1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    77
    07-07-2018

    Alleen dames

    Salam lieve dames ik vindt erg moeilijk om over te praten maar ik moet het echt maar dan ook echt kwijt ik zoek naar een natuurlijke oplossing ik heb last van een blaasontsteking mijn vagina stinkt naar vis
    Ik had ook vaginaleschimmel infectie
    Heb ik een tablet voor gehad maar naar 2 maanden is het terug gekomen ik ga in augustus trouwen ik schaam me heel heel erg voor ik heb nooit nooit sex gehad of door een jongen aangeraakt dus wat zijn jullie tips wat jullie heeft geholpen

  2. #2

  3. #3
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Canesten creme, of gewoon een anti schimmel creme en juist niet de boel te veel schoonhouden.
    Geen suikers eten.

    Dit krijg je niet van sexueel contact maar gewoon pech. Wel door sex kun je het doorgeven.

    Via google kun je veel info vinden.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  4. #4
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ben je begonnen met pil? Is meestal ook een reactie op.
    Voor en tegen blaasontsteking heel veel drinken vooral cranberry sap schijnt heel goed te helpen je hebt er ook tabletten van. En appelazijn schijnt ook een hele goede 'reinigingsmiddel' te zijn. 1 of 2 el in een glas water en drinken maar (wel met een rietje ivm tandglazuur)
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    77
    07-07-2018

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ben je begonnen met pil? Is meestal ook een reactie op.
    Voor en tegen blaasontsteking heel veel drinken vooral cranberry sap schijnt heel goed te helpen je hebt er ook tabletten van. En appelazijn schijnt ook een hele goede 'reinigingsmiddel' te zijn. 1 of 2 el in een glas water en drinken maar (wel met een rietje ivm tandglazuur)
    Heel erg bedankt lieverd ik ga die azijn proberen 1 eetlepel he geen thee lepel 1keer per week of meer nee geen pil

  6. #6
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Appelazijn kan geen kwaad en t is echt superspul, je moet ff googlen. Als je t 1x per dag drinkt is t ook goed en daarna als klachten minder zijn kan je afbouwen. Ja eetlepel
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Als je een blaasontsteking hebt, dan moet je echt naar de huisarts voor een antibiotica kuurtje. Een onbehandeld blaasontsteking kan hoger gaan naar de nieren en met een nierbekkenontsteking ben je echt verder van huis.

    Recidiverende blaasontstekingen hebben meestal een voor de hand liggende oorzaak. Zoek samen met je huisarts wat de oorzaak kan zijn.

    Allah ishafiek.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Dit is wel kut eigenlijk