1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Sekstoerisme neemt enorm toe in Marokko

    Citaat Geplaatst door Btetouan
    Door de enorme toename van het toerisme in Marokko, met name naar steden als Agadir, Marrakech en Casablanca

    Is ook het aantal Marokkaanse vrouwen dat de prostitutie ingaan enorm toegenomen. Helemaal doordat Marokkaanse curve zijn en meestal zorgzaam, zorgt het al snel dat er elk jaar 1000en dan wel niet 10.000en sekstoeristen naar Marokko komen puur opzoek naar seks


    Ik kwam onderstaande forum tegen waarin er letterlijk 100en mannen beschrijven over trios, over hoe makkelijk de vrouwen zijn op te pikken, hoe je ze in clubs en tijdens t uitgaan kan meenemen

    https://www.hookers.nl/forum/buitenl...-marokko/page6


    Er zijn alleen al over Marokko 100en reacties, mannen beschrijven het als een seksparadijs met de mooiste vrouwen.

    - Vaak zie je ze na 22:00 de straat op gaan
    - Ze geven aan dat meiden er heel makkelijk hun nr weggeven
    - Ook zie je ze vaak rondhangen bij Starbucks of Mcdonalds
    - Massagesalons barst het van in de grote steden, dit zijn regelrechte sekssalons, na massage kan er van alles gedaan worden
    - Mannen geven aan soms 2 a 3 meiden tegelijk mee naar huis te nemen voor geen 100 euro.



    TINDER:

    Ik besloot om te zien hoe erg dit werkelijk is en had Tinder aangemaakt met een foto van een of andere chris brown, Wollah! binnen no time had ik al 10 tot 20 marokkaanse prostitutees die wilde afspreken en sommige tegen betaling.
    Ik wist niet dat Marokko zo erg naar de klote is!!

    Zogenaamd een Islamitisch land, terwijl de hele wereld er naar afreist vanwege de verhalen die ze horen over hoe makkelijk de vrouwen er zijn en hoeveel seks je er maar kan krijgen als je wilt.
    Die koning moet eens beginnen die massagesalons te sluiten en strenger op te treden tegen deze fitnah!
    Dit zijn de nadelen van meer Toeristen!
    .

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Wat dacht je van pedofielen. Vrouwen die hun kinderen verkopen is ook enorm gestegen,dat is toch erger dan die hoeren. Overigens schijnen die hoeren heel smerig te zijn. Volgens mij lopen daar genoeg hoeren rond met hiv. Ze hebben daar vaak onbeschermd seks. Bah

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Ik vind dat ze die pedofielen harder moeten straffen misschien minimaal 20 jaar cel en voor de ouders ook omdat zei vaak diegene zijn die hun kinderen aanbieden. Mijn moeder hart huilt als ik weer berichten lees over kindermisbruik en verkrachtingen. Alle Pedofielen aan de schandpaal! En weg laten rotten in de cel en laten we maar hopen dat een crimineel zijn hoofd afhakt zoals in Mexico dat gebeurt met pedo s.