1. #1
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Particulier woning gezocht in Randstad

    Particulier woning gezocht in Randstad. Utrecht, DH, Adam, Rdam,en de omliggende steden.
    Max huur €710.
    -

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    735
    03-03-2014

    meen je dit ? zelfs voor 1000 euro per maand kan je bijna geen woning vinden in de randstad en jij wilt voor 710 , mensen moeten minimaal 15 jaar wachten om zo een sociale huurwoning te krijgen

  3. #3
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Bedankt voor je bijdrage.
    -

  4. #4
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    710 vind je bij een dorp, niet randstad.
    Success!

    probeer ook even https://ikwilhuren.nu
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  5. #5
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Omdat ik mij daarvan bewust ben heb ik ook in mijn bericht vermeld dat alles wat eromheen ligt ook prima is.

    Bedankt! Ik hou verschillende websites al in de gaten incl bovensgaande.
    -

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Heb je recht op een sociale huurwoning? Je kan gebruik maken van lotingen en/of direct kans woningen bij de woningcorporaties.
    Andere gebruiker.

  7. #7
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Ja ik heb daar recht op maar probeer het al een jaar met de lotingwoningen en helaas nog niet geslaagd. In verschillende steden zelfs.

    Wat bedoel je met direct kans woningen bij de woningcorporaties?
    -

  8. #8
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Ja ik heb daar recht op maar probeer het al een jaar met de lotingwoningen en helaas nog niet geslaagd. In verschillende steden zelfs.

    Wat bedoel je met direct kans woningen bij de woningcorporaties?
    woningnet lotingen toch? Die lotingen zijn "lotingen", ze geven diegene die meer verdienen meer kans dan diegene die minder verdienen.
    Een loting heb je alleen veel kans op als je goed verdient, maar dan kun je in principe al in vrije sector woning wonen
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  9. #9
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Oh dat bedoel je! Ja lotingen reageer ik ook op inderdaad.
    Wist niet dat mensen met een hoger inkomen voorrang hebben, dacht dat iedereen even veel kans maakt.

    Ja precies klopt.
    -

  10. #10
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    We zitten allemaal in hetzelfde bootje helaas..
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  11. #11
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Ja klopt, welbekend probleem bij vele..
    -

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    312
    09-01-2015

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Ja ik heb daar recht op maar probeer het al een jaar met de lotingwoningen en helaas nog niet geslaagd. In verschillende steden zelfs.

    Wat bedoel je met direct kans woningen bij de woningcorporaties?
    Direct kans woningen zijn woningen waar degene die als eerst reageert de woning aangeboden krijgt. Bij woonnetrijnmond komen elke dag om 20:00 nieuwe woningen vrij, als je als eerste op de direct kans woningen reageert krijg je hem.

    Ik ben nu twee keer in de randstad verhuist op deze manier. Werkt voor mij goed, als je hulp nodig hebt PM me maar.
    Andere gebruiker.

  13. #13
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Direct kans woningen zijn woningen waar degene die als eerst reageert de woning aangeboden krijgt. Bij woonnetrijnmond komen elke dag om 20:00 nieuwe woningen vrij, als je als eerste op de direct kans woningen reageert krijg je hem.

    Ik ben nu twee keer in de randstad verhuist op deze manier. Werkt voor mij goed, als je hulp nodig hebt PM me maar.
    Oh wow! Ik ben in shock, wist helemaal niet dat zoiets bestond. Heb mij net ingeschreven in woonnet Rijnmond en zag het staan idd. Hier in Adam kennen we dat niet, zelfs lootwoningen zijn er nog amper.

    Als je nog andere tips hebt zou het fijn zijn ja, maar met Rijnmond is het gelukt. Voor nu gereageerd op de Lotingen. Direct kans heeft geen zin meer.
    -

  14. #14
    spaart profielbezoek

    Reacties
    996
    22-06-2011

    Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Direct kans woningen zijn woningen waar degene die als eerst reageert de woning aangeboden krijgt. Bij woonnetrijnmond komen elke dag om 20:00 nieuwe woningen vrij, als je als eerste op de direct kans woningen reageert krijg je hem.

    Ik ben nu twee keer in de randstad verhuist op deze manier. Werkt voor mij goed, als je hulp nodig hebt PM me maar.
    Dit gaat gegarandeerd gebeuren via bots, die strijden tegen andere bots
    Geen kans voor niemand
    Gun mij profielbezoek, beter voor jou!

  15. #15
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door ismailtje2 Bekijk reactie
    Dit gaat gegarandeerd gebeuren via bots, die strijden tegen andere bots
    Geen kans voor niemand
    Wat is bots?
    -