1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Cadeau voor vader

    Dag dames,

    Graag wil ik een keer een leuk cadeau voor mijn liefste vader kopen. Heeft er iemand tips?
    Het budget maakt niet uit, als het maar leuk is!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Een hemd? Vliegticket betalen?
    Wat is zijn hobby? Iets wat daarmee te maken Heeft?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Ik koop vaker overhemden voor hem.
    Een vliegticket daar ben ik te laat mee, hij heeft al geboekt haha

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    7.205
    12-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Geef hem een cadeaubon met x bedrag voor een winkel naar zijn keuze.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Weet niet wat zijn leeftijd is maar electronica vinden mannen altijd geweldig...
    Mooie schoenen, bijvoorbeeld van een merk die 'gezonde schoenen' verkoopt.

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    7.205
    12-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ja, bij Van Haren heb je hele goede van het merk 'Medicus'.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Waar houdt je vader van, heeft hij hobby's? Iets wat te maken heeft met zijn werk? Iets voor de vakantie? Iets met sport? Of wil je echt iets persoonlijks?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    mijn vader houdt van kleding zowel sjeik als casual
    goed paar schoenen
    idd ticket betalen ahaha
    of enveloppe meegeven als hij weer eens richting maruecos vertrekt
    cadeau bon van de gamma/praxis/ lievelings- kledingwinkel
    lekkere parfum
    tuinman om de tuin te doen
    iets in huis laten klussen door een klusjesman (hebben wij ooit gedaan een soort van renovatie)
    als hij een hobby heeft daarin investeren, auto's sleutelen dan gereedschapdingens etc
    mijn vader gaat graag in snelle dingen, als we klein waren ging hij altijd in van die achtbanen en over de kop enzo, mijn zus en broer hebben hem dan eens als verassing meegenomen naar zo een racebaan en hem laten rijden in weet ik wat voor model auto
    hij heeft het er nog steeds over bij tijd.

    wat mijn droom is om eens een mooie reis te maken alleen ikzelf met mijn beide ouders naar een mooi ver land en ze zien genieten van alles wat rabbi ons geeft
    maar denk niet echt dat dat gaat gebeuren , ivm werk kids eigen gezin etc, hopelijk als mijn kids wat ouder zijn , dan zou ik dat zeker doen.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    7.205
    12-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Mooi hoor, Nismae.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Niets is onrealistisch...

    Mijn moeder spreekt nu nog over Spanje dat ze nooit in een 5sterren hotel had geslapen en dat ze madame tegen haar zeggen als 'haar' dochter haar niet had meegenomen.

    Grappig van haar. Veel zaken willen we doen met onze ouders maar niet elke situatie laat het toe.

    Je vader en de racebaan...nooit gedacht voor een ouder.
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    mijn vader houdt van kleding zowel sjeik als casual
    goed paar schoenen
    idd ticket betalen ahaha
    of enveloppe meegeven als hij weer eens richting maruecos vertrekt
    cadeau bon van de gamma/praxis/ lievelings- kledingwinkel
    lekkere parfum
    tuinman om de tuin te doen
    iets in huis laten klussen door een klusjesman (hebben wij ooit gedaan een soort van renovatie)
    als hij een hobby heeft daarin investeren, auto's sleutelen dan gereedschapdingens etc
    mijn vader gaat graag in snelle dingen, als we klein waren ging hij altijd in van die achtbanen en over de kop enzo, mijn zus en broer hebben hem dan eens als verassing meegenomen naar zo een racebaan en hem laten rijden in weet ik wat voor model auto
    hij heeft het er nog steeds over bij tijd.

    wat mijn droom is om eens een mooie reis te maken alleen ikzelf met mijn beide ouders naar een mooi ver land en ze zien genieten van alles wat rabbi ons geeft
    maar denk niet echt dat dat gaat gebeuren , ivm werk kids eigen gezin etc, hopelijk als mijn kids wat ouder zijn , dan zou ik dat zeker doen.
    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #11
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Ik haal altijd shirtjes voor mijn vader, schoenen, parfum, horloges draagt hij niet soms haal k zelfs sokken wauhahah. Ik geef hem echt geen bonnen van de praxis of hornbach want dan komt ie weer thuis met een boormachine ofzo daar staat de schuur vol mee!

    Hij wil nu een andere auto dus daar moeten we het maar eens over hebben !
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  12. #12
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Niets is onrealistisch...

    Mijn moeder spreekt nu nog over Spanje dat ze nooit in een 5sterren hotel had geslapen en dat ze madame tegen haar zeggen als 'haar' dochter haar niet had meegenomen.

    Grappig van haar. Veel zaken willen we doen met onze ouders maar niet elke situatie laat het toe.

    Je vader en de racebaan...nooit gedacht voor een ouder.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Dat over hotels ! Mijn vader vond het zonde, we bleven in Spanje in hotel ook slapen en mn vader had echt zoiets van waarom, we rijden gewoon door maar iedereen was moe en grumpy! En misschien is dit wel het laatste jaar dat we met zn allen met de auto gaan want ik ben al jaren niet geweest!
    En ook in de steden waar we verbleven in Marokko had ik telkens een discussie met mn vader en hij zei ja nee we gaan hier niet is te duur, we gaan toch alleen maar slapen ! Ik zei ja ik wil graag geen ziektes oplopen, dus we gaan hier loop maar met die man mee ik kom zo ! En toen we terug waren ging hij de hotels met elkaar vergelijken en zeidie tegen mn moeder als zij het niet was, wie had ons daarheen gebracht zegt ie alleen tegen mn moeder typisch mannen!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.536
    26-02-2015

    Rifiagirl ik denk dat ts de topic heeft geopend om haar vader gewoon eens extra in het zonnetje te zetten niets mis mee lijkt me?

    Gebedskleed en koran zijn sowieso al aanwezig in huis als het goed is.

    en wat is mooier dan een glimlach te zien op je ouders's gezicht en een allahyarda3lik erbovenop

    ik vind het zelf belangrijk om mijn ouders hier en daar te verassen
    de grote dingen eens per zoveel tijd
    maar bijvoorbeeld ik weet dat mijn moeder gek is op bepaalde dingen die ze eet, dan probeer ik wanneer ik haar bezoek hetgeen mee te brengen dat ze graag eet.

    Zo ook voor mijn vader als ik zie dat zijn sokken al even meegaan koop ik een bups sokken pak ze in en de kids mogen het geven aan opa
    ik vind dit zeer belangrijk , ook naar de opvoeding van je kinderen toe.
    Ze hebben zoveel voor ons gedaan , niets wat we doen kan dat terugbetalen

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Dikke plus!!!!

    Wie geeft er soms stiekem meer aan de moeder dan de vader?
    Citaat Geplaatst door nismae Bekijk reactie
    Rifiagirl ik denk dat ts de topic heeft geopend om haar vader gewoon eens extra in het zonnetje te zetten niets mis mee lijkt me?

    Gebedskleed en koran zijn sowieso al aanwezig in huis als het goed is.

    en wat is mooier dan een glimlach te zien op je ouders's gezicht en een allahyarda3lik erbovenop

    ik vind het zelf belangrijk om mijn ouders hier en daar te verassen
    de grote dingen eens per zoveel tijd
    maar bijvoorbeeld ik weet dat mijn moeder gek is op bepaalde dingen die ze eet, dan probeer ik wanneer ik haar bezoek hetgeen mee te brengen dat ze graag eet.

    Zo ook voor mijn vader als ik zie dat zijn sokken al even meegaan koop ik een bups sokken pak ze in en de kids mogen het geven aan opa
    ik vind dit zeer belangrijk , ook naar de opvoeding van je kinderen toe.
    Ze hebben zoveel voor ons gedaan , niets wat we doen kan dat terugbetalen
    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    173
    21-01-2015

    Hangt van de leeftijd af. Ik kies al gauw voor een overhemd, sokken of pantoffels.