1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Cisse received his marching orders for connecting with an opponent as he tried to punch the ball clear, and having used all of their substitutes already, striker Issa Sanogo had to go in goal.

    ESPN, haha. Hij wilde de bal wegstompen. Hahahahah.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Cisse received his marching orders for connecting with an opponent as he tried to punch the ball clear, and having used all of their substitutes already, striker Issa Sanogo had to go in goal.

    ESPN, haha. Hij wilde de bal wegstompen. Hahahahah.
    Ik lees nu pas hhhhhhh hij zag zeker die hoofd voor bal aan

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Ik ben benieuwd wat Tanger laat zien volgende afrika CL,is hun eerste ervaring in Afrika,Wydad en Raja hebben ervaring in uitwedstrijden op die batata velden en gekke taferelen die daar in zulu landen gebeuren,ze nemen zelfs eigen eten mee en kok want je weet nooit wat je op je bord krijgt shin voodoo shit in je eten oela

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd wat Tanger laat zien volgende afrika CL,is hun eerste ervaring in Afrika,Wydad en Raja hebben ervaring in uitwedstrijden op die batata velden en gekke taferelen die daar in zulu landen gebeuren,ze nemen zelfs eigen eten mee en kok want je weet nooit wat je op je bord krijgt shin voodoo shit in je eten oela
    tanger speelde eerder afrika cup, jaar na dat ze promoveerden

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    berkane doet het goed, staan boven aan na 3 wedstrijden

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    tanger speelde eerder afrika cup, jaar na dat ze promoveerden
    Kwamen ze ver?

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    berkane doet het goed, staan boven aan na 3 wedstrijden
    Jaa klopt boven El Masy uit Egypte

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Tanjawi_UH07 Bekijk reactie
    Ey maar fakka met de bond, Marokko is zowat het enige land zonder Supercup.
    widad won nog dit jaar de super cup wedstrijd tegen mazembe, ook begin jaren 90 won widad de super cup

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Jaa klopt boven El Masy uit Egypte
    ze staan 5 punten voor op nummer 3, ze staan met een been in de kwart finale

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    widad won nog dit jaar de super cup wedstrijd tegen mazembe, ook begin jaren 90 won widad de super cup
    Wydad is een topclub in Afrika ze zijn titel houder en zijn verplicht om minimaal de halve finale te halen net als Raja bij CAF cup,alles wat slechter is dan de halve finale is slechte Afrika seizoen,Berkane al ze de groep overleven is al opzich knap van ze

  11. #56
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Kwamen ze ver?
    nee

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Kwart finales zal wel lastig worden voor berkane want dan krijg je clubs als Al Ahly en Esperance Tunis en Etoile du Sahel en TP Mazembe,dat zijn clubs waar Wydad wel van kan winnen

  13. #58
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Ik ben benieuwd wat Tanger laat zien volgende afrika CL,is hun eerste ervaring in Afrika,Wydad en Raja hebben ervaring in uitwedstrijden op die batata velden en gekke taferelen die daar in zulu landen gebeuren,ze nemen zelfs eigen eten mee en kok want je weet nooit wat je op je bord krijgt shin voodoo shit in je eten oela
    Je leest Mn reacties niet hè, is 2e keer.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  14. #59
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    widad won nog dit jaar de super cup wedstrijd tegen mazembe, ook begin jaren 90 won widad de super cup
    Supercup van Marokko bedoel ik

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Tanger is tog na Wydad de rijkste club van Marokko dus die kunnen goede spelers aantrekken,mijn clubie Raja is financieel zwaar achter uit gegaan door die dief die eigenaar,steekt alle inkomsten in zn eigen zak en hotels in derb sultan