1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    Ewa my kiddens
    Maak ruimte voor andere lezers en kijkers

    Ga ergens anders klieren
    Moving your way

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    20
    16-05-2018

    Citaat Geplaatst door Naica Bekijk reactie
    Het komt meestal ook door de opvoeding. Moeders die van hun zonen halve homo’n maken. Dan krijg je op een gegeven moment een zoon die een roze kamer heeft of eentje met lang haar zoals vrouwen.
    Ja klopt. Maar genoeg mannelijke voorbeelden zou je denken... ja die langharige drol doet me aan ali b denken. Ook een verstandloze idioot die zijn ziel aan deze dunya heeft verkocht. Dit soort jongens gaan heel ver om maar de duurste van de duurste te hebben/dragen. Ze blijven gewoon hangen. Ik denk dat vele van ons die tijden van die gekke kapsels en leven tot je er bij neervalt wel heeft meegemaakt maar op geven moment besef je toch wel waarvoor je geschapen bent. Ze weten alles over die homo ontwerpers in Milaan maar weten niets over de sahaba’s of andere helden. Nooit een boek open getrokken maar wel volop op fb insta en weet ik veel wat allemaal. Ik word gewoon heet als ik dit typ

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    De ekte verkaasje komt lachen
    Zat je ernog mee

    Emo wijf lady
    Moving your way

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    [emoji38][emoji38][emoji38][emoji38][emoji38]
    Hahahahha jaaa ff serieus kan toch nie

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    Oke laat nu moslims aan t woord
    Geen halve moslims hier of laatbloeiers....

    Move
    Moving your way

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door Mr.Deadly Bekijk reactie
    Oke laat nu moslims aan t woord
    Geen halve moslims hier of laatbloeiers....

    Move
    Nou dan kun je meteen je topic sluiten.
    Want jij gedraagt je totaal niet als een echte moslim.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Ik kleed me met een barki al beter dan heel hun kledingkast vol merkkleding.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Hij was helemaal trots op die 2 shemales, totdat hij zag dat de reacties tegenvielen veranderde hij opeens matig van mening, want hij is duidelijk nog steeds trots op ze.


    En dan praatie over andere hoe slechte moslims het zijn. Maar dit is echt de juiste voorbeeld voor hem, want he zo slecht zijn ze niet.
    Alleen praten over merk kleding en ze denken van zichzelf zijn ook nog eens 2 modellen.
    Want precies dit is tegenwoordig volgens sommige de juiste voorbeeld om een moslim te zijn.

    Omgg hoe kan je dan andere mensen afkraken.
    Dan heb je toch eerlijk waar geen goeie opvoeding gehad? Zelfs als je in een internaat ben groot gebracht kan je niet eens zo zijn man.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018



    Boost my topic
    Moving your way

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Dit is gewoon een kanker shemale man, hele dag op internet janken over andere, terwijl hij niet eens een fatsoenlijke zin kan maken, dit is net zo'n grote kanker hoertje als die vieze somalische stinkbom.
    Zo en niet eens een klein beetje ook.
    Welke oudlid is dit eigenlijk? Toch niet marocci ofso?

    Ik vind der wel oke.

    Maar echt wasr er zijn hier een paar, ik weet echt niet wat ze van zich zelf denken dat het profeten zijn of sheiks. En andere mensen blijven beschouwen en uitlachen.
    Dit zijn sowieso mensen die vroeger zijn gepest in hun leven en geen vrienden hadden. Misschien nog steeds niet hebben.

  11. #26
    モロッコ

    Reacties
    24
    03-04-2018

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Hahahahhaha, daarom lachen we je kanker hard uit. Wat heb jij gewonnen, eh tering domme somalier? Een combi magnetron? Wollah jij bent echt stront, ik zit hier feiten over jou te droppen en jij praat over gewonnen vuile nietsnut dat je er rondloopt. Jij bent net zo kansloos als dat land waar je vandaan komt, het land waar ze baby's verkrachten zien als een medicijn om aids te genezen.
    Het land van de ongeremde seks, waar 30 man slapen in een luxaflex:
    https://youtu.be/cyu4njwPqPs?t=2m19s

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door Naica Bekijk reactie
    Geboekt, lever mijn bestellingen is heel snel. Slaafje. Koeriertje.
    Doe normaaal. Je bent niet meer en ook niet minder dan dat hij is. Al zou deze jongen zo arm zijn en jij zo rijk. Jullie zijn nog steeds gelijk.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    220
    28-12-2017

    Citaat Geplaatst door Gevloekt Bekijk reactie
    Nee, is hij niet.


    Moet je beter opletten dan kom je erachter wat voor vies duivels gebroed dit is. Ik zeg dit echt over niemand, maar je moet echt uitkijken voor deze zieke somalische schizofreen. Ze heeft meer persoonlijkheden dan een volgeladen voetbalstadion.
    Oh oke.

    Nja kweet niet wat jullie haar hebben aangedaan. Tegen mij doet ze normaal tenminste ze heeft me niet uitgescholden of wat dan ook.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    20
    16-05-2018

    Citaat Geplaatst door Naica Bekijk reactie
    Ik ben aardig tegen meneen die het verdienen. Hij haalt elke keer mijn land etc erbij dan behandel ik hem ook naar zijn waarde. Een koerier die niks waard is.
    ik ken een koerier met meer geld dan wat een rechter per maand binnen haalt. Zit veel geld in logistiek als je meerdere koeriers voor je hebt rijden. Dus onderschat het niet. Werk is werk overigens.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    Nog steeds

    Nice

    Stay halal
    Moving your way