1. #16
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door amr145 Bekijk reactie
    Niemand is kuis op deze wereld..... mensen doen alsof ze3ma heilig ,,..
    In jouw wereld niet nee.

    Moge Allah jou leiden en jou de andere wereld laten zien ameen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    162
    28-05-2009

    Moge Allah jou weghalen van deze hele site en wat beters laten doen dan op mijn reactie reageren ameen

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-07-2018

    'T kan ook dat ze "bang" is, dat is best wel normaal aangezien ze met iemand die ze nauwelijks kent ff filmpje gaat pakken ofzo. Maar moet ze niet maand later antw en gwn eerlijk zijn...I mean zoek dan geen realtie opt internet als je die persoon toch niet wil zien. Die mensen willen vaak gwn ff persoon om beetje tijd te doden.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    41
    12-06-2018

    Ze heeft tenminste een leven.
    Zo ben ik ook. Mijn dingen gaan voor.
    Idd moet hij maar moeite blijven doen.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    People, waarom zo moeilijk doen. Wees gewoon direct en eerlijk! Scheelt zoveel tijd en energie en je weet meteen waar je aan toe bent!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Rebel666 Bekijk reactie
    Je leert een vrouw kennen die je hints geeft dat ze je wel ziet zitten. Vervolgens besluit je haar beter te willen leren kennen.

    Zij: 'Ik vind je een leuke man, maar je moet moeite doen en mij aandacht geven, ik wil mijn tijd niet verdoen en iets serieus en aan mijn toekomst beginnen'. Hij: Ja, ik ook vind je wel leuk en mijn intenties zijn goed. Na 2 dagen. Hij: wil je wat gaan eten? Na 5 dagen. Zij: Sorry dat ik je niets liet weten, maar was met mijn ma gaan shoppen. 2 dagen later. Hij: Wil je naar de bios gaan? 1week later. Zij: Ja veel familiebezoek gehad... Nog een week later. Hij: wil je wandeling doen in het park? 1 maand later. Zij: Jij bent geen man, je doet geen moeite en je vraagt niet eens naar mij.

    Veel vrouwen handelen op deze manier. Ik denk echt dat Marokkaanse vrouwen die zo met zichzelf in de knoop zitten zsm een psycholoog moeten bezoeken. Overigens vervalt bij veel Marokkaanse dames de logica van moeite doen als ze weten dat je vermogend bent, maar dit terzijde (kan je een heel nieuw topic aan wijden).

    Bron: dit bericht heb ik bewerkt en is afkomstig van een Facebook groep.
    Als dit verhaal klopt dan lijkt alsof die vrouw met meerdere gasten afspreekt. Totdat ze gedumpt dan ineens is ze boos dat die serieuze man niet om haar vraagt.

    De laatste tijd zie ik door sociaal media dat veel Marokkaanse meiden heel narcistisch gedragen.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    90
    28-02-2022

    Je moet dus eerst vragen wat zij verstaat onder moeite doen, als je een meisje leert kennen.

  8. #23
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Zo iets kan alleen bestaan als mannen het accepteren, kwestie van zo snel mogelijk ophouden dat soort vrouwen na te streven, slechts tijdsverspilling.
    Zijn daarop uitzonderingen, ja, maar dan ken je de persoon al beter en weet je wat er wel of niet speelt en worden er andere voorstellen gedaan of een lijn gegeven (zeggen wat je wilt) waar beiden wel iets mee kunnen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  9. #24
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    De enige moeite die een man kan en zou moeten doen is de rechtstreekse stap maken naar haar vader/voogd.

    We maken het zelf alleen moeilijk.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie
    De enige moeite die een man kan en zou moeten doen is de rechtstreekse stap maken naar haar vader/voogd.

    We maken het zelf alleen moeilijk.
    "Naar haar vader" Waarom zou je? Het moet van twee kanten komen niet van haar vader dan via haar. Dat was vroeger, toen er nog prinsessen waren.

  11. #26
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    "Naar haar vader" Waarom zou je? Het moet van twee kanten komen niet van haar vader dan via haar. Dat was vroeger, toen er nog prinsessen waren.
    Zodra je beide interesse hebt naar vader. Als meteen naar vader je te zwaar valt. Ook een optie..
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Sabah. Bekijk reactie
    Tegenwoordig, zijn het alleen maar prinsesjes.
    Zowel de mannen als de vrouwen
    Dat zijn zeker de jongens in jouw buurt die met nagellak en in hoog waterbroeken rondlopen.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Sabah. Bekijk reactie
    Met prinsesjes bedoel ik niet dat ze vrouwelijk zijn

    Dit is een tijd van “mijn rechten en mijn wensen”. Ongeacht geslacht.
    Veel mensen kennen geen liefde, daarom hebben ze over "mijn rechten mijn wensen". En dan verwacht je dat een man haar vader bezoekt!! Again voor wat zodat hij gebombardeerd wordt met "haar rechten en haar wensen". Zo heeft liefde nooit gewerkt, men trouwt om te trouwen. Laat iemand anders naar haar vader gaan om te schaken voor haar "rechten haar wensen". Vrouwen die een hjaab dragen zegt helaas tegenwoordig ook niet veel meer. Soms denk ik dat het zelfs een dekmantel is.

  14. #29
    Married and children

    Reacties
    390
    17-05-2022

    Ik vind eigenlijk dat er helemaal niks mis is met je rechten en wensen kenbaar maken. Ik vind juist dat dit nodig is, zodat men van elkaar weet hoe hij/zij over een bepaald punt denkt en zo kun je kijken of je bij elkaar past.

  15. #30
    Exit

    Reacties
    5.325
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Sabah. Bekijk reactie