1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    39
    09-10-2016

    Exclamation Echte mannen bestaan niet meer.

    Soubhanallah. Standaard zinnen die uitgesproken worden. Maar Soubhanallah wanneer je aangeeft dat je het op de Islamitische manier wil doen krabbelen de dames opeens terug.

    Je vraagt om een kennismakingsgesprek met haar mahram/wali, maar dan is het opeens "dat is echt awkward". Maar haram daten is dat zeker niet tegenover Allah?

    Wollaahi ken zoveel broeders die graag willen trouwen. Oprechte broeders. Een goed hart. Goede studie, goede baan, goed in hun Deen. Hun hart schreeuwt om een goede vrouw.

    Waarom wordt dit zo moeilijk gemaakt, terwijl dit een grote beloning heeft bij Allah?

    Soubhanallah. Wa lillahi l7amd.

    Allahoemma inni asaloeka zawidja salee7a.
    9:112 (Zij zijn) de berouwvollen, en de dienenden, en de prijzenden, en de rondtrekkenden, en de buigenden, en de knielenden, en de oproepers tot het behoorlijke en de weerhouders van het verwerpelijke, de wakers over de bepalingen van Allah. En verkondig een verheugende tijding aan de gelovigen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    430
    05-07-2017

    Ik ben het helemaal met je eens!
    Deze tijd waar wij nu in leven is gewoon anders.
    Overgenomen door meerdere personen!!

  3. #3
    mocro-schoonheid

    Reacties
    33
    06-03-2007

    Kan je een van die goede broeders naar mij sturen..zoek juist eentje die zo is. Ghair in sha Allah

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    39
    09-10-2016

    Citaat Geplaatst door Riffia-Metalsia Bekijk reactie
    Ik ben het helemaal met je eens!
    Deze tijd waar wij nu in leven is gewoon anders.
    Hoe bedoel je?
    9:112 (Zij zijn) de berouwvollen, en de dienenden, en de prijzenden, en de rondtrekkenden, en de buigenden, en de knielenden, en de oproepers tot het behoorlijke en de weerhouders van het verwerpelijke, de wakers over de bepalingen van Allah. En verkondig een verheugende tijding aan de gelovigen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    13
    18-06-2018

    Ik ben het met je eens maar dat soort dames verdienen zulke mannen niet daarom wie goed is verdient goed en wie slecht is verdiend slecht .

    Zelf ben ik niet helemaal correct bezig met islam maar zou graag zo een man willen die mij daar in steunt en daarnaar wil werken maar ja die zien mij niet staan lhahahah

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    6
    04-06-2018

    Gelukkig heb ik afstand gedaan van bitches uit NL, arrogante troep. Loyale chicks vind je niet in NL die doen te hoog in de bol. En ik ga niet leven om ongelukkig te zijn met een arrogante chick.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    13
    18-06-2018

    Citaat Geplaatst door younesUni Bekijk reactie
    Gelukkig heb ik afstand gedaan van bitches uit NL, arrogante troep. Loyale chicks vind je niet in NL die doen te hoog in de bol. En ik ga niet leven om ongelukkig te zijn met een arrogante chick.
    alleen de manier hoe je praat verdien jij die ook niet ren goeie meid praat eerst normaal ga aan je zelf werken voor je een parel verdient soort zoekt soort zeggen ze he

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    6
    04-06-2018

    monalisa_020

    Ik leg me hand in het vuur dat jij alleen al je nek breekt bij het zien van me auto in combinatie met mijn hoofd. Laatstaan de rest.

    Lol maar ik zal nooit je vriendje zijn want ik hou niet van stoere kechs met 29 boys rond heel nl in de teleroonlijst en dan de beste selecteren.

    Kechs noemen we dat

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Meestal willen de lelijke mannen en vrouwen direct trouwen en je komt gewoon zielig over als je direct wilt trouwen een leuke vrouw en man daar zit gewoon heel veel vraag naar en neem de man dan niet kwalijk als hij niet weet welke vrouw hij moet kiezen !

    Als een vrouw tegen mij zegt ze wilt meteen trouwen of ze gaat heilig spelen pak ik gelijk de achter deur dat soort schijnheiligheid gaat niet werken in 2018

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    12
    11-02-2017

    Geldt voor zowel man als vrouw. Ga geen huwelijk in zolang je Deen niet goed is. Man kan geen wonderen verrichten. Zolang je Deen en Emaan niet goed is betekent dit dat je hart niet goed is. In een huwelijk kan je partner niet veranderen wat er in je hart zit.

    No way.

    Sprookje.

    Dus niet in geloven.

    Zelf je schouders eronder zetten en richting Allah lopen als indien je oprecht bent. Ipv hopen op “steun” van een partner.

    Is een advies van mij aangezien ik dit heb meegemaakt. Zie dit dus aub niet als een aanval of iets.

    Good luck
    Laatst gewijzigd door Mar1788: 12-08-2018 om 20:21 Reden: Tja

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    met andere woorden fuck trouwen
    Offline

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Zuckie. Bekijk reactie
    Soubhanallah. Standaard zinnen die uitgesproken worden. Maar Soubhanallah wanneer je aangeeft dat je het op de Islamitische manier wil doen krabbelen de dames opeens terug.

    Je vraagt om een kennismakingsgesprek met haar mahram/wali, maar dan is het opeens "dat is echt awkward". Maar haram daten is dat zeker niet tegenover Allah?

    Wollaahi ken zoveel broeders die graag willen trouwen. Oprechte broeders. Een goed hart. Goede studie, goede baan, goed in hun Deen. Hun hart schreeuwt om een goede vrouw.

    Waarom wordt dit zo moeilijk gemaakt, terwijl dit een grote beloning heeft bij Allah?

    Soubhanallah. Wa lillahi l7amd.

    Allahoemma inni asaloeka zawidja salee7a.
    SubhanAllah eindelijk een broeder die onderstreept wat de dagelijkse kost is in de huidige maatschappij. Niets aan toe te voegen.

    Alleen dat er wel meiden zijn die snel willen trouwen maar als je door vraagt zijn het vrouwen die psychisch niet goed zijn, ontmaagd, gescheiden, ziektes en zwaar verleden

    Wanneer ze clean en mooi zijn en alles voor elkaar hebben dan schuiven se dat af

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Klaus Bekijk reactie
    Meestal willen de lelijke mannen en vrouwen direct trouwen en je komt gewoon zielig over als je direct wilt trouwen een leuke vrouw en man daar zit gewoon heel veel vraag naar en neem de man dan niet kwalijk als hij niet weet welke vrouw hij moet kiezen !

    Als een vrouw tegen mij zegt ze wilt meteen trouwen of ze gaat heilig spelen pak ik gelijk de achter deur dat soort schijnheiligheid gaat niet werken in 2018

    ++100 bazz 3liek jjj hebt gesproken
    Broeders lees dit en leer

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door goldchick Bekijk reactie
    Kan je een van die goede broeders naar mij sturen..zoek juist eentje die zo is. Ghair in sha Allah
    Wat heeft golden Chick en mocro schoonheid te bieden Hahahah

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    75
    06-11-2012

    Nouu het is maar wie je tegenkomt. Ik ken genoeg zusters die willen trouwen op een halalmanier, maar de meeste 'broeders' lijken ook eerst een jaartje te willen haramdaten voor ze echt willen trouwen.
    .