1. #1
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    vakantie zuid frankrijk

    wie s er wel eens geweest?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Staat nog op het to do lijstje.. Jij staat op het punt te gaan gok ik zomaar?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    8
    12-07-2018

    Heerlijk is het daar, waar ben je van plan te gaan? Sainte maxime is een aanrader.

  4. #4
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Staat nog op het to do lijstje.. Jij staat op het punt te gaan gok ik zomaar?
    Citaat Geplaatst door Majestic Bekijk reactie
    Heerlijk is het daar, waar ben je van plan te gaan? Sainte maxime is een aanrader.
    ja ik wil gaan , ben er nog nooit geweest en zou graag anderen hun ervaringen willen horen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8
    15-07-2018

    Zeker doen, Zuid-Frankrijk is inderdaad heel mooi en zeker een aanrader. Totaal andere sfeer en het is daar gewoon heerlijk.

  6. #6
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    Citaat Geplaatst door YasminaRaf Bekijk reactie
    Zeker doen, Zuid-Frankrijk is inderdaad heel mooi en zeker een aanrader. Totaal andere sfeer en het is daar gewoon heerlijk.
    geen last gehad van discriminatie?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8
    15-07-2018

    Af en toe hier en daar een blik maar die heb je overal. Voor de rest is het aangenaam.
    Het zou wel helpen als je een woordje frans spreekt.

  8. #8
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    Citaat Geplaatst door YasminaRaf Bekijk reactie
    Af en toe hier en daar een blik maar die heb je overal. Voor de rest is het aangenaam.
    Het zou wel helpen als je een woordje frans spreekt.
    heb zo een rare onderbuikgevoel dat mensen gaan discrimineren

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8
    15-07-2018

    Ligt eraan welke stad je bezoekt maar in sommige steden leven juist veel moslims bijeen en het is daar ook heel mooi en discriminatie bijna niet te merken. In nederland heb je toch ook zat mensen die je discrimineren. Persoonlijk heb ik er meer last van hier dan daar.

  10. #10
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    Citaat Geplaatst door YasminaRaf Bekijk reactie
    Ligt eraan welke stad je bezoekt maar in sommige steden leven juist veel moslims bijeen en het is daar ook heel mooi en discriminatie bijna niet te merken. In nederland heb je toch ook zat mensen die je discrimineren. Persoonlijk heb ik er meer last van hier dan daar.
    dankjewel voor je feedback! , ik ben erg gevoelig voor discriminatie of racisme. ik wil ook geen problemen krijgen met de politie of justitie daar als ik bijv met iemand ga vechten ofzo. ik wil er lekker genieten zonder gezeik aan me hoofd. maar ja we zien wel. hoop dat t wat word.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8
    15-07-2018

    Geen dank! Ja ik ook daarmee. Kies gewoon zorgvuldig. Een tip niet met iemand vechten lol dan kom je juist in de problemen met de politie en dat wil je niet in frankrijk en dan nog eens erbij als je geen frans kunt.
    Ja hoop het ook voor je In Sha Allah.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8
    12-07-2018

    Discriminatie is mij niet opgevallen, ga daar immers al jaren. Ik zou eerst lekker langs Saint-Maxime gaan, daar zijn ze toeristen gewend en kijken je niet vreemd aan o.i.d. dus lekker een huisje huren daar. Wat zoek je precies zelf?