1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.296
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Chichaoua: Verkrachting van een baby jonger dan een jaar oud

    Een misselijkmakende gebeurtenis waarbij een baby verkracht werd door een monster.



    Het is een afschuwelijke misdaad die de regio Chichaoua zaterdag 14 juli schokte. Een baby jonger dan een jaar oud werd verkracht bij Douar Ait Ouakriane in de regio Chichaoua.

    De baby werd met spoed overgebracht naar het universitair ziekenhuis Mohammed VI in Marrakech, waar hij een operatie onderging aan zijn anus, die gescheurd was.

    Er werd een onderzoek geopend om de omstandigheden van de tragedie te bepalen en om de verantwoordelijke persoon te identificeren, meldt Lefr360.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Oppakken en executeren door verbranding op het lokale plein

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Hier wordt ik zooooo boos om. Ik hoop dat diegene zijn penis afgehakt wordt en daarna gemarteld wordt.
    Dit is geen mens maar een monster

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Hier wordt ik zooooo boos om. Ik hoop dat diegene zijn penis afgehakt wordt en daarna gemarteld wordt.
    Dit is geen mens maar een monster
    dan nog een baby van 3 maanden

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    tfou 3la azoul praktijken , dit soort dingen gebeuren alleen waar zij alleen de amazigh taal beheersen....

  6. #6
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    tfou 3la azoul praktijken , dit soort dingen gebeuren alleen waar zij alleen de amazigh taal beheersen....
    Sit layn3el jdoudek a zamll.... denk jij dat je van Saudie Arabie bent of van Yemen.... ergens heeft een opa van jou besloten in darija te gaan praten, en zijn kleinzoon waant zich een Saudier... mensen als jou moeten ze levend begraven

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Sit layn3el jdoudek a zamll.... denk jij dat je van Saudie Arabie bent of van Yemen.... ergens heeft een opa van jou besloten in darija te gaan praten, en zijn kleinzoon waant zich een Saudier... mensen als jou moeten ze levend begraven
    azoul modus on;
    jullie azouls zijn gewoon vieze vuile smerige flikkers, overal waar ze aan dat koppige spijkertaal vashouden zie je dit soort vreselijke praktijken voorbijkomen...
    van ollanda tot aan de hoge bergen in de atlas , jullie deugen niet en verzieken de boel.....maar wel altijd de wijzende vingertje naar de eeuwige vijand
    azoul modus off;

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    azoul modus on;
    jullie azouls zijn gewoon vieze vuile smerige flikkers, overal waar ze aan dat koppige spijkertaal vashouden zie je dit soort vreselijke praktijken voorbijkomen...
    van ollanda tot aan de hoge bergen in de atlas , jullie deugen niet en verzieken de boel.....maar wel altijd de wijzende vingertje naar de eeuwige vijand
    azoul modus off;
    riffijnen jongeren van nederland denken dat alleen riffijnen berbers zijn rest is arabisch

    de echte berbers zijn die van atlas en soes, riffijnen zijn gemengd met veel anderen rassen zijn eigenlijk geen berbers meer

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    858
    18-11-2014

    Aan Achrafe97,

    Ik weet niet of het iets met berbers te maken heeft, maar wat ik wel weet is dat zulke praktijken juist voorkomen in de gebieden waar jij en jouw soort vandaan komen. Zie ook die spanjool die gratie heeft gekregen en een fransoos die onlangs tot twee jaar cel is veroordeeld. Ik heb nooit berichten voorbij zien komen dat dit soort praktijken in de rif voorkomen. En iedereen weet dat je in regio marrakech en aan de atlantische kust moet wezen als je er flink op los wil gaan. Nou nog kijken of het je lukt om mij niet verrot uit te schelden.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    858
    18-11-2014

    Aan Ltifo,

    Nee hoor, ik was onlangs in algerije en kon gewoon tamazight met die mensen daar lullen, zelfs met een gendarmeagent.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Speurtocht Bekijk reactie
    Aan Ltifo,

    Nee hoor, ik was onlangs in algerije en kon gewoon tamazight met die mensen daar lullen, zelfs met een gendarmeagent.
    tamazight vol met franse spaanse en arab woorden

    die van atlas heeft bijna geen invloed

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    riffijnen jongeren van nederland denken dat alleen riffijnen berbers zijn rest is arabisch

    de echte berbers zijn die van atlas en soes, riffijnen zijn gemengd met veel anderen rassen zijn eigenlijk geen berbers meer
    onwetend azouls walg echt van ze , als ik reacties voorbij zien komen dan merk je hoe ze totaal geen kennis bezitten en enorm van kampvuur verhalen afhankelijk zijn echt izan komt eruit


    hatelijke kut volk is het al het slechte in een mens zit in ze , alsof ze voor eeuwig vervloekt zijn , maar hé igharbiyan hebben hier altijd schuld aan...dat zijn de boosdoeners

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    @ speurtocht

    het heeft wel degelijke met berbers te maken ....vraag aka zohra of zij rif today voor je wilt vertalen

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    drab babahom selk

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.127
    28-10-2004

    Goh, de culturele Arabieren doen aan pedopraktijken. Wat een verrassing!!
    Wat verwacht je van een groep die heel graag Arabisch wil zijn. Je verandert er vanzelf in. Als je mag trouwen met een kind is dit niet zo`n grote stap. Kinderen worden verkocht in gebieden waar deze wannabe woestijnratten wonen. verkrachtingen alsof het een lust in gebeiden waar de troep woont.
    Ooit zelfs een hele politiekorps betrokken bij verkrachtingne die 10tallen jaren lang bezig waren met verkrachtingen. Kan je gewoon opzoeken. Gebeurde in casa.
    Deze anusmaden hebben liever dat een kind sterft uit gebrek aan allerlei basismiddelen dan dat hun bolle vieze vette heilige een paleis minder bouwt en maar 30 plaleizen heeft die worden gesponsord door het arme volk.

    Dit is dus het gebied waar de kinderen van sme`s op het gebid van schoenelikken vandaan komen. Denken deze kinderen van 20 MAD h.o.e.ren dat men niet weet wie daar wonen.
    Hun god wijlen zogenaamde koning Hassan mis nari7t ntechna iefounasen vermoorde kinderen omdat ze iets beter wilden en daar zijn deze Ass-reaf en litfoe heel erg trots op. Je zult eerder een steen vinden met een hart dan het soort wat deze shit vertegenwoordigt, maar ach...als zij het nu maar roepen zal het missvhien wel blijven hangen.

    Echter is het 1 en ander al gauw uitgezocht en zijn feiten feiten. Je kunt ruften wat je wilt uit je bek maar dat verandert helemaal niets aan de feiten.

    ga nouw maar weer ruften uit je bek hopen dat ze morgen in NL niet bedenken dat wezens met een lage IQ best iets zouden kunnen doen al is het de straten vegen en van het sociale dienst infuus af moeten. dan kun je hier niet meer 24/7 gaan zitten liegen maar moet je iets doen.

    Jullie zijn ratten en jullie karakter is wat het is en de hele wereld weet dat, maar wat ik niet begrijp zijn die zogenaamde Riffijnen die jullie behandelen als mensen wat jullie absoluut niet zijn.

    Toen julie moeders aan het persen waren kwam er alleen maar stront uit!!!