1. #1
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Kuzu (Denk) wekt woede met 'rot op'-uitspraak

    Mensen die niet kunnen omgaan met het veranderende Nederland, waarin mensen met verschillende achtergronden samenleven, kunnen beter "oprotten". Dat zegt Denk-Kamerlid Kuzu in een video van de Zaanse vlogger Ismail Ilgun. Zijn opmerking leidt op social media tot kritiek en woede, onder anderen van PVV-leider Wilders.

    Kuzu wil de rollen omdraaien. "Als het ze niet bevalt, dat veranderende Nederland, waar mensen met verschillende achtergronden samen met elkaar leven in een stad als Zaandam, in een wijk als Poelenburg, dan rotten zij maar op."

    https://nos.nl/artikel/2240797-kuzu-...uitspraak.html

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Weet niet of het kuzu zn intentie was om de belachelijkheid van anderen weer te geven maar het is wel gelukt.
    If you 'don't know', Allah knows.

  3. #3
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Kuzu op facebook:
    Het is allemaal de schuld van de pers.
    De zin is uit de context gehaald.
    Het was verbindend bedoeld …

    https://www.facebook.com/59615337714...4931848938770/

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Kuzu op facebook:
    Het is allemaal de schuld van de pers.
    De zin is uit de context gehaald.
    Het was verbindend bedoeld …

    https://www.facebook.com/59615337714...4931848938770/
    Dat idee van "verbindend" heeft blijkbaar in de Turkse cultuur een andere inhoud.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Wel opvallend dat geert wilders de minder marokkanen roeper zijn afkeur ervan en de buitengewone belachelijkheid daarvan volledig wordt negeert(door de leden hier boven). Als je de context in de breedte neemt zou daar de focus op moeten liggen, maar de mens is ver heen (hier boven). Treurige vertoning
    If you 'don't know', Allah knows.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Wel opvallend dat geert wilders de minder marokkanen roeper zijn afkeur ervan en de buitengewone belachelijkheid daarvan volledig wordt negeert(door de leden hier boven).
    schrijf het eens opnieuw, maar nu eventjes met komma’s en punten, dan zal ik kijken of ik er een reactie op kan geven. nu begrijp ik er namelijk geen ene reet van.
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    schrijf het eens opnieuw, maar nu eventjes met komma’s en punten, dan zal ik kijken of ik er een reactie op kan geven. nu begrijp ik er namelijk geen ene reet van.
    De wereld draait niet om jou gozer. Je narcistisch/egocentrische houding geeft me een vermoeden dat je blank bent.
    If you 'don't know', Allah knows.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    De wereld draait niet om jou gozer. Laat me raden je bent blank
    De wereld draait om de zon, en nee ben Marokkaans Nouja dus dan ben ik eigenlijk best wel blank.. Heeeeeel lichtgetint ben ik.
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    De wereld draait om de zon, en nee ben Marokkaans Nouja dus dan ben ik eigenlijk best wel blank.. Heeeeeel lichtgetint ben ik.
    Ik bedoel je bent niet vies van de associatie. Duidelijke taal.
    If you 'don't know', Allah knows.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    De wereld draait om de zon, en nee ben Marokkaans Nouja dus dan ben ik eigenlijk best wel blank.. Heeeeeel lichtgetint ben ik.
    Vreemd dat het bij een aantal mensen toch altijd om ras draait. Of je blank bent.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Vreemd dat het bij een aantal mensen toch altijd om ras draait. Of je blank bent.
    Tja, ik vroeg hem alleen om komma’s te plaatsen omdat ik niks van zijn reactie begreep. En hij flikt het toch om eventjes een racistische uitlating te doen.
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Vreemd dat het bij een aantal mensen toch altijd om ras draait. Of je blank bent.
    Ik bedoel de blanke zn kenmerkende superieuriteits gevoel is algemeen erkend. Het zou zo maar verklaren waarom geert wilders zijn extreem belachelijke uiting volledig langs jullie heen gaat.
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.487
    26-05-2018

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik bedoel de blanke zn kenmerkende superieuriteits gevoel is algemeen erkend. Het zou zo maar verklaren waarom geert wilders zijn extreem belachelijke uiting volledig langs jullie heen gaat.
    Misschien, heel misschien... omdat het onderwerp van dit topic gaat over Kuzu die een bepaalde uitspraak doet en niet Wilders..
    God is an ever receding pocket of scientific ignorance

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door abus Bekijk reactie
    Misschien, heel misschien... omdat het onderwerp van dit topic gaat over Kuzu die een bepaalde uitspraak doet en niet Wilders..
    frustratie nergens voor nodig blankaantje. Je aangesproken voelen volgens mij ook niet
    If you 'don't know', Allah knows.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Ana besaf 3likoum a monafkin
    If you 'don't know', Allah knows.