1. #16
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Lhamdoelilah. Afgezien van ijzertekort, krijg woensdag infuus, is het stabiel.
    Alhamdulilah!
    In sha Allah zal je je dan beter voelen

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  2. #17
    Normaal.

    Reacties
    1.844
    10-08-2015

    Vroeger wel ja, maar gebeurt dat nu nog?
    Dacht dat dat enkel gebeurde als je thuis wat deed, niet in een zaal.
    “It is better to be merciful than right.” – Abdullah ibn Masud

  3. #18
    La3roebia!

    Reacties
    17.125
    03-02-2012

    Standaard was dat zo. Je gaat er al van uit...Ik vond dat juist leuk. Nu is dat niet meer zo, alleen op kleine feestjes

  4. #19
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Ik ga nauwelijks naar feestjes. Maar als ik ga, ga ik gewoon als gast. Wanneer ik help is het alleen als het gezinsleden of het gezin van mijn oom die naast ons woont is. Verder moet mij niets gevraagd worden. No way in hell dat ik ga zweten voor stelletjes ongeregeld in een jurk die even zwaar weegt als mij. Lol.
    Ik heb honger.

  5. #20
    Trotse papa.

    Reacties
    4.154
    15-12-2007

    Citaat Geplaatst door JAGUAR1. Bekijk reactie
    Excuses fietsbell!!
    Stalk eens even je ex a zwerver.
    Ik heb honger.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    53
    20-11-2015

    Trouwt er eigenlijk nog iemand in Marokko? Of doen mensen dat niet meer?

  7. #22
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door Dr.Oetker Bekijk reactie
    Wie herkent dit?

    Ben je uitgenodigd voor familie bruiloft, denk je heerlijk chillen lachen en lekker eten. Krijg je bij binnenkomst meteen taak toebedeeld. Heren de mannen bedienen; dames naar de keuken, en de rest bediening. Daar sta je dan in je mooiste outfit die avond en je kan niet nee zeggen. Familie hard werken en kennissen en buren lekker chillen heel de avond. Hoe krom is dat?
    En of ik het ken! My goodness ik heb trauma's overgehouden aan bruiloften van familieleden. JE gaat naar huis alsof je een oorlog hebt gevoerd, je kan niet stappen, geen stem meer en dan vragen ze op werk doodleuk "zoooo, jij hebt je lekker laten gaan"
    Inderdaad laten gaan op de dans aka keukenvloer. Het lijkt erop dat het alleen bij ons voorkomt als ik kijk naar andere bruiloften lijken de familieleden daar zich wel kostelijk te amuseren.
    Hoe dan ook, voor de aanstaande bruiloft van mijn broer, heb ik al aangegeven: ik kom in een dure takshita, high heels en ik je ziet me ECHT niet in de keuken staan! Ik kom als gast en vertrek als gast
    Don't fall in love with words.