MVC Lid

Reacties
    15
    04-12-2014

Salam ben op zoek

Salam ben op zoek voor een vriend van me hij zoekt een dame op ijburg als ze daar woont tenminste in de buurt van de deen en gezonheids centrum ze haden wat oogkontakt maar hij was aan het werk en moest een klant ophalen maar hij vond haar zo mooi en prachtig mashallah ze had een roze hoofddoek op die dag dacht ie en liep met een kleine jongen of meisje hij weet het niet meer nadat hij der zag was ie alles vergeten inshallah als iemand haar kent en ze niet is getrouwd hij is geen marokkaan daarom doe ik het voor hem geen onzin berichten aub ongeveer een week geleden

MVC Lid

Reacties
    99
    13-06-2015

ga je een zuster opzoeken voor een niet moslim?
    Moge Allah swt iedereen op de goede pad leiden.

MVC Lid

Reacties
    62
    26-12-2012

Hij zei niet marokkaan. Marokkanen zijn de enige moslims.
    Eerst vragen hoe en wat, en dan oordelen.

And:
    Allaahouma ameen.

MVC Lid

Reacties
    15
    04-12-2014

Hoe weet je dat zo zeker zonder eerst tevragen niet zomaar conclusies treken

MVC Lid

Reacties
    15
    04-12-2014

Shokran voor je reactie Limites

MVC Lid

Reacties
    99
    13-06-2015

Heejj schandalige mensjes,

het is niet erg he om op een NIET Marokkaan te vallen?
    Turken zijn ook goed he.
    Dat die wijf het goed vindt snap ik wel want helaas verpeste zulke wijven het voor de goede meiden.
    En jij schaam je regelen voor je vriend die NIET Marokkaans is. Dan denk jij ach jo dat meisje is toch niet mijn zusje maar als het je zusje was dan had je het wel erg gevonden. Je snapt precies wat ik bedoel. Dus gebruik je hersens en blijf erbij.

Groetjes.

MVC Lid

Reacties
    15
    04-12-2014

Luister dan als het geen moslim was had ik niet eens de moeite genomen om hier iets neer te zetten maar hij is gelukig een moslim hamdolilah en geen turk maar een arabier en hij wilt trouwen waarom zo negatief zonder dat je iets weet niet iedereen over 1 kam scheren