1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.296
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Deal Done: 'Amrabat verlaat Watford voor lucratief Saoedisch contract'

    Wat contractclub Watford overgemaakt krijgt van de Saoediërs is niet mis, zo ook het salaris wat de Marokkaans-international er in 3 seizoenen gaat opstrijken.



    Na een individueel zeer geslaagd WK was het erg aannemelijk dat Nordin Amrabat deze zomerse transferwindow een overstap zou maken. De aanvaller van onder andere VVV Venlo, PSV en Galatasaray gold als één van de dragende spelers gedurende deze wat minder succesvollere WK-gang van Marokko. De 47-voudig international bestreek zowat de gehele rechterflank van de Leeuwen v/d Atlas, met name tijdens de krachtmetingen met Iran en Portugal was zijn aandeel in de opbouw en het Marokkaanse offensief duidelijk zichtbaar.

    Watford krijgt $4,5 miljoen, Amrabat kan in 3 seizoenen $10 miljoen opstrijken in Saoedi-Arabië
    Net zoals collega-international Karim El Ahmadi verruilt ook de 31-jarige Amrabat de Europese velden voor de Saoedische competitie. Het Marokkaanse medium Le360.ma meldt vandaag, op basis van een bron dichtbij de speler zelf, dat het Saoedische Al Nassr een akkoord heeft bereikt met Watford. In Vicarage Road, thuishaven van 'The Hornets', ligt de multifunctionele aanvaller nog slechts één seizoen vast. Dat weerhield de Saoediërs er echter niet van redelijk diep in de buidel te tasten, het bedrag waar zijn overgang mee gemoeid gaat wordt geschat op maar liefst $4,5 miljoen.

    De looptijd van de verbintenis die de international zal ondertekenen bedraagt 3 seizoenen, goed voor zo'n $10 miljoen aan salaris. Het eerder genoemde medium weet overigens ook nog te melden dat de deal een der dezer dagen officieel beklonken zal worden. Het duurt dan ook niet lang of Amrabat sluit zich aan bij de selectie van Al Nassr, deze bereidt zich momenteel in Zwitserland voor op de naderende seizoensstart.

    Photocredit: ANP

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.403
    04-12-2010

    Weer domme exel die voor geld kiest tfou geld wolf hopelijk wordt hij niet meer opgeroepen voor Marokko renard heeft ook gezegt dat hij geen spelers oproept die in de woestijn spelen hopelijk houd hij zich aan

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Zonde,,
    Had hem nog wel 2 jaar willen zien vlammen bij een mooie subtopper.

  4. #4
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zonde,,
    Had hem nog wel 2 jaar willen zien vlammen bij een mooie subtopper.
    Precies! Van El Ahmadi begrijp ik het, 33 jaar, lekker afbouwen, alhoewel ik ook bij hem had gehoopt dat 'ie nog een jaartje op niveau zou spelen. Afrika Cup meepakken. Nordin is 31, kan nog prima mee.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    561
    19-05-2017

    wow niet verwacht wat een geldwolf speelt zich in de kijker voor de hele wereld en gaat dan cashen
    nou word toch eerder dan verwacht doorselecteren

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Precies! Van El Ahmadi begrijp ik het, 33 jaar, lekker afbouwen, alhoewel ik ook bij hem had gehoopt dat 'ie nog een jaartje op niveau zou spelen. Afrika Cup meepakken. Nordin is 31, kan nog prima mee.
    Goeie indruk achtergelaten op het WK , dan zijn er standaard mooie clubs geïnteresseerd.


    Sowieso terecht dat ie lekker gaat cashen ,maximale eruit gehaald de laatste jaren.dik verdiend.
    Denk juist dat het een voordeel is dat ie minder intensief kan toewerken naar de Afrika cup, zeker op je 33e

    Als je jong en in ontwikkeling bent is het een ander verhaal.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.228
    08-01-2007

    Nee hij is klaar bij het marokkaans elftal. 31 is goed geweest. Lekker die saudi dollars profiteren bij die tering mietjes van die saudies. Tijd voor de jeugd nu, bouwen aan een elftal om over 4 jaar te vlammen op het wk in qatar.

  8. #8
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Precies! Van El Ahmadi begrijp ik het, 33 jaar, lekker afbouwen, alhoewel ik ook bij hem had gehoopt dat 'ie nog een jaartje op niveau zou spelen. Afrika Cup meepakken. Nordin is 31, kan nog prima mee.
    afrika cup pakt die zoiezo mee kijk naar boussoufa
    Hallo aap,

  9. #9
    Haat leugenaars

    Reacties
    2.637
    26-10-2017

    tegen de comoren en malawi kan je gewoon met b teams spelen
    Hallo aap,

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Hakimi en Harit en Ziyech en Souf Amrabat zijn denk ik de enige 4 spelers van dit selectie die eventueel nog een wk spelen,de rest is dan op leeftijd

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Maar gelukkig is er een nieuwe generatie opkomst,bij heel veel top en subtop clubs zitten marokkaantjes in de jeugd teams,en die gaan allemaal voor Marokko kiezen,die bij Napoli is nu al in eerste en doet mee met pre seizoen

    Zinedin Machach

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Goed gedaan gewoon cashen .