1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.228
    08-01-2007

    Controleer tolbedragen op snelwegen in frankrijk

    Wie met de waggie naar marokko gaat let op in frankrijk dat je niet wordt benadeeld bij de tol. Buitenlanders met bijvoorbeeld nederlandse kenteken krijgen soms verkeerde tarief. Zeg dan tegen de cassiere dat het bedrag niet klopt en hij of zij corrigeert het bedrag meteen.

    https://www.metronieuws.nl/nieuws/bu...j-franse-peage

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Zondag gratuite haha

  3. #3
    Worldfamous

    Reacties
    25.546
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Zondag gratuite haha
    Vind ik nergens wat over, plaats eens een link

  4. #4
    Worldfamous

    Reacties
    25.546
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Doorgesnoven fantast Clichy Kroon heeft snel zijn topic weggehaald, shemkar dat je bent, verslaafd aan liegen en fantaseren

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Doorgesnoven fantast Clichy Kroon heeft snel zijn topic weggehaald, shemkar dat je bent, verslaafd aan liegen en fantaseren
    Nogmaals waarom altijd schelden,ik heb weggehaald omdat Moun irritant werd,ik heb je verteld wie mijn bron was,geloof je me nog niet

  6. #6
    Worldfamous

    Reacties
    25.546
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Nogmaals waarom altijd schelden,ik heb weggehaald omdat Moun irritant werd,ik heb je verteld wie mijn bron was,geloof je me nog niet
    Dus jouw familie weet iets waar verder niemand wat van weet, geen krant geen site die erover schrijft.

    Jij bent ziek gast, de ziekte van liegen en fantaseren, ik heb een hekel aan liegen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Handig nogmaals morgen zijn de tolwegen gratis vanwege wk finale net als in 1998,je kan opzoeken

    Mijn tante en neef liegen niet,geloof je me niet ga maar morgen naar frankrijk is maar vanuit jou stad maastricht 3 uurtjes rijden

  8. #8
    Worldfamous

    Reacties
    25.546
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Kneusje, ik heb gevraagd aan mijn neef die werkt op het vliegveld CDG. Van wie heb je die onzin zegt ie.

    Leg maar eens uit dat je online niks kan vinden van jouw broodje izan verhaal.

    Zwijgen gewoon a zieke ezel

  9. #9
    Worldfamous

    Reacties
    25.546
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Jij en mevrouw krul zijn de grootste leugenaars/fantasten op deze site. Pathologische leugenaars, zoek hulp

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Jij en mevrouw krul zijn de grootste leugenaars/fantasten op deze site. Pathologische leugenaars, zoek hulp
    Ik heb geen usb stick met 2000 zenders haha

  11. #11
    Worldfamous

    Reacties
    25.546
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Ik heb geen usb stick met 2000 zenders haha
    Hihi die is echt ontvoerd door een UFO

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Jij en mevrouw krul zijn de grootste leugenaars/fantasten op deze site. Pathologische leugenaars, zoek hulp
    En nu,kijk waarvan je mij allemaal uitmaakte terwijl ik gelijk had


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    En nu,kijk waarvan je mij allemaal uitmaakte terwijl ik gelijk had

    Kom met link. Niet met printscreen.

    Overigens hoop ik dat in het weekend dat ik ga de tolprijzen 2 keer zo hoog zijn.

    Tol betaal je ook voor de service. Pak jij maar eens de nationale tolvrije wegen. Geen douches en in elke wc een drol. Gaten in wegen, geen verlichting, je rijdt zelfs over rotondes. Bovendien hoe duurder de wegen hoe minder kans op file. En bij pech is de pechhulp er meteen.

    Dus of je nou 4000 euro opmaakt op vakantie zonder file, of dat je 4150 opmaakt op vakantie met file... is maar een paar procent.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    En nu,kijk waarvan je mij allemaal uitmaakte terwijl ik gelijk had

    Handig heeft gelijk. jij bent een leugenaar. En blijft volhouden ook. Een smerige leugenaar.

    Iemand heeft jou een foto gestuurd van wat knip en plakwerk. Jij zelf bent namelijk niet zo intelligent om zo iets te maken.

    Jij bent een f... leugenaar en wanneer je leugens worden ontkracht blijf je volhouden.

    Op het moment je toe kon geven dat je het verkeerd had koos je ervoor om je leugens alsnog kracht bij te zetten.

    Geef nou maar toe dat je hebt gelogen... nog een kans.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Hahaha Clichy, helemaal uitgekookt. Ik wil mijn zoontje ook brengen naar je tante in Nanterre, hij is vervelend.