1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    345
    05-05-2008

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja dat heb ik gehoord dat die 10 kinderen heeft volgens mij. Allemaal inmiddels volwassen gewoon. Zwaar dat ze hun moeder verliezen, moge Allah hun bijstaan.
    Meer dan 10 zelfs in de leeftijd van 20 tot 45+ volgens mij ... echt erg dit

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik kende die man niet persoonlijk misschien van gezicht. Heb hem zelf niet gezien die dag zeg je eerlijk. Ziek in zijn hoofd of niet hij moet gestraft worden en zwaar. Vrouw dood, agent bijna dood en als bijna nog 2 kinderen, 3 meisjes en 2 vrouwen dood als ze niet werden geëvacueerd door de jongens Brandweer kwam pas op laatste moment.

    Dan hebben we het niet eens over de schade.
    Was dit een voorbedachte plan..? Lijkt me onmogelijk....

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Was dit een voorbedachte plan..? Lijkt me onmogelijk....
    Hoebedoel je voorbedachte plan?
    Heavy

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door mocro-utrecht Bekijk reactie
    Meer dan 10 zelfs in de leeftijd van 20 tot 45+ volgens mij ... echt erg dit
    Ja ik hoorde 11 of 10 maar dat zijn van die dingetjes waar ik geen zekerheid over heb. Verhalen achteraf je weet wel maar geloof best dat ze kinderen hebben.
    Heavy

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    345
    05-05-2008

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja ik hoorde 11 of 10 maar dat zijn van die dingetjes waar ik geen zekerheid over heb. Verhalen achteraf je weet wel maar gelood best dat ze kinderen hebben.
    Ik ken het gezin zijn meer dan 10 kinderen 11 of 12 .. 1 zoon de rest zijn meiden als ik het goed heb .. zeer lieve meiden met lieve ouders .. kan dit niet begrijpen

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Hoebedoel je voorbedachte plan?
    Je praat best slecht over die man; trok een correlatie met de gebeurtenis .... maar volg het niet echt , weet ook niet waar jullie het over hebben.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door mocro-utrecht Bekijk reactie
    Ik ken het gezin zijn meer dan 10 kinderen 11 of 12 .. 1 zoon de rest zijn meiden als ik het goed heb .. zeer lieve meiden met lieve ouders .. kan dit niet begrijpen
    Ewa ja onderzoek zal dit uitwijzen insha Allah.
    Precies op dat moment was ook ongeluk bij tramhalte verder bij winkelcentrum. Auto kwam daar tegen tram aan dus hulpdiensten hadden het maar druk dat moment.
    Heavy

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    345
    05-05-2008

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Je praat best slecht over die man; trok een correlatie met de gebeurtenis .... maar volg het niet echt , weet ook niet waar jullie het over hebben.
    Deze man heeft ze vrouw vermoord en daarna ze kinderen gebeld om te zeggen dat hij hun moeder heeft vermoord en verband .. daarna zichzelf aangeven .. hoe bedoel je praat slecht? Hij heeft gelijk .. hoe kan je dit doen ?

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door mocro-utrecht Bekijk reactie
    Deze man heeft ze vrouw vermoord en daarna ze kinderen gebeld om te zeggen dat hij hun moeder heeft vermoord en verband .. daarna zichzelf aangeven .. hoe bedoel je praat slecht? Hij heeft gelijk .. hoe kan je dit doen ?
    Ik weet echt niet waar jullie het over hebben.... is mij niets bekend. En ik kom zelf niet uit Utrecht ofzo....

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    345
    05-05-2008

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ewa ja onderzoek zal dit uitwijzen insha Allah.
    Precies op dat moment was ook ongeluk bij tramhalte verder bij winkelcentrum. Auto kwam daar tegen tram aan dus hulpdiensten hadden het maar druk dat moment.
    Toch waren de hulpdiensten heel laat .. als die buurtjongens er niet waren dan waren er veel doden ... onze Marokkanen zijn altijd hulpzaam en laat nou in die wijk alleenmaar Marokkanen wonen toevallig

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Je praat best slecht over die man; trok een correlatie met de gebeurtenis .... maar volg het niet echt , weet ook niet waar jullie het over hebben.
    Ja het is moord gewoon. Die man heeft zijn vrouw vermoord, gaskraan open gegooid en de deur op slot gedaan. Daarna is die vertrokken en heeft zich later aangegeven bij de politie.

    Konden bijna aantal mensen doodgaan los van die vrouw. Weetje hoeveel jongens binnen waren om flat te legen. We konden bijna dood zijn gelukkig hadden mensen genoeg afstand genomen toen de vlammen echt heftig werden. Als de boel ontplofte en die mensen waren daar nog dan zouden er tientallen mensen dood zijn.

    Zelfs die agent heeft geluk want niemand kon hem meer helpen. Binnen was letterlijk vol met zwarte rook daarom zag je die agent ook uit de raam springen.

    Hoe dan ook tuurlijk niks goeds te zeggen over de dader.
    Heavy

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    345
    05-05-2008

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Ik weet echt niet waar jullie het over hebben.... is mij niets bekend. En ik kom zelf niet uit Utrecht ofzo....
    Volg het nieuws zou ik zeggen .. dit is algemeen bekend iedereen in Nederland en zelfs buitenland heeft het hierover !!

    Een man heeft ze vrouw doodgestoken en daarna het huis in brand gegooid. Lichaam van ze vrouw lag er nog. Bijna waren er meer doden te betreuren doordat meerdere woningen in de fik gingen .. allemaal Marokkaanse slachtoffer ja .. niet dat afkomst wat uitmaakt.. maar als jij Marokkaans bent dan moet je dit in deze kringen wel hebben gehoord

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door mocro-utrecht Bekijk reactie
    Toch waren de hulpdiensten heel laat .. als die buurtjongens er niet waren dan waren er veel doden ... onze Marokkanen zijn altijd hulpzaam en laat nou in die wijk alleenmaar Marokkanen wonen toevallig
    Ewa ja die jongens stonden allemaal vlakbij dat gebouw je weet wel bij Rijnbaan. Vond wel raar dat eerst politie kwam eigenlijk had brandweer er als eerste moeten zijn. Nog iets vond ik enorm gevaarlijk deze flatten hier kennen geen nooduitgang.

    Daar moet echt iets aan veranderen want dit kan echt niet.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ja het is moord gewoon. Die man heeft zijn vrouw vermoord, gaskraan open gegooid en de deur op slot gegaan. Daarna is die vertrokken en heeft zich later aangegegen bij de politie.

    Konden bijna aantal mensen doodgaan los van die vrouw. Weetje hoeveel jongens binnen waren om flat te legen. We konden bijna dood zijn gelukkig hadden mensen genoeg afstand genomen toen de vlammen echt heftig werden. Als de boel ontplofte en die mensen waren daar nog dan zouden er tientallen mensen dood zijn.

    Zelfs die agent heeft geluk want niemand kon hem meer helpen. Binnen was letterlijk vol met zwarte rook daarom zag je die agent ook uit de raam springen.

    Hoe dan ook tuurlijk niks goeds te zeggen over de dader.
    Bedankt voor de uitleg.... ik heb zelf vndg het nieuws nog niet geopend, dus nergens gelezen dat het om een moord gaat.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door mocro-utrecht Bekijk reactie
    Volg het nieuws zou ik zeggen .. dit is algemeen bekend iedereen in Nederland en zelfs buitenland heeft het hierover !!

    Een man heeft ze vrouw doodgestoken en daarna het huis in brand gegooid. Lichaam van ze vrouw lag er nog. Bijna waren er meer doden te betreuren doordat meerdere woningen in de fik gingen .. allemaal Marokkaanse slachtoffer ja .. niet dat afkomst wat uitmaakt.. maar als jij Marokkaans bent dan moet je dit in deze kringen wel hebben gehoord
    Nee, niets erover gehoord!