1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    22
    17-07-2018

    gevraagd aan moslims

    salaam moslims


    Moeder vraagt jullie om hulp Mijn moeder werd werd getalkt door vorige buurman.Hij eiste seks.
    Geen seks dan gaat ze dood . We hadden nooit contact met hem. we zijn verhuisd
    hij is ons achtervolgd stuurt mannen op ons af, hangen hier met motors met cameras die schijnen in de woonkamer.
    Politie is geweest doet niks . Ze zegge die man doet niks. Een agent heeft gezegd dat t een bekende van hun is
    We hebben opvang nodig met spoed. Ze willen ons vermoorden. we contact met marokkaanse
    consulaat opgenomen die zyn dicht. Ik kan nu niet veel over vertellen .
    Kan iemand ons opvang geven aan 2 vrouwen.Mijn vader is ziek verlamd is niet by ons meer

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    er klopt iets niet met je verhaal,

    waarom oproep aan moslims?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    22
    17-07-2018

    Ik kom net binnen m et moeder .Ik ben by instanties geweest voor hulp. Ik heb myn verhaal heel snel getypt. We slapen niet meer.
    Omdat een niet moslim ons wil vermoorden. We hebben een Ned paspoort voor niks. We krijgen geen recht.
    .We zijn moslims staan er alleen hier voor. Hier heb j instanties met geen moslims.
    We hebben contact opgenomen met Marokkaanse consulaat, omdat wij hier geen hulp krijgen. Ik heb een tante in Amsterdam maar die is op vakantie
    \

  4. #4
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Waar wonen jullie.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door iman Bekijk reactie
    Ik kom net binnen m et moeder .Ik ben by instanties geweest voor hulp. Ik heb myn verhaal heel snel getypt. We slapen niet meer.
    Omdat een niet moslim ons wil vermoorden. We hebben een Ned paspoort voor niks. We krijgen geen recht.
    Er worden smoesjes verzonnen voor die man.We zijn moslims staan er alleen hier voor. Hier heb j instanties met geen moslims.
    We hebben contact opgenomen met Marokkaanse consulaat, omdat wij hier geen hulp krijgen. Ik heb een tante in Amsterdam maar die is op vakantie
    \
    waar woon je? Zijn er geen Marokkanen bij jou in de buurt? En hoe oud ben jijzelf

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door iman Bekijk reactie
    salaam moslims


    Moeder vraagt jullie om hulp Mijn moeder werd werd getalkt door vorige buurman.Hij eiste seks.
    Geen seks dan gaat ze dood . We hadden nooit contact met hem. we zijn verhuisd
    hij is ons achtervolgd stuurt mannen op ons af, hangen hier met motors met cameras die schijnen in de woonkamer.
    Politie is geweest doet niks . Ze zegge die man doet niks. Een agent heeft gezegd dat t een bekende van hun is
    We hebben opvang nodig met spoed. Ze willen ons vermoorden. we contact met marokkaanse
    consulaat opgenomen die zyn dicht. Ik kan nu niet veel over vertellen .
    Kan iemand ons opvang geven aan 2 vrouwen.Mijn vader is ziek verlamd is niet by ons meer
    Dan ga je naar een blijf van mijn lijf huis en schakel je een advocaat in. Als je in Utrecht woont dan heb ik een uitstekende advocaat. Uiteindelijk is het gewoon bewijs verzamelen zoals screenshots, geluid opnames en beeld materiaal. Kan allemaal gebruikt worden in een rechtbank.

    Politie zal heus wel wat doen maar kan alleen wat doen als er een strafbaar feit is gepleegd.(Los van de corrupte flikker agenten die verklaringen verzinnen)
    Heavy

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dan ga je naar een blijf van mijn lijf huis en schakel je een advocaat in. Als je in Utrecht woont dan heb ik een uitstekende advocaat. Uiteindelijk is het gewoon bewijs verzamelen zoals screenshots, geluid opnames en beeld materiaal. Kan allemaal gebruikt worden in een rechtbank.

    Politie zal heus wel wat doen maar kan alleen wat doen als er een strafbaar feit is gepleegd.(Los van de corrupte flikker agenten die verklaringen verzinnen)
    Advocaat? Utrecht zit vol mgharba. Als t waar is wat zij zegt word zijn kop binnekort van zijn hoofd afgeschoten

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    22
    17-07-2018

    Ik zweer t by Allah dit is de waarheid. Kunnen we daar komen in Utrecht. We wonen in Huizen. Hier zyn haast geen Marokkanen.
    Alleen nederlanders en die komen voor elkaar op. Mijn moeder kwam daar in Utrecht winkelen op Kanaalstraat

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door iman Bekijk reactie
    Ik zweer t by Allah dit is de waarheid. Kunnen we daar komen in Utrecht. We wonen in Huizen. Hier zyn haast geen Marokkanen.
    Alleen nederlanders en die komen voor elkaar op. Mijn moeder kwam daar in Utrecht winkelen op Kanaalstraat
    Ik kan je geen opvangplek geven helaas. Komt die man vaak en wat heeft hij gedaan bij jullie. Jullie hebben toch wel een telefoon dat jullie te het kunnen filmen als ze bij jullie voor de deur staan enzo?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    22
    17-07-2018

    Kunnen we ergens in Utrecht overnachten in moskee ofzo. Mijn moeder is op. We slapen kunnen niet slapen. We zyn zelf hulp aan t zoeken
    maar zonder succes.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Advocaat? Utrecht zit vol mgharba. Als t waar is wat zij zegt word zijn kop binnekort van zijn hoofd afgeschoten
    Ja een advocaat die je kan helpen om iemand voor het gerecht te slepen.
    Heavy

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Ik begrijp niet waarom de politie niks doet. En ben jij pas in Nederland?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    22
    17-07-2018

    Ze komen met n groep mannen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door iman Bekijk reactie
    Ik zweer t by Allah dit is de waarheid. Kunnen we daar komen in Utrecht. We wonen in Huizen. Hier zyn haast geen Marokkanen.
    Alleen nederlanders en die komen voor elkaar op. Mijn moeder kwam daar in Utrecht winkelen op Kanaalstraat
    Zeker weten kom maar naar Utrecht ik heb contact met Islamitische organisatie al Amal. Daar zijn vrouwen die jullie kunnen bijstaan op velen manieren en nog veel meer. Als je serieus bent kom maar steun jullie met liefde.
    Heavy

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Als laatste het waar is dan moet deze racist gewoon een kogel door zijn hoofd krijgen. Smerige vuile Kankerhollanders zo zie je maar dat je nooit alleen bij die stinkhonden moet gaan wonen. En vooral niet als je vrouw bent want tegen moslima ' s zijn ze altijd groot

    Ga gewoon nooit alleen tussen die mensen wonen. Ik vertrouw ze niet

Tags voor deze discussie