1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Tauppie Bekijk reactie
    Eens. Erbij aanwezig zijn vind ik zelfs erg onzeker. Maar ieder ze mening.
    Ik wil er bij zijn vanuit nieuwsgierigheid. + mahram van mijn man.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  2. #17
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tauppie Bekijk reactie
    ! HA!
    is toch geen leven zo.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moet wel erg onzeker zijn wil je dat weigeren.
    Precies dit. Hij kan toch mee.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #19
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Precies dit. Hij kan toch mee.
    Nee ff zonder dollen, het is gewoon een uitzonderlijke situatie waarin je uitzonderlijke beslissingen neemt.

  5. #20
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tauppie Bekijk reactie
    Hahahah, nee. Als je partner nooit uit het oog kan/mag verliezen heb je sowieso geen vertrouwen. Kei onzekere mensen dingen.
    Bizonkit is verstikkend, trust me je hebt geen leven dan.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Nee ff zonder dollen, het is gewoon een uitzonderlijke situatie waarin je uitzonderlijke beslissingen neemt.
    Ja. Het gaat om een ziekte en mss wil hij het wel goed maken met haar en een stukje vergeving van haar voor het hiernamaals. Ik vind harteloos al je nee zegt.
    Citaat Geplaatst door Tauppie Bekijk reactie
    Zou je man mee nemen naar je ex, lina?
    Ja. Ik heb alleen een ex-man en een ex-verloofde dus ja. Ik schaam me er niet voor. Sterker nog precies deze situatie kan zich voordoen bij mij en dan zou ik die persoon wel willen spreken.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ewa je mot wat eh. Beter dan jupilers drinken in de kroeg of niet sahrawiya.
    Jah ewa je mot wat. Van deze Sahrawiya mag je jezelf volspuiten met drugs of snuiven het is jou leven niemand die er wat om geeft.. enkel jezelf zoniet ben je verloren.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Je moet wel erg onzeker zijn wil je dat weigeren.
    En vent die een ex wilt bezoeken omdat degene kanker heeft moet toch nog wat voelen voor degene anders kan het hem niets schelen.

    Kanker betekend niet dat degene werkelijk dood gaat. Wat als degene geneest en hij met her vandoor gaat??

    Mensen met ex(en) zijn onbetrouwbaar en wisselvallig. Eens iemand een persoon in de steek laat kan die juist hetzelfde met jou doen.

    Mijn mening.

  9. #24
    Bijna Lid

    Reacties
    451
    15-09-2016

    Alsof ziekte een vrijbrief is om te communiceren met het ander geslacht.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Tauppie Bekijk reactie
    Abla, jij beetje jaloers zijn?
    Normaal wel, maar in zo'n situatie meer uit nieuwsgierigheid (misschien is er wat aan de hand) en s mahram zodat ze niet in 1 kamer alleen zijn.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  11. #26
    Bijna Lid

    Reacties
    451
    15-09-2016

    Citaat Geplaatst door Tauppie Bekijk reactie
    Wanneer iemand een vreselijke ziekte heeft draait het leven niet om jaloezie en exen terug winnen. Het is juist erg volwassen als je iemand bezoekt en dingen uitpraat. Dat doen volwassen mensen.
    Je citeert de verkeerde persoon. Bij mij draait het niet om jaloezie of dat andere spookjesachtige drama. Het kan prima via haar/zijn echtgeno(o)t(e).

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Citaat Geplaatst door Tauppie Bekijk reactie
    Klinklare onzin. Een man gaat er trouwens vandoor/vreemd met een vrouw omdat hij het wilt. Niks op de wereld houd een vreemdgaande man/vrouw tegen behalve imaan, taqwa en manieren.

    Een ex is een deel geweest van iemands leven. Het was ooit een geliefde en in veel gevallen moeders/vaders van kinderen. Een afgesloten hoofdstuk.

    Als je bang bent dat iemand je in de steek laat heb je sowieso geen huwelijk. Dat kan namelijk onderweg naar werk of op de hoek van je straat gebeuren. Lees alleen maar onzekerheid in je reactie.
    Dat is dan jou mening Jah.

    Ik spreek vanuit ware gebeurtenissen voor mij doet jou mening er niet aan toe.

  13. #28
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lente_bloesem Bekijk reactie
    En vent die een ex wilt bezoeken omdat degene kanker heeft moet toch nog wat voelen voor degene anders kan het hem niets schelen.

    Kanker betekend niet dat degene werkelijk dood gaat. Wat als degene geneest en hij met her vandoor gaat??

    Mensen met ex(en) zijn onbetrouwbaar en wisselvallig. Eens iemand een persoon in de steek laat kan die juist hetzelfde met jou doen.

    Mijn mening.


    Een man die liever niet bij je wil zijn, ongeacht de reden daarvan die zal ook niet bij je zijn indien je hem binnen de muren houdt.
    Maw mocht het hart (om wat voor reden dan ook) daadwerkelijk elders liggen, dan kun je al niet spreken van een volwaardig huwelijk.

  14. #29
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    ik zou het gewoon verwijderen

  15. #30
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Waarom moet daar een ontmoeting voor plaatsvinden? Ik zou er echt die behoefte niet hebben of me verplicht voelen. Als je wat kwijt wilt had je dat direct in een berichtje kunnen doen, jupp heel onpersoonlijk maar we zijn praktisch vreemden voor elkaar want het is jaren geleden dus het Zou raar zijn als ik ineens aan zn bed zou staan, partner of geen partner. Grenzen.
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."