1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik bedoel de blanke zn kenmerkende superieuriteits gevoel is algemeen erkend. Het zou zo maar verklaren waarom geert wilders zijn extreem belachelijke uiting volledig langs jullie heen gaat.
    Je beweert dat ze die opmerking toen niet hebben meegekregen?
    Of dat er elke dag een topic moet worden geopend over die opmerking omdat elke onhandige uitspraak van Kuzu door die uitspraak van Wilders komt?

    Maar on topic, ik ben niet zo'n fan van teksten als oprotten in zijn algemeenheid, dat helpt echt niet als je werkelijk wil verbinden.
    Maar dat dat in ieder geval niet het enige doel is van Kuzu is al langer duidelijk.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik bedoel de blanke zn kenmerkende superieuriteits gevoel is algemeen erkend. Het zou zo maar verklaren waarom geert wilders zijn extreem belachelijke uiting volledig langs jullie heen gaat.

    "Algemeen erkend?"

    Door wie dan wel?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Is ook uit zijn verband gehaald, als je het hele stuk ziet dan zie je het verband.

    Niet dat het slim geformuleerd is. Het blijft vreemd dat ze zo schoten op open doel weten te creeeren. elke keer

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Kuzu op facebook:
    Het is allemaal de schuld van de pers.
    De zin is uit de context gehaald.
    Het was verbindend bedoeld …

    https://www.facebook.com/59615337714...4931848938770/

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Jij bent net zo generaliserend als Wilders.
    Jammer wel.

    Heeft 'ie toch zijn zin, die Blonde gek.


    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Wel opvallend dat geert wilders de minder marokkanen roeper zijn afkeur ervan en de buitengewone belachelijkheid daarvan volledig wordt negeert(door de leden hier boven). Als je de context in de breedte neemt zou daar de focus op moeten liggen, maar de mens is ver heen (hier boven). Treurige vertoning

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    ongeacht een treurige vertoning.
    If you 'don't know', Allah knows.

  6. #21
    nish teta emzer

    Reacties
    2.320
    08-05-2007

    Met man en macht vertelt men de Palestijnen dat zij als oorspronkelijke bewoners hun veranderde omgeving, door de komst van verschillende mensen, moeten accepteren of moeten oprotten.

    Nu zijn ze boos omdat Kuzu voor hetzelfde plijt.

    Heb het hier al vaker gezegd. Er bestaat al een Germaans land en dat is Duitsland. Als de gewone Nederlander de veranderde omgeving niet accepteerd, dan rot hij maar op naar Duitsland.
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

    Abu-l-Walid al-Waqqashi

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Dat klopt niet helemaal. De EU ijvert voor een Palestijnse staat, voor Jeruzalem als de hoofdstad ervan, en de eerlijke oplossing van het vluchtelingevraagstuk. Je klacht gaat voornamelijk over de VS en niet over Nederland (in dit geval dan).


    Citaat Geplaatst door almohad Bekijk reactie
    Met man en macht vertelt men de Palestijnen dat zij als oorspronkelijke bewoners hun veranderde omgeving, door de komst van verschillende mensen, moeten accepteren of moeten oprotten.

    Nu zijn ze boos omdat Kuzu voor hetzelfde plijt.

    Heb het hier al vaker gezegd. Er bestaat al een Germaans land en dat is Duitsland. Als de gewone Nederlander de veranderde omgeving niet accepteerd, dan rot hij maar op naar Duitsland.

  8. #23
    nish teta emzer

    Reacties
    2.320
    08-05-2007

    Ik heb het niet over Nederland, maar over de gewone Nederlander (over het algemeen PVV-stemmers).
    Ik kom tot de conclusie dat de kennis der mensen tweedelig is, en dat is al: een waarheid die men niet kan achterhalen en onzin waarvan kennis u niet baten zal.

    Abu-l-Walid al-Waqqashi

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Ja, en daarom is Kuzu zo verwarrend. Als hij zijn argument van 'oprotten' bezigt als kritiek op de PVV, maakt hij niet heel erg duidelijk over wie het heeft. Jij ook niet hier: wie is 'met man en macht'? De PVV heeft max 20% van de stemmen en groeit niet door. En door het zelf te gebruiken als weerwoord, verlaagt hij zich tot het nivo PVV.

    Citaat Geplaatst door almohad Bekijk reactie
    Ik heb het niet over Nederland, maar over de gewone Nederlander (over het algemeen PVV-stemmers).

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    "Algemeen erkend?"

    Door wie dan wel?

    Fout, WildeBertram, na "algemeen erkend" moet je nederig je hoofd buigen.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Is ook uit zijn verband gehaald, als je het hele stuk ziet dan zie je het verband.

    Niet dat het slim geformuleerd is. Het blijft vreemd dat ze zo schoten op open doel weten te creeeren. elke keer
    die vent is zo hypocriet als maar kan..
    hij heeft het over gelijkwaardige behandeling in Nederland ..
    wat deed hij het na de stemming over de armeense genocide IN DE NEDERLANDSE 2E KAMER..meteen met zijn rotkop op turkse tv verschijnen en turks Nederlandse parlementariërs..die voor het woord genocide stemden.. met naam en toe naam benoemen als landverraders..

    gelijke behandeling zo lang je hun waarheid aanhangt en verkoopt..
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    207
    13-09-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ana besaf 3likoum a monafkin
    Blabla gozer

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Fout, WildeBertram, na "algemeen erkend" moet je nederig je hoofd buigen.

    Oepsss... Wist ik niet. Excuus!

  14. #29
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben niet zo op de hoogte van dat rassengedoe.
    Tot welk ras behoren Marokkanen, Turken en Arabieren?
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    "Algemeen erkend?"

    Door wie dan wel?
    Wereldwijd vanwege de blanke zn vele gruweldaden in zn geschiedenis. Denk aan slavernij, uitroeien van ethniciteit, jodenuitmoording in europa. vervolgens hetzelfde proberen te doen in palestina geschuild achter de joodse holocaust en noem maar de vele oorlogen in recente geschiedenis die zijn groen verlicht puur omdat de blanke superieure wijze opgelegd moest worden. Het wordt wereldwijd erkend dat de blanke teveel in anderen hun tuinen kijkt om vervolgens zijn wil op te leggen. Is het niet ironisch dat de beschuldigers juist zelf datgeen doen waar van ze anderen beschuldigen? Wat ik zou zeggen; als je er voor schaamt is het goed want dan kan je het voor jezelf vermijden. Zie daar weinig van hier op het forum jammer genoeg maar in het dagelijkse leven kom k veel tegen die wel beter weten gelukkig.
    If you 'don't know', Allah knows.