MVC Lid

Reacties
    340
    24-02-2018

Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Ik vertrouw eerder een moslimbroeder dan een virtuele kruipertje als jou.

Feit 1: Pedofielen heb je in alle bevolkingsgroepen, zelfs in Marokko. Alleen hebben deze Marokkaanse pedofielen geen geld om te reizen naar Azië en dat is het enige verschil met andere blanke pedofielen.

Feit 2: Jouw "moslimbroeders" maken elkaar af in Midden Oosten omdat ze elkaar wantrouwen. Je kunt daardoor zien dat jouw "moslimbroeders" eerder de “Dollar” vertrouwen dan de heilige Koran. Wanneer Arabieren elkaar blindelings vertrouwen dan hoeven ze geen ruimte te geven aan het Amerikaanse schaakspel in Midden Oosten. Ben je al vergeten door wie de Osmaanse rijk ten val is gebracht? Het waren niet de Britten en Fransen maar het gebrek aan onderlinge vertrouwen bij de Arabieren en honger naar macht bij hun.

Feit 3: Heb je weleens afgevraagd waarom er nog steeds veel wapens gekocht worden door islamitische landen? Ze kopen wapens omdat jouw "moslimbroeders" elkaar haten en wantrouwen.

Feit 4: Het feit dat Marokko weinig steun kregen van islamitische landen bij de WK bid van 2026 zegt al genoeg hoeveel vertrouwen jouw "moslimbroeders" hadden in Marokko.

MVC Lid

Reacties
    2.201
    12-09-2017

Juist zo simpel is het. Maar zoals zo vaak, niet willen begrijpen, en maar draaien omdat er alleen moet worden gewezen naar de westerlingen.
    De eigen vuile was, daar mag niet over gepraat worden.

MVC Lid

Reacties
    5.116
    08-04-2017

En weer is het een blanke autochtone Nederlandse pedoseksueel
    zit jij hier nu werkelijk te lachen over de rug van misbruikte kids omdat het een nederlander is.
    totaal

ontopic..levenslang in een thaise gevangenis top..beter dan die luxe hotels waar wij ze in opbergen als we ze hier al opbergen
    neervallen..
    opstaan..
    kroontje rechtzetten..
    verdergaan.

Verbannen

Reacties
    915
    01-06-2017

Ik vertrouw eerder een moslimbroeder dan een kuffar

Ja tuurlijk. Een moslim die deze gedachten heeft voert het niet zo snel uit hoor want hij vreest Allah swt en iemand met kennnis weet dat het weswesa is en negeert die hele gedachten en marokkanen kennrn ern schaamte cultuur etc, niet met kuffars te vergelijken dit.

MVC Lid

Reacties
    1.250
    26-05-2018

Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Heel even had ik hoop, maar helaas je wilt het weer niet begrijpen, dus laat maar weer.

Weetje hoevaak ik dat heb op dit forum, dan denk ik “Hehe, hij begint het eindelijk te begrijpen.” En dan komt diegene weer met een opmerking dat alles weer bij 0 begint.
    Dan heb ik gewoon als het ware 4 uurtjes tegen een muur zitten discussiëren.
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

Verbannen

Reacties
    915
    01-06-2017

Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie

Weetje hoevaak ik dat heb op dit forum, dan denk ik “Hehe, hij begint het eindelijk te begrijpen.” En dan komt diegene weer met een opmerking dat alles weer bij 0 begint.
    Dan heb ik gewoon als het ware 4 uurtjes tegen een muur zitten discussiëren.

Kruip in ze hol nog beter slijmbal

MVC Lid

Reacties
    2.201
    12-09-2017

Citaat Geplaatst door geurkaars Bekijk reactie
    Ja tuurlijk. Een moslim die deze gedachten heeft voert het niet zo snel uit hoor want hij vreest Allah swt en iemand met kennnis weet dat het weswesa is en negeert die hele gedachten en marokkanen kennrn ern schaamte cultuur etc, niet met kuffars te vergelijken dit.
    Je bent nogal naief. Vorig jaar is de betreffende minister in Marokko een actie begonnen om de het grote probleem van seksueel misbruik in Marokko terug te dringen.
    Misbruik door vaders, broers, ooms, neven, onderwijzers, trainers sportclubs.

Ook werd een actie gestart misbruik niet langer te verzwijgen vanwege de familie eer, ook niet zelfs het misbruikte meisje op straat te trappen omdat zij de eer geschonden zou hebben!
    Elk seksueel misbruik melden bij de politie!

De minister sprak van een zeer omvangrijk probleem. Volgens mij zij de Marokkanen in Marokko toch moslim?
    Zou echt Marokko het enige land zijn die dat probleem heeft?

Doe toch eens die oogkleppen af.
    Mensen zijn mensen. geloof is maar aangeleerd.

MVC Lid

Reacties
    1.250
    26-05-2018

Je wilt nu gaan vertellen dat pedofilie in de Islam verboden is? Je wilt nu gaan vertellen dat het niet zo is dat je in de islam al seks mag hebben met iemand vanaf de menstruatie?
    Cultuur zegt ze, hier in Nederland zijn het vieze mannetjes die een zaadlozing willen bij een klein kind, en daar zullen ze bestraft voor worden ook. Vergelijk dat maar eens met plekken waar kind(-uit)huwelijken de normaalste zaak van de wereld is.
    Hoeveel kindhuwelijken zijn er in Nederland per jaar?
    Hoe heette de 54-jarige man die seks had met een 9-jarig meisje ookalweer?
    Moslims voeren dit snel uit omdat ze alles vrezen zegt ze
    De meest strenggelovige vorm in de islam is denk ik wel het salafisme waar je leeft zoals de profeet. In dat geval seks met een 9-jarige en haar vriendinnetjes ook.
    https://sunnah.com/nasai/26/183
    https://muflihun.com/bukhari/73/151

MVC Lid

Reacties
    2.201
    12-09-2017

Kruip in ze hol nog beter slijmbal
    Het ergste is dat het vaak niet eens met begrijpen te maken heeft.

Wel met cultuur, wij zijn superieur doen nooit iets fout en de westerlingen zijn de schuld van alles, volkomen geperverteerd.

Verbannen

Reacties
    915
    01-06-2017

Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    knorr knorr ik ben van knorr
    Wat moet je knorrie ?

MVC Lid

Reacties
    1.250
    26-05-2018

Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Wel met cultuur, wij zijn superieur doen nooit iets fout en de westerlingen zijn de schuld van alles, volkomen geperverteerd.
    Nationalisme en Religie zijn de grootste redenen van alle oorlogen in de geschiedenis.
    Van Hitler die 1 groot Duits rijk wilt met alleen maar Germanen, tot aan Israel die palestina bezet omdat het in hun boekje staat.
    Geen religie & nationalisme = wereldvrede.

MVC Lid

Reacties
    1.250
    26-05-2018

Wat moet je knorrie ?
    knor knor knor
    https://sunnah.com/nasai/26/183
    https://muflihun.com/bukhari/73/151
    knor knor knor

MVC Lid

Reacties
    214
    11-06-2018

Tuurlijk. Maar zoals je leest bij de kuffar die tevens pedo-defenders zijn is het alsof je tegen een muur praat. En daarom negeer ik die beesten op het forum en in het echte leven

Dudes als tdm houden van hun aandacht...ik niet en hoop jij ook niet

MVC Lid

Reacties
    214
    11-06-2018

Wat moet je knorrie ?
    Die marokkaanse Nederlandse homofiel staat bij mij op negeer dus aub dat beest en aanstaande helbewoner niet meer citeren bij voorbaat dank

MVC Lid

Reacties
    1.250
    26-05-2018

Die marokkaanse Nederlandse homofiel staat bij mij op negeer dus aub dat beest en aanstaande helbewoner niet meer citeren bij voorbaat dank
    hey censuur! , informatie van de andere kant verbergen. Doen ze ook in Noord-korea en Saoedie arabie