1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Vermoeide benen,spataderen, krampen

    Salamalaikom,

    Wie heeft hier OOK last van. Zit er een tijd mee verkramping en zware benen. Ik heb ook last van spataders geen verdikte maar je ziet wel paarse aders maar dat heb ik al jaren.Alsof ik 100 km heb gelopen vermoeiend Dokter zeg dat het misschien een depressie is. Maar ik ga deze week weer terug . Wie heeft hier ook last van?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    X

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    477
    02-01-2007

    Het kan een slechte doorbloeding zijn.Wat kan helpen is veel masseren of je voeten omhoog als je zit bijv.kussen onder je voeten zetten.
    Meer bewegen,of je benen douchen met koud en water afwisselen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door oumaima1 Bekijk reactie
    Het kan een slechte doorbloeding zijn.Wat kan helpen is veel masseren of je voeten omhoog als je zit bijv.kussen onder je voeten zetten.
    Meer bewegen,of je benen douchen met koud en water afwisselen.
    Dank je wel zuster. Ik heb gisteren met warm water gemasseerd en dat hielp goed. Maar ik wil er volledig van af

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Ik beweeg veel ook op werk.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    292
    08-03-2016

    Ik adviseer 7 dagen lang voor het slapen inmaseren met appelazijn. Indien daarna nog last gewoon verder gaan. Zodra het opdroogt is de geur weg.
    Hijama op je benen. Ik doe hijama voor een famillie lid op haar benen en voeten en help elhamdulillah goed. Zij draagt ook altijd sokken en houdt haar benen warm.
    Mijn man heeft ook last van slechte doorbloeding in benen en blijkbaar was lang zitten op werk iets wat het erger maakt.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door ummRoqaya Bekijk reactie
    Ik adviseer 7 dagen lang voor het slapen inmaseren met appelazijn. Indien daarna nog last gewoon verder gaan. Zodra het opdroogt is de geur weg.
    Hijama op je benen. Ik doe hijama voor een famillie lid op haar benen en voeten en help elhamdulillah goed. Zij draagt ook altijd sokken en houdt haar benen warm.
    Mijn man heeft ook last van slechte doorbloeding in benen en blijkbaar was lang zitten op werk iets wat het erger maakt.
    Dank je wel zuster. Ik ga het proberen

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    56
    21-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    salam de vermoeidheid in je benen kan ook komen door vitamine d tekort. een paar maanden terug had ik er ook heel erg last van en nabloed prikken kwamen we erachter dat mijn vit.d veels te laag was. Hier heb ik een kuur voor gekregen en daarna werdt het een stuk minder. nu slik ik preventief vitamine d pilletjes en alhamdolilah heb erbijna geen last meer van.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door semsa Bekijk reactie
    salam de vermoeidheid in je benen kan ook komen door vitamine d tekort. een paar maanden terug had ik er ook heel erg last van en nabloed prikken kwamen we erachter dat mijn vit.d veels te laag was. Hier heb ik een kuur voor gekregen en daarna werdt het een stuk minder. nu slik ik preventief vitamine d pilletjes en alhamdolilah heb erbijna geen last meer van.
    Heb je ook van die zware benen en het lijkt op spierpijn soort van krampen

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    56
    21-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    salam ikgeloof. Ik had inderdaad ook last van vermoeide benen en vooral kramp in mijn kuiten. Na bloedondezoek kwamen we erachter dat ik een extreem vitamine d. tekort had. nu gaat het hamdolilah weer goed en uit voorzorg slik ik vit.d pilletjes

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    misschien kan steunkousen wel helpen.
    De oorzaak van spataderen is dat de kleppen in de anderen niet goed sluiten, waardoor het bloed weer terug naar beneden stroomt. En steunkousen zorgt er voor dat de aderen beter gaan sluiten waardoor het bloed niet meer naar beneden stroomt en de kleppen rekken niet meer uit.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Wat een behulpzame reacties dank je wel. Vit d ga ik zeker proberen nog een keer nasr de dokter om toch bloed te prikken

  13. #13
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Bij krampen helpen magnesiumpillen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.678
    12-01-2015

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie
    Bij krampen helpen magnesiumpillen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Toevallig heb ik die thuis liggen maar slik ze bieniet t altijd bedankt.

  15. #15
    2 Gebruikers

    Reacties
    29.209
    27-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Magnesium en vitamine D!!!

    Acties (voor Marokko)
    500 donateurs- € 5,- per maand// Word donateur en steun onze stichting


    21-10-2014: Baba ino, mijn held.
    Inna lillah wa inna ilayhie radjie3oen. Moge Allaah U het paradijs schenken, ameen!