1. #16
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    ik weet niet waarom maar begin kotsneigingen te krijgen

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Gewoon alle nazi ideologieen met de grond gelijk maken.

    Mensen bouwen high tech wapensystemen, jullie bouwen onzin discussies

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Jij bent een huichelaar. Lager kan je als mens niet wezen
    zeg ik iets onwaars dan? mijn eigen land die mensen de gevangenis instopt omdat ze betere gezondheidszorg eisen. en ik moet maar accepteren dat mijn straten naar Arabische mensen vernoemd worden waarmee ik totaal niets maar dan ook niets mee heb en ook niets maar ook niets voor deze straten hebben gedaan. Dat is toch raar? wie is hier een huichelaar? jij of ik?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    zeg ik iets onwaars dan? mijn eigen land die mensen de gevangenis instopt omdat ze betere gezondheidszorg eisen. en ik moet maar accepteren dat mijn straten naar Arabische mensen vernoemd worden waarmee ik totaal niets maar dan ook niets mee heb en ook niets maar ook niets voor deze straten hebben gedaan. Dat is toch raar? wie is hier een huichelaar? jij of ik?
    Je hebt niks te zeggen over het land van de werkelijke marokkanen a huichelaar. Dit is hoe laag jullie zijn altijd bezig houden met anderen hun landen en dan nog zelfs zo laag te zinken tot huichelarij. Ga je nederlandse vriendjes maar opstoken
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sapere_aude Bekijk reactie
    Jij bent een huichelaar. Mensen die opstaan voor een waardig bestaan in Marokko die krijgen 20 jaar en pedofielen worden vrijgesproken en krijgen gratie. Waar is dan je empathie? Enkel Palestijnen?
    Wat?

    Ik weet niet wat je las in mn reactie maar ik denk dat je even bij jezelf moet nagaan waarom je het zo las.
    If you 'don't know', Allah knows.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Die oma heeft aids, je kan besmet raken als je reageert op haar

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Ik ben echt teleurgesteld in de marokkaanse rechters, die riffijnse ezel had de strop moeten krijgen.

    Gewoon ophangen, zijn trotse oma moer en tandloze vader mogen op de eerste rij zittwn scanderen

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Sapere_aude Bekijk reactie
    Je reactie zat vol met jij en jullie. Hij haalt argumenten aan die gewoon kloppen. Waarom zit je hysterisch aan te vallen met woorden als huichelaars?
    Ligt eraan wat je denkt dat k bedoel met jij en jullie. Ik eindigde met ga je nederlandse vriendjes opstoken met een reden. Wees voorzichtig zou k zeggen want wat hij zegt over palestijnen is niet iets van ons(oa jij en ik), maar van hun.
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Weg met de Amazigh namen wij hebben niks met dat achterlijke cultuur dat afstamt uit tijden van ongeloof . Van mij moge ze Palestijnse namen geven.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    stomme azouls doen net alsof de stad vol hangt met Palestijnse straatnamen en vraag mij af of ze erook moeite hadden wanneer er joods namen kwamen te staan.

    De gemeenteraad heeft hierin gelijk en zou er zelfs meer bij moeten zetten....al is het alleen om die azouls te pesten

    in your face

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Vieze smerige azulisten en hun gejank.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    wat kan mij die kut palastine schelen? ze zitten daar tussen Arabische landen hoezo moet ik als berber mij daar druk om maken als de arabieren zelf het geen hol kan schelen? terwijl marokko zelf mensen 20 jaar de gevangenis in stopt omdat ze betere voorzieningen willen hebben? denk jij dat wij achterlijk zijn ofzo? de Palestijnse shit is niet ons probleem! ons eigen land veroordeelt ons stopt ons in de gevangenis , heeft onze taal verboden, en onze geschiedenis vervalst. en ik mij druk maken om de arabieren ergens in palasina?? jij bent gek
    De enigste wat een vieze kaffir berberse smetha wat kan schelen is dat beetje wajonguitkering wat je van je blanke kaffirmeesters krijgt en aan het einde van de maand hoeveel oude omaatjes je moet beroven om de rest van de maand moet door komen . Dit is nou de hedendaagse ongelovige berberse straatrat de nieuwe zigeuners van europa die nergens bij horen naar de hel met jullie azulisten die hier in europa zullen sterven samen met hun identiteitsloze kinderen die of dief of prostiuee worden .

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De enigste wat een vieze kaffir berberse smetha wat kan schelen is dat beetje wajonguitkering wat je van je blanke kaffirmeesters krijgt en aan het einde van de maand hoeveel oude omaatjes je moet beroven om de rest van de maand moet door komen . Dit is nou de hedendaagse ongelovige berberse straatrat de nieuwe zigeuners van europa die nergens bij horen naar de hel met jullie azulisten die hier in europa zullen sterven samen met hun identiteitsloze kinderen die of dief of prostiuee worden .
    het lijkt net alsof je geen adem haalt als je schrijft

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    299
    10-02-2010

    Niks azulisten. Hier heeft men gewoon gelijk. Amazigh namen gaan voor Palestijnse namen. Dit is onze geschiedenis. Er zijn al genoeg arabische namen voor straten. Ik ben zo anti-hirak en rifprotesten als maar kan (is nml social engineering ), maar ik sta altijd achter ons amazigh erfgoed. De constante arabisering heeft tot een cultuur en ontwikkelingsachterstand geleid.Gek genoeg is het vooral het volk wat dit pusht, omdat onwetende nog steeds Arabisch gelijk stellen aan Islam.

  15. #30
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Stressen omdat er geen namen van de amazigh worden toegelaten.

    Nationalisme wat een kwaadaardige ziekte

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”