1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    24
    24-05-2018

    Liefdesverslaafd

    Wat kun jij hier over vertellen?

    (Voor het geval ik je negeer ; geen oppervlakkige boerengedachten aub. )

  2. #2
    Make a Wish

    Reacties
    1.914
    03-05-2010

    Nooit liefde gekend, dus hunkeren naar geliefd worden.

    Wow, diep dit.

    The darker the sky, the brighter the stars


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    24
    24-05-2018

    Dus Verliefd zijn op het verliefd zijn ?

  4. #4
    offline

    Reacties
    476
    03-02-2013

    .
    leest mee*
    My words are my property.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    24
    24-05-2018

    Dit heb ik als laatst naar hem gestuurd:

    Lieve (.....)

    Hope you'r feeling okey..
    De afgelopen dagen heb ik nagedacht over ons contact. Ik merk bij mezelf dat ik het heel fijn vind om je te horen, je stem, positiviteit , gewoon slap met je kunnen ouwehoeren over niks. Het doet me zo goed, onze vriendschap voelt voor mij heel puur en waardevol.❤

    Alleen moet ik ook de andere kant belichten namelijk de verwarring..lust...obsessie die ik voel.... Onbewust ben ik op zoek naar quick fix goed gevoel hier in.
    Ik wil gezien worden door je en wil dat je naar mij verlangt , wil controle houden..

    Ik respecteer de afstand die je neemt en doet wat het juiste ,je wil me niet bespelen en hebt een oprechte intentie, alleen merk ik dat ik zelf onwijs moet boksen om niet terug te vallen in destructieve patronen..

    In de momenten van bewustzijn komt de man met de hamer, wat erna (gezonde) afstand creëert, dit is heel goed want dat betekent dat we bewust zijn verantwoordelijkheid willen nemen over ons gedrag en geen slachtoffer meer willen zijn van de obsessie, alleen triggert het bij mij de verlatingsangst , ik ben dan zo bang dat ik je nooit meer hoor.. zo gaan we rondjes kortom weer lekker difficult bezig..

    Ik heb veel moeite om jou en het goede gevoel erbij los te laten maar voel bij mezelf dat ik op deze manier mezelf en jou tekort doe, we voeden elkaars verslaving. Ik weet niet hoe verder..onwijze strijd in mijn kop.. wil met je sparren erover merk ik en tegelijkertijd weet ik dat het de hunkering naar meer willen voeden is. Respect ten alle tijden op nr 1 houden zie ik dan ergens in de verte de achterdeur verlaten. Je komt fucking bij me binnen en wil je niet kwijt weet dat ...alleen zo door gaan ontregeld..
    Ik moet kiezen voor mezelf,.. if it is meant to be.. it is meant to be. Soms zijn dingen die we moeten belangrijker dan dingen die we willen..

    Ik wil hier zo transparant en puur in naar je blijven

    Onvoorwaardelijk liefs, R

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    ja eerlijk verhaal. niks op aan toe te voegen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    24
    24-05-2018

    Dank je Si_el3arbi, herken je er iets in?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    Citaat Geplaatst door BroodjeAap__ Bekijk reactie
    Dank je Si_el3arbi, herken je er iets in?
    Niet echt. K ben meer het tegenovergestelde type.

    bghitha sérieux
    ou gerzjatli vicieuse


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    24
    24-05-2018

    Hoe bedoel je dat?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.188
    21-12-2005

    jaguarmocro1?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Citaat Geplaatst door UnaLove Bekijk reactie
    dit kan heel erg pijn doen: als het fout gaat in de liefde: als die andere persoon geen interesse heeft. of iemand gaat je verstoten, of je gaat zelf verstoten helaas...

    of het kan heeeel erg mooi zijn: met veel liefde en romantiek en vertrouwen op elkaar. kan iets prachtigs uitgroeien.

    Omwille van Allah houden en niet anders ook al is het je partner

    Pas iemand in je hart laten als je officieel getrouwd bent en geen uur eerder

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    96
    18-05-2012

    Citaat Geplaatst door merci-merci Bekijk reactie
    Omwille van Allah houden en niet anders ook al is het je partner

    Pas iemand in je hart laten als je officieel getrouwd bent en geen uur eerder
    Mee eens. Ik denk eigelijk zelfs als je getrouwd bent niet voor de volle 100% toelaten maar 99%