1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Jij steunt een terreur staat en zit te janken alsof het slachtoffers zijn, het zijn moordende kolonisten.
    Waarom doe je je voor alsof je onschuldig bent?
    ik steun een zangeres die omdat ze toevallig joods en in Israël woont een bagger aan antisemitische en antizionistische shit over zich heen kreeg.
    vertel wat heeft die zangeres gedaan waar ze dat aan heeft verdiend??
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  2. #32
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    ik steun een zangeres die omdat ze toevallig joods en in Israël woont een bagger aan antisemitische en antizionistische shit over zich heen kreeg.
    vertel wat heeft die zangeres gedaan waar ze dat aan heeft verdiend??
    Awwww ja ze is zo onschuldig he. Uitkomen voor haar illegale staat. Janken dat ze slachtoffertje is.
    Wat denk je dat er zou gebeuren als de Palestijnen de overhand hadden en elk jaar als de joden in opstand kwamen tegen hun gevangenschap werden ze afgeschoten.
    En de Palestijnen mooi meedoen met het songfestival en als ze dan kritiek over zich heen kregen dan zielig gaan doen.
    Hoe denk je dat er gekeken werd naar Palestijnen dan? De joden zouden allang bevrijd zijn door de vs of andere hypocriete bastaard landen.
    En dan durf je hier de slachtofferrol aan te nemen vies dier

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Awwww ja ze is zo onschuldig he. Uitkomen voor haar illegale staat. Janken dat ze slachtoffertje is.
    Wat denk je dat er zou gebeuren als de Palestijnen de overhand hadden en elk jaar als de joden in opstand kwamen tegen hun gevangenschap werden ze afgeschoten.
    En de Palestijnen mooi meedoen met het songfestival en als ze dan kritiek over zich heen kregen dan zielig gaan doen.
    Hoe denk je dat er gekeken werd naar Palestijnen dan? De joden zouden allang bevrijd zijn door de vs of andere hypocriete bastaard landen.
    En dan durf je hier de slachtofferrol aan te nemen vies dier

    pppfff..wat een voordelen weer wat een gegeneraliseer wat hou jij van polarisatie .

    alkes wat jij aanhaalt dat is politiek een zangeres zingt das wat anders dan politiek bedrijven al probeer jij nog zo hard haar dat in de schoenen te schuiven..

    jongen al noem je me een ho.er je raakt me niet
    je slaat maar lekker verder om je heen..alles wat nodig is voor jouw healingproces .
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  4. #34
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    pppfff..wat een voordelen weer wat een gegeneraliseer wat hou jij van polarisatie .

    alkes wat jij aanhaalt dat is politiek een zangeres zingt das wat anders dan politiek bedrijven al probeer jij nog zo hard haar dat in de schoenen te schuiven..

    jongen al noem je me een ho.er je raakt me niet
    je slaat maar lekker verder om je heen..alles wat nodig is voor jouw healingproces .
    Nee dier is genoeg, ik zie geen menselijke trekjes en denk dat ho een compliment is voor types zoals jij.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Nee dier is genoeg, ik zie geen menselijke trekjes en denk dat ho een compliment is voor types zoals jij.
    gut gut gut..dat denkt mij te kennen.

    weet je waarom jij mij niet raakt..ondat ik trekjes in je zie die ik ook zie bij mijn clienten.
    En die flappen er als je te dichtbij de waarheid komt.. ze dus benadert met hun eigen woorden..er ook van alles uit.

    ik herken er veel van in jou
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  6. #36
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    gut gut gut..dat denkt mij te kennen.

    weet je waarom jij mij niet raakt..ondat ik trekjes in je zie die ik ook zie bij mijn clienten.
    En die flappen er als je te dichtbij de waarheid komt.. ze dus benadert met hun eigen woorden..er ook van alles uit.

    ik herken er veel van in jou
    Je bedoelt klanten?

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Dacht dat keti koti eten betekende met rijst
    """"‘Ik wil alle Nederlanders die de middelen hebben, adviseren om ook naar Suriname te gaan""""

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Je bedoelt klanten?
    gut.ga je ..via een omweg.. me nu toch van hoe.r beschuldigen..:

    die onstandvastigheid van jouw breekt je nu al een paar dagen op
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  9. #39
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    gut.ga je ..via een omweg.. me nu toch van hoe.r beschuldigen..:

    die onstandvastigheid van jouw breekt je nu al een paar dagen op
    Winkeliers hebben ook klanten, maar het is dat je het zelf zegt, ik zou een vrouw niet voor ho uitmaken, dat is meer voor pubers.
    Maar leuk geprobeerd om het mij aan te rekenen of het in mijn mond te leggen.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Winkeliers hebben ook klanten, maar het is dat je het zelf zegt, ik zou een vrouw niet voor ho uitmaken, dat is meer voor pubers.
    Maar leuk geprobeerd om het mij aan te rekenen of het in mijn mond te leggen.
    Hhhhhh..deze afkorting werkt verslavend Jakko...
    iedereen weet wat er bedoeld wordt met het woord klanten in deze context.

    dont worry..alles mag jij zeggen tijdens je healingsproces.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  11. #41
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Hhhhhh..deze afkorting werkt verslavend Jakko...
    iedereen weet wat er bedoeld wordt met het woord klanten in deze context.

    dont worry..alles mag jij zeggen tijdens je healingsproces.
    Waarom zou ik je voor ho uitschelden?

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Waarom zou ik je voor ho uitschelden?
    dat moet je aan je zelf vragen pop aangezien jij dat hier insinueert..

    in jouw kop is het zo'n grote rotzooi
    dat ik me er niet in ga verdiepen waarom jij dingen suggereert..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  13. #43
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    dat moet je aan je zelf vragen pop aangezien jij dat hier insinueert..

    in jouw kop is het zo'n grote rotzooi
    dat ik me er niet in ga verdiepen waarom jij dingen suggereert..
    Denk dat je het te graag wilt in je eigen hoofd.
    Maar ik vind het best dat je dat denkt, dat geeft mij alweer gelijk dat de tegenpartij al bij verdenkingen mij iets aanrekent, bij bestempelingen al flipt.
    Geeft mij alleen gelijk in hoe ik jullie zie behandel en beschuldigt, omgekeerd doe jij het nog voor minder en sneller mij beschuldigen dan andersom.
    Dus kies maar... let op dit is er weer zo 1...

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Denk dat je het te graag wilt in je eigen hoofd.
    Maar ik vind het best dat je dat denkt, dat geeft mij alweer gelijk dat de tegenpartij al bij verdenkingen mij iets aanrekent, bij bestempelingen al flipt.
    Geeft mij alleen gelijk in hoe ik jullie zie behandel en beschuldigt, omgekeerd doe jij het nog voor minder en sneller mij beschuldigen dan andersom.
    Dus kies maar... let op dit is er weer zo 1...
    iemand die het heeft over klanten..helemaal in de context van de qoutes..bedoeld maar 1 ding nanenlijk ho er..toe geven hoeft niet hoor pop..das nog een brug te ver voor jou..komt wel
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  15. #45
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    iemand die het heeft over klanten..helemaal in de context van de qoutes..bedoeld maar 1 ding nanenlijk ho er..toe geven hoeft niet hoor pop..das nog een brug te ver voor jou..komt wel
    Dus blanke nederlandse niet moslims komen naar een marokkaanse site voor 1 reden, en dat is te discrimineren.
    Als we jouw redernering aanhouden heb ik gelijk, als we mijn redernering aanhouden heb ik ook gelijk.
    Bedankt dat je met je domme kop het levende bewijs leverde met deze reacties.
    Dikke bevestigingen in je tering kop.