1. #16
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Nee je wordt niet gelukkig tenzij je echt geluk hebt met je partner aan wie je uitgehuwelijkt wordt. Feit is: als het tegen je zin is zal je vroeg of laat knappen. Vecht ertegen is mijn advies. Blijf weigeren. Wat kunnen je ouders doen? Je uit huis zetten?
    Don't fall in love with words.

  2. #17
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Nee, kan me daar niets bij voorstellen, ik zou er ook gewoon echtniet mee akkoord gaan, ik zou Mn ouders gekmaken met het feit dat ik niet wil en als ze het niet willen snappen well i dont know scheer k Mn hoofd kaal ofzo, niemand wil een kale vrouw/schoondochter!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Nooit meegemaakt, kan wel spannend zijn.

  4. #19
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Nooit meegemaakt, kan wel spannend zijn.
    Spannend? Alles behalve...
    Don't fall in love with words.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Spannend? Alles behalve...

    Als het een godsvrezende broeder is, waarom niet? Altijd beter dan met een onkuise man die eerst relaties aangaat.

    Ik spreek hier trouwens voor mezelf en over bijzondere situaties. Ik ben het er niet mee eens om je dochter of zoon te dwingen met iemand te laten trouwen die hij/zij niet wil.

  6. #21
    Wandering Soul

    Reacties
    435
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Als het een godsvrezende broeder is, waarom niet? Altijd beter dan met een onkuise man die eerst relaties aangaat.

    Ik spreek hier trouwens voor mezelf en over bijzondere situaties. Ik ben het er niet mee eens om je dochter of zoon te dwingen met iemand te laten trouwen die hij/zij niet wil.
    Dan nog, er spelen zoveel andere dingen een belangrijke rol in een huwelijk. Je moet je op je gemak voelen bij deze man, het bed mee delen, kinderen maken.
    SOmmige mannen zijn godvrezend maar zie je meer aan als een "broer" dan als een man. Het is er of het is er niet.

    Inderdaad dwingen is nooit goed. Vroeg of laat knap het geheel.
    Don't fall in love with words.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door CoveredSecrets Bekijk reactie
    Dan nog, er spelen zoveel andere dingen een belangrijke rol in een huwelijk. Je moet je op je gemak voelen bij deze man, het bed mee delen, kinderen maken.
    SOmmige mannen zijn godvrezend maar zie je meer aan als een "broer" dan als een man. Het is er of het is er niet.

    Inderdaad dwingen is nooit goed. Vroeg of laat knap het geheel.
    Ja dat is waar zus.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    198
    16-06-2016

    Een vrijwillig huwelijk is al moeilijk genoeg. Een man die ook daarmee instemt, klinkt ook niet ok...
    "Good and evil are not equal. Repel the evil with what is good. Then you will find your enemy becomes a close friend" (qur'an, 41:34)