1. #1
    Master

    Reacties
    2.734
    07-12-2003

    Moeite doen

    Je leert een vrouw kennen die je hints geeft dat ze je wel ziet zitten. Vervolgens besluit je haar beter te willen leren kennen.

    Zij: 'Ik vind je een leuke man, maar je moet moeite doen en mij aandacht geven, ik wil mijn tijd niet verdoen en iets serieus en aan mijn toekomst beginnen'. Hij: Ja, ik ook vind je wel leuk en mijn intenties zijn goed. Na 2 dagen. Hij: wil je wat gaan eten? Na 5 dagen. Zij: Sorry dat ik je niets liet weten, maar was met mijn ma gaan shoppen. 2 dagen later. Hij: Wil je naar de bios gaan? 1week later. Zij: Ja veel familiebezoek gehad... Nog een week later. Hij: wil je wandeling doen in het park? 1 maand later. Zij: Jij bent geen man, je doet geen moeite en je vraagt niet eens naar mij.

    Veel vrouwen handelen op deze manier. Ik denk echt dat Marokkaanse vrouwen die zo met zichzelf in de knoop zitten zsm een psycholoog moeten bezoeken. Overigens vervalt bij veel Marokkaanse dames de logica van moeite doen als ze weten dat je vermogend bent, maar dit terzijde (kan je een heel nieuw topic aan wijden).

    Bron: dit bericht heb ik bewerkt en is afkomstig van een Facebook groep.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    304
    12-05-2017

    Druk meisje. Skippen.

  3. #3
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    dat meisje is zelf niet eens serieus ingesteld. Hoe kun je zoiets dan serieus nemen?
    Veel meisje denken alleen aan hun eigen, terwijl je het juist samen moet opbouwen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8
    15-07-2018

    Persoonlijk vind ik dat moeite doen van twee kanten moet komen. De vrouw moet ook laten zien dat ze interesse heeft en zelf dingen moet plannen.
    Jammer hoe tegenwoordig alles zo vervalt. Als je iemand leuk vind en serieuze intenties hebt dan moet je er ook voor gaan en niet na 1 maand weer antwoorden met het feit dat je het druk hebt of iets.
    Iedereen kan tijd maken om een berichtje te sturen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Weet je wat ik irritant vind? Als men gaat negeren zeg gewoon straight wat er is.
    Elhamdoulileh

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8
    15-07-2018

    Citaat Geplaatst door Sundaeijs Bekijk reactie
    Weet je wat ik irritant vind? Als men gaat negeren zeg gewoon straight wat er is.
    Echt hoor. Dat vind ik ook

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Met Marokkaanse dames op leeftijd kun je beter communiceren middels virtue signalling, dat kan beide partijen veel energie en frustratie besparen.

  8. #8
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Vind inderdaad ook als zij niet kan, kan ze toch iets voorstellen, is niet zo moeilijk. Als ze verwacht dat ze wordt opgehaald op een koets dan kan ze wachten op die blauwe fee die een pompoen voor haar omtovert in een koets !
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  9. #9
    Make a Wish

    Reacties
    1.914
    03-05-2010

    De vraag of ze wat wil gaan eten na elkaar twee dagen gesproken te hebben... hoe serieus is hij dan? Leer elkaar eerst een beetje kennen voordat je gaat daten, mensen. Pfff.

    The darker the sky, the brighter the stars


  10. #10
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door RisingStar Bekijk reactie
    De vraag of ze wat wil gaan eten na elkaar twee dagen gesproken te hebben... hoe serieus is hij dan? Leer elkaar eerst een beetje kennen voordat je gaat daten, mensen. Pfff.
    Thank you!! Inderdaad.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  11. #11
    Master

    Reacties
    2.734
    07-12-2003

    Bij wijze van.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    788
    05-01-2015

    Citaat Geplaatst door YasminaRaf Bekijk reactie
    Echt hoor. Dat vind ik ook
    De reden er achter is volgens mij de ander niet willen kwetsen, moeite met communiceren of moeite met benoemen van wat je dwars zit (gevoel uiten) wat denk jij?
    Elhamdoulileh

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    162
    28-05-2009

    Jaa maar ts zegt dat ze mekaar leuk vonden althans de dame in kwestie geeft aan interesse te hebben in de TS.. Ze geeft aan dat ze aandacht wilt etc dan is het heel normaal dat de ts direct mee uit vraagt..

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Maa chaa Allah. Alhamdulilah heeft ze niet afgesproken met hem. Misschien is ze wel een kuise zuster, moge Allah haar beschermen. Kuise vrouwen zijn voor kuise mannen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    162
    28-05-2009

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Maa chaa Allah. Alhamdulilah heeft ze niet afgesproken met hem. Misschien is ze wel een kuise zuster, moge Allah haar beschermen. Kuise vrouwen zijn voor kuise mannen.

    Niemand is kuis op deze wereld..... mensen doen alsof ze3ma heilig ,,..