1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    353
    23-01-2014

    Citaat Geplaatst door Khaadjj Bekijk reactie
    De vraag is niet op welke plek, maar wanneer? Op het moment dat iemand zijn intensie zuiver is en er gehouden wordt om wille van Allah en volgens zijn voor schriften! ‘Tegenwoordig’ alsjeblieft zeg houd daar mee op! Mannen moeten hun interesieke denkwijze gaan veranderen, want dit is gebaseerd op een sunah en onderdeel van je Deen.
    +++!

    Prachtig verwoord!

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Goede vrouwen, vind je bij goede mannen.
    In de tijd van de middeleeuwen zeker?
    Als ik zo vlug om me heen kijk, dan zie ik juist het omgekeerde. Goede vrouwen vindt je bij slechte mannen en slechte vrouwen bij goede mannen.
    Met af en toe uitzonderingen daargelaten.

    En voor de vrouwen die zich afvragen waar de goede mannen zijn? Kijk dan eerst terug in de tijd, waarin je jouw love romance aan het praktiseren was met een van je exen of elke jongen die serieus met je was afwees omdat je bezet was of omdat hij niet paste aan je eisen. Op dat moment dromend van een goede man, maar spelend met de jongen die je voor je had. En tig jaren later afvragen waar de goede man nu is? Die heeft de trein al genomen, die wacht niet op jullie. Succes met de afgedankte mannen die nu nog op jullie pad komen, want de goede zijn voor 90% getrouwd.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    45
    10-01-2018

    Sommige reacties hier zijn echt kleinzielig. Al die negativiteit die wordt rond gestrooid in alle woorden die ik lees, astarfirullah hoe er wordt gepraat over Marokkaanse meiden. Doe jezelf eer aan en stop met oordelen over een ander maar dat kunnen wij Marokkanen net zo goed, wijzen met dat onbeduidend vingertje in de richting van een ander en zondes openbaren.
    Ik lees meermaals Qadr Allah maar blijkbaar is dat voor sommigen nog steeds niet duidelijk. Jij trouwt wanneer jij trouwt en geen seconde eerder! Tawakkul, meer hoef je niet te doen.
    En zoals de Koran vertelt: : goede vrouwen zijn er voor goede mannen en omgekeerd, is de enige waarheid die er is of ga je ook de woorden uit de Koran
    gaan betwisten want je trekt alleen maar de verkeerde mensen aan?

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    In europa vindt je ze zelden. Ga naar marokko, genoeg vrouwen en keuze uit elke stam, ze kunnen koken, je kunt een gestudeerde halen, ze kennen de cultuur en leven er naar en zijn vaak ouderwets, wat wil je nog meer?

    Wil je een westerse, ik zie het verschil hier niet tussen Sabrina en Fatima jij wel?

  5. #35
    -married-

    Reacties
    31.520
    16-02-2007

    Goede vrouwen....en kijk die taalgebruik subhan allah