MVC Lid

Reacties
    7
    10-08-2016

Saudie-Arabie

Met alle respect... Ik houd van het land zelf omdat de profeet daar gelopen en geleefd heeft maar zien we niet in hoe erger
    het daar wordt en alle andere zogenaamde "islamitische" landen. Waarom worden die leiders telkens verdedigt terwijl hun dhulm
    en fitna duidelijk is. Een oprechte vraag naar degene die hen verdedigen.

-

Reacties
    1.095
    14-04-2009

Waarom verdedig jij hen niet?
    Het is een liefde van het heden, doorweven met herinneringen uit het verledenen dromen van de toekomst. Mama !

Verbannen

Reacties
    380
    04-12-2016

Citaat Geplaatst door -Hanae- Bekijk reactie
    Waarom verdedig jij hen niet?
    Zo te zien is ze geen telefi sektelid en geen paleispriesters aanbidster en jij dus wel, heb ik gelijk?

Verbannen

Reacties
    380
    04-12-2016

Citaat Geplaatst door Alhoceimachick2 Bekijk reactie
    Met alle respect... Ik houd van het land zelf omdat de profeet daar gelopen en geleefd heeft maar zien we niet in hoe erger
    het daar wordt en alle andere zogenaamde "islamitische" landen. Waarom worden die leiders telkens verdedigt terwijl hun dhulm
    Dat hoort bij de manhaj-telefi sekte
    Trouw en loyaal zijn jegens de tawaghit en paleispriesters tot aan de dood toe
    Een kwaadaardige kankergezwel in de ummah

TheDudeMaster

Reacties
    11.028
    24-01-2017

Dit is teken voor einde van tijden mensen die macht hebben maar het niet verdienen. Ik vindt het heel logisch dat de leiders van SA en elders duivels zijn de Mahdi zal immers ontstaan in een gebied waar die achterna gezeten zal worden.
    The mistakes you make have price to pay.

MVC Lid

Reacties
    228
    26-10-2017

Hallo reksiebeth

MVC Lid

Reacties
    777
    16-11-2017

T zijn ezels

MVC Lid

Reacties
    380
    05-10-2016

Wie doet dat?

MVC Lid

Reacties
    159
    16-04-2016

Citaat Geplaatst door Alhoceimachick2 Bekijk reactie
    Saud arabia bestaat sinds 1930 daarvoor bestond het land niet net als israel in 1947 deze 2 landen hebben geen recht van bestaan !

Verbannen

Reacties
    380
    04-12-2016

Citaat Geplaatst door Dawahsunnah Bekijk reactie
    Wie doet dat?
    Jij bent een paleispriesters aanbidster umm kechie!
    Tuurlijk hou jij je voor de domme met je schijnheilig hypocriete reactie vervloekte hypocriet
    Jij bent ook zo 1tje die voor tawaghit en hun zionistische paleispriesters loyaal en trouw is tot je dood aan toe!!!
    Jij zegt altijd, keer terug naar de zogenaamde geleerden (KSA paleispriesters)
    Ik zeg jou altijd, nope! Keer terug naar de Qur'an&Sunnah