1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2
    01-07-2018

    Angry Catering WALIMAT ELMAGREB oplichter!! Opgelet dames aub!!!

    Lieve dames en heren,

    Je kent toch die voor en na foto’s van Ali Express?? Dat je helemaal enthousiast A bestelt en B ontvangt??!!!!

    Wel, zie hier onze ervaring met catering Walimat ElMaghreb/Souad Walimat WM DE Ali express onder de cateraars!!
    Met het verschil dat wij GEEN Ali Express prijs hebben betaald maar catering aan 25€ pp hebben besteld!!!

    Dit hebben wij meegemaakt afgelopen weekend 23/6/2018 met Catering Walimat ElMaghreb.

    Het volgende dat ik jullie nu ga vertellen, zijn waargebeurde feiten. Moge Allah mij op deze doenya straffen als ik 1 ding heb verzonnen of gelogen.

    Vorige week 23/6/2018 hebben wij catering Walimat ElMaghreb in dienst genomen om mijn bruiloft in België te verzorgen.
    Maanden van te voren werden er duidelijke afspraken gemaakt, veel beloftes van eigenaresse Souad nr ons toe over wat we allemaal mochten verwachten van haar dus we hadden er alle vertrouwen in haar professionele cateringdienst, vriendelijke dame, ze gaf ons het gevoel dat alles goed zou komen.
    Dat de zaal in België was, vond ze geen enkel probleem gezien ze al meermaals in België heeft gewerkt.
    We gaven door dat er geen keuken in de zaal voorzien was, reden waarom we op zoek waren naar een catering die dit kon handelen.
    Ook dit was absoluut geen probleem want ze heeft een mobiele keuken (HAAR woorden), ze kookt ter plaatse zei ze!
    Zolang ze water hadden om thee te kunnen zetten, was er verder niks aan de hand zei Souad!

    We huurden haar in voor 42 tafels, verdeeld over 2 zalen (35 tafels vrouwen en 7 tafels mannen)!
    Ja dames, 420 gasten werden er verwacht en volgens Souad was dit geen enkel probleem.
    Ze hadden ervaring met grote bruiloften dus we moesten ons vooral geen zorgen maken! We keken echt uit nr de bruiloft.

    Een aantal dagen voor de bruiloft kregen we al een signaal waar we ons zorgen moesten maken! We zagen op FB dat ze een zoekertje had geplaatst en serveersters zocht die bereid waren om te werken in België, tijdens ONS feest!
    We vonden dit al vreemd want Souad werkte met haar eigen ervaren team serveersters zei ze ons.
    Dus vanwaar opeens dit zoekertje??
    We namen meteen contact op met Souad en vroegen haar wat er gaande was.
    Ze zei dat er “2” serveersters van haar team ziek waren en daardoor vervangsters zocht. Geen zorgen maken, alles komt goed bevestigde ze ons nogmaals.

    Wel dames, de catering waarvan wij dachten dat ze ons een fantastische dienst gingen leveren, heeft ons feest compleet verpest!
    Ik overdrijf niet als ik zeg dat ¾ van de gemaakte afspraken niet werden nagekomen.
    Is het hebzucht? Is het hoogmoed? Allah oe ahlam. Feit is dat Souad niet tevreden was met 42 tafels op 1 avond, ze vond blijkbaar dat ze meer aankon en heeft er nog een feest bijgenomen te Wageningen!!!
    Als zij dit zou aankunnen en al haar beloftes kon waarmaken, dan is dat geen enkel probleem. Het is haar gegund, al nam ze 5 bruiloften aan op 1 avond!
    Maar als zij een 2de bruiloft wilde cateren waardoor zij onze beloftes totaal niet kon waarmaken, dan heb ik daar WEL een probleem mee!!!

    Ik ga hieronder een aantal zaken opsommen die zij had beloofd en die zij niet heeft waargemaakt:

    - haar ‘professionele’ serveersters team dat aanwezig was op ons feest, sommige onder hun hadden elkaar nog nooit eerder gezien. Sommigen waren franstalig, sommigen spraken nederlands of enkel arabisch, ze hadden geen idee hoe of wat. Tot dus verre dus het “professionele team” dat als een geoliede machine met elkaar kon werken!
    Zij wisten niets van de gemaakte afspraken die wij met Souad hadden en dachten zelf tot 1u30 ‘s morgens dat Souad onderweg was, dat had ze hen tenminste wijsgemaakt!
    Souad zelf was namelijk NIET aanwezig noch haar echtgenoot!
    Enkel serveersters die wij niet kenden en zij zelf kenden Souad ook niet! Het was niet haar team maar een team dat zij via via bij elkaar heeft gesprokkeld en heeft gestuurd nr ons feest!

    - Er werd afgesproken om per tafel een bord met 5 soorten koekjes elk 5 stuks p
    —> wij hebben ts de 15 en 18 stuks koekjes per tafel gekregen!

    - De hapjes, er werd afgesproken om 3 soorten hapjes, 10 van elks vergezeld van loempiasaus te voorzien per tafel.
    —> er werden zelfs geen 10 per soort geserveerd, laat staan 10x3 per tafel.
    Zie foto’s van de hapjes die voorgeschoteld werden aan de gasten. Dus elke gast mocht 1 hapje eten en de overige 2 hapjes in het bord mocht je iene miene mutte voor zingen!

    - Onbeperkt fruitsap en water op tafel! Dit was de afspraak!
    —> Dit heb ik nog NOOIT meegemaakt maar op sommige tafels werd het fruitsap verdund met water omdat er niet voldoende fruitsap was vr alle tafels!
    - Er waren geen flessen water voorzien! 420 gasten en er werd geen water voorzien! En kraantjeswater is in België niet overal even drinkbaar!
    Nadat 1 van de gasten ons erop geattendeerd heeft dat het kraanwater was, hebben we flessen water besteld van de zaalvoorraad want anders was er simpelweg niets te drinken geweest.

    - De pastilla’s gingen goed gevuld worden, deze gingen omringd worden met 10 gamba’s (1 per pers) en dit ging warm opgediend worden.
    —> Mensen kregen max 2/3 gamba’s op hun pastilla voorgeschoteld. Het werd compleet koud opgediend want de vrachtwagen die het eten moest leveren is om 02:10 pas aangekomen in De zaal! 2:10 terwijl er in het contract afgesproken was dat de gasten om 22u eten gingen krijgen. Zie foto’s van de pastilla!

    - De beloofde del3a met sla, gekookte en gekruide aardappeltjes, krokante worteltjes, olijven en een lekkere sjarmila en garnituur op het vlees.
    —> wat we hier voorgeschoteld hebben gekregen, dat gaat serieus mijn petje te boven!!!
    Mensen waren in shock van hetgeen op tafel is opgediend en nadien is het rechtstreeks nr de vuilbak gegaan, rechtstreeks!
    Del3a met de stempel vd slager nog zichtbaar op gekookt vlees (dit is geen grap, foto’s spreken vr zich!!), sommige tafels kregen aardappeltjes en andere tafels kregen helemaal geen aardappeltjes. Die waren op kregen we te horen! De worteltjes waren half rauw en de grootste hoeveeheid ervan belandde zo in de vuilnisbak.
    Sharmila (saus) werd totaal niet opgediend, sla evenmin!!! Die zijn ergens spoorloos verdwenen ofzo??Hoe men dit kon voorschotelen aan de mensen, begrijp ik tot de dag van vandaag NIET!
    Zie foto’s van het vlees. Dit is VOOR het opdienen aan de mensen welteverstaan!

    - Er werden 4 versch soorten drank afgesproken per tafel tijdens het avondmaal, allemaal van het A-merk. Er werden nog geen 50 flessen drank geleverd IN TOTAAL voor 42 tafels!!!
    Dat komt neer op gemiddeld 1 fles en 1 glas per tafel!! We hadden 168 flessen moeten krijgen.
    Hoe is dit mogelijk? Dit is toch je reinste diefstal of ben ik nu gek??!!! Zie hier de foto’s!!!
    Ik vroeg nr de rest vd drank, men zei dat dit onderweg was samen met het eten! De drank is tot op de dag van vandaag nog onderweg, best een eindje zo van Rotterdam naar België.
    De serveersters hebben de voorraad drank van de zaal moeten leegmaken want anders zaten we gewoon met de grootste schande dat er totaal geen drank was voorzien!
    Wij hebben vr 42 tafels drank betaald en hebben drank gekregen vr 4/5 tafels??

    - Wij zijn HEEL redelijke mensen die haar de kans hebben gegeven om dit recht te zetten!!
    We hebben haar 1 WEEK de tijd gegeven om samen te komen om ons tekst en uitleg te geven.
    Vandaag zouden we aan tafel gaan zitten want jullie begrijpen natuurlijk wel dat dit absurd is en heel veel vragen oproept.
    We werden een paar dagen aan het lijntje gehouden en eergisteren kregen we plots te horen dat Souad al deze stress niet aankan ivm haar gezondheid. En dus niet meer met ons aan tafel wilde zitten. De mannen konden wel met haar man zitten indien gewenst.
    Wat heb ik aan haar man te vertellen? IK heb de afspraken met Souad gemaakt en niet met haar man.
    ZIJ heeft onze aanbetaling geïncasseerd dus aan haar om tekst en uitleg te geven bij wat er is gebeurd.
    AlHamdolillah hebben wij een contract en wij beraden ons nu op juridische stappen wegens contractbreuk.

    Maar ik wil alsnog iedereen waarschuwen.
    Geloof aub niet alles wat jullie te horen krijgen! Zorg dat jullie alles op papier hebben staan, zelfs het kleinste detail want zoals wij zelf hebben ervaren belooft ze hemel op aarde maar niets is minder waar!
    Een geldwolf die feesten aanvaardt maar haar afspraken niet nakomt!

    Ik ben er niet op uit om mensen of diensten zwart te maken integendeel. Voor mij is het belangrijk dat je elkaar correct behandelt.
    Maak je een afspraak, kom die dan na. Ik heb Souad geboekt en met Souad afspraken gemaakt.
    Dan moet ze mij geen tweederangs team sturen voor het belangrijkste feest van ons leven.
    Ik heb geen tweedehands prijs betaald zodat ze mij tweedehands service moet bieden. Heb daar echt genoeg van!!

    Moge Allah de waarheid naar boven doen komen en degenen straffen die onrecht werd aangedaan!

    @walimat elmaghreb: Souad, dit krijg je vast onder ogen een dezer dagen. Aangezien je niet met ons aan tafel wil komen zitten DAAG IK JE UIT om stap per stap te reageren op alle punten die ik hierboven heb genoemd!!

    Ik verwijs jullie door naar deze Facebookpagina van er bruidje om alle fotos te bekijken!!

    https://m.facebook.com/profile.php?i...content_filter


    #opgelicht #radar #walimaelmaghreb

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    Marokkanen en geld...gaat niet echt samen

    Meeste Marokkanen als ze geld zien raken ze helemaal in de war en krijgen ze een psychische stoornis. Vandaar dat mgharba zoveel in de criminaliteit waaronder drugshandel zitten.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    318
    24-10-2017

    Erg dit Wolah
    Blinde liefde is het onbekende beminnen❤

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2
    01-07-2018

    Kan ik fotos toevoegen? Hoe doe je dat? Wil bewijs toevoegen jullie gaan in shock zijn!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    348
    12-09-2013

    Mijn familie was op je wedding, en heb het verhaal gehoord van de catering, gewoonweg schandalig, heb ook de fotos gezien. Ik had elke cent terug gevraagd, dat men durft mensen zo op te lichten op hun bruiloft, waloe schaamte, t enige dat telt zijn de centen. Ik hoop dat ze hun boelke mogen sluiten

    Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk