1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    345
    05-05-2008

    Heldhaftige Marokkaanse mannen helpen gewonde agent in Kanaleneiland


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    178
    26-12-2014

    Dit vond ik heel positief om te zien.

    https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=Nb-E4VHxeKs

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    820
    03-11-2004

    Ik zag het zojuist op het nieuws, maar daar zeggen ze niet Marokkaanse jongeren maar buurtbewooners.
    Maar als er iets crimineels was gebeurd dan waren het marokkaanse jongeren.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door kaniza Bekijk reactie
    Ik zag het zojuist op het nieuws, maar daar zeggen ze niet Marokkaanse jongeren maar buurtbewooners.
    Maar als er iets crimineels was gebeurd dan waren het marokkaanse jongeren.
    Ik geloof dat dat op kanaleneiland synoniem is .... maar wat mij betreft: ik kreeg kippenvel toen ik de actie zag... zoveel saamhorigheid van de Marokkaanse jongeren! Mijn complimenten!

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door kaniza Bekijk reactie
    Ik zag het zojuist op het nieuws, maar daar zeggen ze niet Marokkaanse jongeren maar buurtbewooners.
    Maar als er iets crimineels was gebeurd dan waren het marokkaanse jongeren.
    Zijn we zo laag gezonken dat hetgeen we als iets menselijks zien - mensen helpen- aandacht verdient in de media, expliciet voor Marokkanen ? Dat we moeten schreeuwen; “kijk wij Marokkanen kunnen óók iets goeds doen!”

    Dezelfde media die structureel en stelselmatig bezig is met deze doelgroep ontmenselijken?

    Wij hebben geen waardering nodig man van de main groep, ontwaak jezelf eens van deze moderne slavernij die zich vooral manifesteert als gaslighting.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Zijn we zo laag gezonken dat hetgeen we als iets menselijks zien - mensen helpen- aandacht verdient in de media, expliciet voor Marokkanen ? Dat we moeten schreeuwen; “kijk wij Marokkanen kunnen óók iets goeds doen!”

    Dezelfde media die structureel en stelselmatig bezig is met deze doelgroep ontmenselijken?

    Wij hebben geen waardering nodig man van de main groep, ontwaak jezelf eens van deze moderne slavernij die zich vooral manifesteert als gaslighting.
    Mwah, ik ben voorstander van het benoemen van het beestje... maar dan dus niet alleen in slechte tijden maar ook in goede. Dus waar ik normaal gesproken zou zeggen `dat waren Marokkanen`, zeg ik dat nu ook. Niks mis mee.

    Natuurlijk is helpen menselijk maar je moet het maar doen. De enige reden dat ze daar riepen om te springen is dat ze wellicht verwachten dat er nog een explosie zou komen... met die gedachtengang hebben zij met gevaar voor eigen leven deze agent geholpen. Daar waar ze ook zouden kunnen denken : 'succes, collega's genoeg'. Ik vind dus dat deze Marokkanen deze positieve aandacht zeker verdienen en ik zou voorstander zijn van een lintje voor deze heren!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    helden..
    ze hebben met gevaar voor eigen leven niet alleen die agent geholpen maar hele families uit dat gebouw gehaald.
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  8. #8
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    Mwah, ik ben voorstander van het benoemen van het beestje... maar dan dus niet alleen in slechte tijden maar ook in goede. Dus waar ik normaal gesproken zou zeggen `dat waren Marokkanen`, zeg ik dat nu ook. Niks mis mee.

    Natuurlijk is helpen menselijk maar je moet het maar doen. De enige reden dat ze daar riepen om te springen is dat ze wellicht verwachten dat er nog een explosie zou komen... met die gedachtengang hebben zij met gevaar voor eigen leven deze agent geholpen. Daar waar ze ook zouden kunnen denken : 'succes, collega's genoeg'. Ik vind dus dat deze Marokkanen deze positieve aandacht zeker verdienen en ik zou voorstander zijn van een lintje voor deze heren!
    "benoemen van het beestje" awwww jij bent zo open minded en doordacht koetjiekoe!!!

    We zijn allemaal burgers in deze samenleving en niemand verdient een stempel, dus dat benoemen van jou is gewoon een vorm van racisme, iets uit de samenleving trekken en dan het vergrootglas leggen op kleur afkomst geloof gelacht etc etc


    "het benoemen van het beestje" tenenkrommend...