1. #31
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus mag ik daar nou kip eten of niet?
    Waarom zou ik daar willen werken?
    Volgens mijn uiteraard uiterst seculiere, atheïstische en populistische opvattingen over vlees kun je daar geen kalkoenfiletje op je boterham leggen.
    Ook geen zoute haring.

    Ik kan me dus niet voorstellen dat je daar zou willen werken!
    Ik in ieder geval niet.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Volgens mij om het milieu aspect.

    Ja. Zo heb ik het ook gelezen.
    Alle vlees (wat mij betreft inclusief kip en vis), vanwege de belasting voor het milieu om dit te produceren.

  3. #33
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Ja. Zo heb ik het ook gelezen.
    Alle vlees (wat mij betreft inclusief kip en vis), vanwege de belasting voor het milieu om dit te produceren.
    Biologische halal kipfilet ook niet?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Een goed initiatief? Een werkgever die vleesconsumptie verbiedt? Een werkgever die voorschrijft wat mensen wel of niet mogen eten?
    Ze zijn volkomen van het padje!

    Volgende stap: een werkgever die voorschrijft wat mensen moeten geloven om de gelijkheid in de wereld te bevorderen of zo?

    Ik stap niet af van mijn uitsmijter tussen de middag!
    ja..gezien de impact van de vleesindustrie.
    je mag thuis eten wat je wil..er bestaan ook kledingvoorschriften voor werk .

    zonder ham dan ..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus mag ik daar nou kip eten of niet?
    Waarom zou ik daar willen werken?
    ik heb ze speciaal gemaild voor jou..dus snaveltje toe en afwachten
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Biologische halal kipfilet ook niet?
    dierenwelzijn staat voorop
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Mwah ik mocht van mijn vorige werkgever ook niet meer voetballen, wegens kans op blessures of breuken.
    Je mag dat best eisen als werkgever, maar dan moeten ze voor een alternatief zorgen in de kantine.
    Mijn alternatief was gratis sportschool en kleding en supplementen naar keuze.
    Dat mogen ze pas eisen als jij je werk niet meer kunt uitoefenen bij een bepaalde blessure die je zou kunnen krijgen als je voetbalt.
    Ook dat is nog wel glad ijs dan maar goed.

    Het eten van vlees ius in die zin niet vergelijkbaar, zeker niet de reden waarom ze het eisen.
    Die is niet omdat jij al vlees etend je werk niet kunt doen.

    Verder is dit werkelijk belachelijk en zou ik als werknemer hier nooit mee akkoord gaan.
    Ze hebben ook geen schijn van kans in een rechtszaak.

    Ze kunnen je natuurlijk wel weg gaan pesten als je niet conformeert.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Onzin maar de humpfee mag wel rondjes rijde n en nog meer van dat soort dingen

    Ik zou zeggen ga allemaal maar lekker veel vlees eten

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Biologische halal kipfilet ook niet?
    Misschien als je het vriendelijk vraagt, Lagebrug.

    Een tip: Speel om te beginnen niet, ik herhaal: niet! de discriminatiekaart. Die bewaar je tot het eind, als de onderhandelingen voor jou tot niets leiden.

    Ik las trouwens ook dit:

    "Mensen met medische of religieuze bezwaren tegen het vleesverbod wordt geadviseerd contact op te nemen met de leiding om te zien of er een oplossing gevonden kan worden."

    Als je hier gebruik van wilt maken raadt ik je aan om je aan te sluiten bij het GHS i.o. (in oprichting).
    Het Genootschap van de Heilige Speklap. Dit Genootschap schrijft haar gelovigen voor om op iedere maandag, ter viering van het begin van de nieuwe werkweek, des avonds een speklap te nuttigen. Ook is 3x per week een dubbele uitsmijter met ham of spek voorgeschreven. Het liefst op maandag, woensdag en vrijdag, maar als het niet lukt mag je dat de volgende dag inhalen. Het wordt een zeer tolerant Genootschap!

    Hoewel we nog in oprichting zijn, tekenen zich er al verschillende stromingen af. Zo zijn er gelovigen die zich houden aan speklap met zwoerd, terwijl er ook zwakzinnigen zijn die menen dat speklap zonder zwoerd ook geoorloofd zou zijn. Vanzelfsprekend slaan zij elkaar nu al met de koekenpannen om de oren.

    Helaas gaan er al stemmen op om de dubbele uitsmijters ook van champignons te voorzien. Of, stel je voor, kaas! Je begrijpt natuurlijk dat het hier, hoewel we nog in oprichting zijn, om afvalligen gaat. We beraden ons nog over hun toekomst in het Genootschap. Zonodig alleen over hun toekomst!

    Hou de MSM in de gaten! Nieuws volgt!


    Nog even dit: de grote spirituele leider wordt DDK: De Dubbele Krulstaart! Hij/zij wordt bijgestaan door HGKV: Het Grote Kiloknaller Varkenshaasje! We weten nog niet wie daar voor uitverkoren worden...
    Je mag wel weten dat mijn naam wordt genoemd....!


    Meldt je zo snel mogelijk aan!

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ja..gezien de impact van de vleesindustrie.
    je mag thuis eten wat je wil..er bestaan ook kledingvoorschriften voor werk .

    zonder ham dan ..

    DP! Ook volkomen van het padje?

    Wordt het in Nederland Polderland dan zo dat ik in de kantine geen fatsoenlijke uitsmijter meer kan krijgen, maar in het magazijn wel mijn zelf meegebrachte broodje kipfilet mag nuttigen?

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat mogen ze pas eisen als jij je werk niet meer kunt uitoefenen bij een bepaalde blessure die je zou kunnen krijgen als je voetbalt.
    Ook dat is nog wel glad ijs dan maar goed.

    Het eten van vlees ius in die zin niet vergelijkbaar, zeker niet de reden waarom ze het eisen.
    Die is niet omdat jij al vlees etend je werk niet kunt doen.

    Verder is dit werkelijk belachelijk en zou ik als werknemer hier nooit mee akkoord gaan.
    Ze hebben ook geen schijn van kans in een rechtszaak.

    Ze kunnen je natuurlijk wel weg gaan pesten als je niet conformeert.

    Mijn broertje heeft hetzelfde meegemaakt.
    Die volleybalde, op vrij hoog niveau, maar: blessure gevoelig. En een baan waarbij hij veel moest staan en lopen. Ook veel met de handen.
    Zijn baas zei op een gegeven moment ook dat ie moest weten wat ie wilde. Werken of op deze manier aan sport doen. Beide kon niet.
    Hij is gestopt met volleybal op dat niveau. Heel jammer natuurlijk, maar hij had toen al wel kinderen.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Dat mogen ze pas eisen als jij je werk niet meer kunt uitoefenen bij een bepaalde blessure die je zou kunnen krijgen als je voetbalt.
    Ook dat is nog wel glad ijs dan maar goed.

    Het eten van vlees ius in die zin niet vergelijkbaar, zeker niet de reden waarom ze het eisen.
    Die is niet omdat jij al vlees etend je werk niet kunt doen.

    Verder is dit werkelijk belachelijk en zou ik als werknemer hier nooit mee akkoord gaan.
    Ze hebben ook geen schijn van kans in een rechtszaak.

    Ze kunnen je natuurlijk wel weg gaan pesten als je niet conformeert.

    Zij willen niet alleen werkgever zijn, ze willen een "community". Geeft me een beetje de kriebels....

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    DP! Ook volkomen van het padje?

    Wordt het in Nederland Polderland dan zo dat ik in de kantine geen fatsoenlijke uitsmijter meer kan krijgen, maar in het magazijn wel mijn zelf meegebrachte broodje kipfilet mag nuttigen?
    ik vind het moeilijk..
    ik eet amper vlees ben mischien te bevooroordeeld ..

    ik wil allemaal hermien koeien
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  14. #44
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Misschien als je het vriendelijk vraagt, Lagebrug.

    Een tip: Speel om te beginnen niet, ik herhaal: niet! de discriminatiekaart. Die bewaar je tot het eind, als de onderhandelingen voor jou tot niets leiden.

    Ik las trouwens ook dit:

    "Mensen met medische of religieuze bezwaren tegen het vleesverbod wordt geadviseerd contact op te nemen met de leiding om te zien of er een oplossing gevonden kan worden."

    Als je hier gebruik van wilt maken raadt ik je aan om je aan te sluiten bij het GHS i.o. (in oprichting).
    Het Genootschap van de Heilige Speklap. Dit Genootschap schrijft haar gelovigen voor om op iedere maandag, ter viering van het begin van de nieuwe werkweek, des avonds een speklap te nuttigen. Ook is 3x per week een dubbele uitsmijter met ham of spek voorgeschreven. Het liefst op maandag, woensdag en vrijdag, maar als het niet lukt mag je dat de volgende dag inhalen. Het wordt een zeer tolerant Genootschap!

    Hoewel we nog in oprichting zijn, tekenen zich er al verschillende stromingen af. Zo zijn er gelovigen die zich houden aan speklap met zwoerd, terwijl er ook zwakzinnigen zijn die menen dat speklap zonder zwoerd ook geoorloofd zou zijn. Vanzelfsprekend slaan zij elkaar nu al met de koekenpannen om de oren.

    Helaas gaan er al stemmen op om de dubbele uitsmijters ook van champignons te voorzien. Of, stel je voor, kaas! Je begrijpt natuurlijk dat het hier, hoewel we nog in oprichting zijn, om afvalligen gaat. We beraden ons nog over hun toekomst in het Genootschap. Zonodig alleen over hun toekomst!

    Hou de MSM in de gaten! Nieuws volgt!


    Nog even dit: de grote spirituele leider wordt DDK: De Dubbele Krulstaart! Hij/zij wordt bijgestaan door HGKV: Het Grote Kiloknaller Varkenshaasje! We weten nog niet wie daar voor uitverkoren worden...
    Je mag wel weten dat mijn naam wordt genoemd....!


    Meldt je zo snel mogelijk aan!
    Elke keer als jij hier inlogt trek je de racisme kaart automatisch.
    De reden dat jouw soort hier komt is vanuit racistische aard en ondertoon.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Zij willen niet alleen werkgever zijn, ze willen een "community". Geeft me een beetje de kriebels....
    Dat mag best alleen ze kunnen het nooit opleggen aan mensen die er al werken onder een contract waar niets van dat al in staat.
    Mensen aannemen met dat in het contract zou best kunnen gok ik maar dat zal allicht gaan botsen met mensen die dan nog wel vlees mogen eten.