hier in te wisselen of mijn geld bewaren en pas in Marokko het omwisselen ben?


    In Nederland krijg ik 4600,00 MAD = €508,02,- bij GWK. Is dit meer dan voldoende voor goud en een maand?
    500€ en je wil nog goud kopen, 4 wkn???

    Wash maak je grappen. Al doe je helemaal niks. Het eten kost al 500€. Jij wil nog goud kopen.

    Je hebt minimaal €2.000 nodig met zn tweeen. Kan je haar ook nog verwennen ipv alleen thuis blijven.

    Neem liever meer geld mee. Dan kan je een rekening openen en daar storten mocht je over houden. Ieder naar zijn vermogen, maar ga je zelf niet verschut zetten met 500€.

    Citaat Geplaatst door Teglelet Bekijk reactie
    Jij bent ontspoord.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    So jij bent wel heel gierig damn! Van die 500 kan je een week leven geen maand.

  11. #11
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Je hebt rammel nodig

    500 euro waarvan je goud gaat kopen??

    Dat word snel blut;geen respect ineens..mella gewoon!

    5 ticketten minimum als je een lovertrip wlt,familie of niet