1. #31
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    vond renard nooit een goed trainer , zijn selectie beleid is slecht ook had marokko een thuis wedstrijd moeten spelen voor vertrek naar rusland, en na de wk had heel het team naar marokko moten vliegen.

    na de wk is iedereen zijn eigen weg gegaan de trainer is in rusland gebleven

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    vond renard nooit een goed trainer , zijn selectie beleid is slecht ook had marokko een thuis wedstrijd moeten spelen voor vertrek naar rusland, en na de wk had heel het team naar marokko moten vliegen.

    na de wk is iedereen zijn eigen weg gegaan de trainer is in rusland gebleven
    je reageert onder de verkeerde account. je moet dit plaatsen onder de naam BONDSCOACH
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Offtopic: Morgen 2 belangrijke wedstrijden in de Afrika CL,Wydad Casablanca moet uit,DH Jedidi speelt uit

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Offtopic: Difaa el Jadida moeten toevallig tegen Es Setif uit Algerije en Wydad moeten tegen Horoya

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    je reageert onder de verkeerde account. je moet dit plaatsen onder de naam BONDSCOACH
    jij weet dat ik dat niet ben , maar ja je moet liegen is hoe je opgevoed bent, liegen bedriegen zeuren roven , zit diep in je opvoeding.

    ps

    is je vrouw al vertrokken ?

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Offtopicifaa el Jadida moeten toevallig tegen Es Setif uit Algerije en Wydad moeten tegen Horoya
    jadida zit in een moeilijk groep .

    beetje raar plannen van de CAF , stel togo was wereld kampioen, moeten spelers van togo port 2 dagen na wk winst aan de bak voor afrika cup

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Meestal reageert ltifo vanaf 7 uur ochtend al alleen vandaag heeft hij tot nu toe nog niet gereageerd.

    Ik hoop niet dat je gepakt bent afgelopen nacht. Stop met je rooftourtjes en zoek gewoon een baan.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Meestal reageert ltifo vanaf 7 uur ochtend al alleen vandaag heeft hij tot nu toe nog niet gereageerd.

    Ik hoop niet dat je gepakt bent afgelopen nacht. Stop met je rooftourtjes en zoek gewoon een baan.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    jaja , niet kaatsen dief, alles wat je hebt heb je gestolen .

    is ze nou vertrokken of nog niet, hoop dat ik haar tegen kom in al hociema , newrilha zenba3 fin yetba3

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    if she get preggy with a boy call him Ltifo

    if a girl u can give her a name

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    jaja , niet kaatsen dief, alles wat je hebt heb je gestolen .

    is ze nou vertrokken of nog niet, hoop dat ik haar tegen kom in al hociema , newrilha zenba3 fin yetba3
    Als jij naar Marokko gaat heb jij wel goede roofnachten gehad

    Hoeveel slachtoffers heb je afgelopen nachten gemaakt?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Ltifo gaat naar alhoceima.

    Jij gaat nergens heen. Jij srab zeb de nem.

    Jij moet toestemming krijgen van de sociale dienst. Jij mag maar 3 weken weg. Of ga jij stiekem met Marokkaanse paspoort?

    Ik hoop dat de gemeente mee kijkt en jou uitkering stop zet a zeb de nem

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Als jij naar Marokko gaat heb jij wel goede roofnachten gehad

    Hoeveel slachtoffers heb je afgelopen nachten gemaakt?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    jij verdraaid echt alles , kut opvoeding heb je gehad liegen bedriegen roven en oude vrouwen lastig vallen zit diep diep in je dorp opvoeding

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ltifo gaat naar alhoceima.

    Jij gaat nergens heen. Jij srab zeb de nem.

    Jij moet toestemming krijgen van de sociale dienst. Jij mag maar 3 weken weg. Of ga jij stiekem met Marokkaanse paspoort?

    Ik hoop dat de gemeente mee kijkt en jou uitkering stop zet a zeb de nem

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    zie je , je bevestigd wat ik zei , je weet precies wat je moet doen , fraudeur azuli

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door LtiFo Bekijk reactie
    zie je , je bevestigd wat ik zei , je weet precies wat je moet doen , fraudeur azuli
    Ik hoop dat als je gaat ze jou uitkering stop zetten. Alleen dat is weer ten nadele voor de buurt want dan moet je weer rofen en stelen.

    Wanneer zetten ze je eens vast. Dat kost ook weer geld.

    Jou moeten ze maar niet meer toelaten als jij in Marokko bent en naar Nederland wil. Als jou verblijfsvergunning afloopt niet meer verlengen.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ik hoop dat als je gaat ze jou uitkering stop zetten. Alleen dat is weer ten nadele voor de buurt want dan moet je weer rofen en stelen.

    Wanneer zetten ze je eens vast. Dat kost ook weer geld.

    Jou moeten ze maar niet meer toelaten als jij in Marokko bent en naar Nederland wil. Als jou verblijfsvergunning afloopt niet meer verlengen.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    hahahaha uitkering verblijf vergunning , taz 3la azulis als jij, ik ben 1 van de eerste mokros die nl paspoort heeft, voor je geboren was mischien wel voor je papa was geboren