1. #1
    miauww

    Reacties
    134
    02-03-2007

    Liefde , liefdesverdriet

    Dag dames,

    Zijn er wel eens dames geweest die dachten met iemand te eindigen.. maar uiteindelijk was het niet voorbestemd. Hoe zijn jullie erover heen gekomen? Uiteindelijk ook iemand tegen gekomen of juist weer met diezelfde persoon geëindigd.

    Tijd geleden een relatie geëindigd helaas blijft het me volgen in me leven.. heb het gevoel toch niemand tegen te komen

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    215
    22-08-2014

    Citaat Geplaatst door misssweettie Bekijk reactie
    Dag dames,

    Zijn er wel eens dames geweest die dachten met iemand te eindigen.. maar uiteindelijk was het niet voorbestemd. Hoe zijn jullie erover heen gekomen? Uiteindelijk ook iemand tegen gekomen of juist weer met diezelfde persoon geëindigd.

    Tijd geleden een relatie geëindigd helaas blijft het me volgen in me leven.. heb het gevoel toch niemand tegen te komen
    Alles is tijdelijk. Er zijn miljoenen mensen geweest die dachten dat liefdesverdriet hun heel leven hen zou achtervolgen, maar later konden ze erom lachen.
    Sterkte

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    285
    23-05-2016

    Ik Wilje wel helpen alsje wilt Pm mij

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    1
    15-11-2018

    Genoeg vissen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    35
    05-02-2019

    Pm me ik weet wat

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    222
    18-08-2014

    Duh denk dat iedereen dat wel s heeft meegemaakt

  7. #7
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    .
    Yeah (geen relatie en ook geen contact al hamdoliah), het was allemaal in mijn hoofd/hart. Het was maar een lange en naive crush (van nerdy me ofcourse..).
    Het leven gaat door hoe lastig het ook is.