1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Taupjje Bekijk reactie
    Hahahhhah, je hebt zo gelijk!
    Mannen kunnen soms echt raar zijn. Ze hebben alles wat ze willen en dan gaan ze uitstellen. Niet wetend dar zoals zij haar leuk vinden, ook andere mannen op haar loeren en zij dagelijks geconfronteerd wordt hiermee. En dan denkt ze steeds: ja zie je wel haha.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    348
    12-09-2013

    Wat is er mis met gewoon haar vader bellen en langsgaan? Wij zijn geen ongelovigen, dat we een heel plan moeten opmaken. Je kan dan ook bloemen meenemen, een ring en al, at ze wenst.

    Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.940
    18-07-2010

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Mannen kunnen soms echt raar zijn. Ze hebben alles wat ze willen en dan gaan ze uitstellen. Niet wetend dar zoals zij haar leuk vinden, ook andere mannen op haar loeren en zij dagelijks geconfronteerd wordt hiermee. En dan denkt ze steeds: ja zie je wel haha.
    Dat is een van de redenen dat het uitgesteld word.
    Als je na een jaar merkt dat zij een andere wilt dan weet je genoeg.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Citaat Geplaatst door pindanootje Bekijk reactie
    Wat is er mis met gewoon haar vader bellen en langsgaan? Wij zijn geen ongelovigen, dat we een heel plan moeten opmaken. Je kan dan ook bloemen meenemen, een ring en al, at ze wenst.

    Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk
    Een ring en bloemen is ook voor ongelovigen stelletjes taliban mensen dat je tegenwoordig hebt !

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Waarom wil je trouwen je kan gewoon een relatie nemen wat ga je trouwen met de vrouwen van tegenwoordig dan klopt er iets niet in je hoofd, Neem een relatie tot je zeker weet dat ze de juiste is !

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    348
    12-09-2013

    Citaat Geplaatst door Klaus Bekijk reactie
    Een ring en bloemen is ook voor ongelovigen stelletjes taliban mensen dat je tegenwoordig hebt !
    Ahja want je mag geen kadootjes geven zeker... Beter taliban dan het advies dat jij geeft

    Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Hoofdpijn hoekje. Sinds ik dit forum ken heb ik iets van vier keer op dit hoekje geklikt. Alleen al die kleuren word ik duizelig van

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    517
    13-07-2018

    Lol de kleuren zijn veranderd? T was vroeger toch blauw wit???

  9. #24
    Uniek is jezelf zijn

    Reacties
    183
    03-01-2012

    je moet gewoon naar de Turkse of Marokkaanse winkel gaan haal een paar van die suiker blokken. Saff dan naar huis ouders dan weet ze hoe laat het is. menna Manar story's hier genoemd worden

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.830
    17-10-2009

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Mannen kunnen soms echt raar zijn. Ze hebben alles wat ze willen en dan gaan ze uitstellen. Niet wetend dar zoals zij haar leuk vinden, ook andere mannen op haar loeren en zij dagelijks geconfronteerd wordt hiermee. En dan denkt ze steeds: ja zie je wel haha.
    Whahaha ik wist wel dat je een troepwijf was.

    Mijn radar heeft het nooit mis

    Gatverdamme jij ff serieus.
    ...

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    37
    07-01-2016

    Citaat Geplaatst door Sarah-Sa Bekijk reactie
    Verras haar. Betrek haar ouders erbij.
    Ga bij haar ouders thuis op haar wachten. Als zij binnen komt, zit jij daar met je ring en ga je haar voor haar ouders vragen of ze met jou wil trouwen!
    En als zij ja zegt, dan neem je haar mee om een dinner oid..
    Betrek haar ouders erbij? Heb ik iets gemist? zie het al voor me je belt die pa op ja ik wil zondag langskomen om je dochter
    te verassen Huh hoe wat mijn dochter hahaha

  12. #27
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    927
    20-10-2010

    Googelen waar ze n wit open huisje hebben midden op het strand. Haar stiekem mee laten nemen door vriendinnen/zussen Terwijl zij van niks weet. Zij kunnen gelijk alles fotografisch vastleggen & je toe juichen haha

    Voor t open huisje een rode loper zetten, fakkels, grote rode bos rozen mee nemen and dont forget the ring! Hoop dat je dit nog zult lezen aangezien je like a real man hier niet meer actief bent geweest.

    Ps leuk dat er nog zulke mannen bestaan die initiatief nemen! Allah ie kamel bel ghair!
    Love HIM <3

  13. #28
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    927
    20-10-2010

    Citaat Geplaatst door Klaus Bekijk reactie
    Een ring en bloemen is ook voor ongelovigen stelletjes taliban mensen dat je tegenwoordig hebt !
    Hahaha ik mag jou zo niet maar deze reactie op de ander is wel weer geniaal. Taliban mensen haha
    Love HIM <3

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Een grote bos witte rozen met anjers doet wonderen en laat je hart spreken. Meer heb je niet nodig. Allah i kamel bighair.
    Wat een leuk initiatief !!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door pindanootje Bekijk reactie
    Wat is er mis met gewoon haar vader bellen en langsgaan? Wij zijn geen ongelovigen, dat we een heel plan moeten opmaken. Je kan dan ook bloemen meenemen, een ring en al, at ze wenst.

    Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk
    Ja dat is wel zo, maar het is ook leuk om vooraf iets speciaals te organiseren!