1. #16
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Sorry broer even uit je droom helpen. Goede vrouwen zijn er zelden meer en als je ze vindt, zijn ze al getrouwd of verloofd of zijn ze op date. Als je jaartje wacht zijn ze gescheiden of afgelikt en single en dan hijgen ze aan je nek en dan willen ze binnen 2 maanden trouwen. Even geduld dus dan kun je het afval opruimen.
    Speciaal voor linanoor up ik deze.

  2. #17

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Heeft niets met soort zoekt soort te maken. Dat is een uit de band gerekte bedenksel ooit geweest van iemand. Iedere man of vrouw wil een goede man of vrouw. Maar naar mate de tijd vordert worden de eisen en wensen gewoon naar beneden gesteld. En je hebt mensen die gewoon het geluk niet hebben om de juiste en goede soort/partner te treffen hoe goed ze ook hun sebaab doen en goede intentie hebben, het is niet voor iedereen weggelegd om die vrouw of man te vinden die bij jouw soort hoort, dus neem je genoeg met wat je vindt. Waarom zie je zoveel goede vrouwen met slechte mannen en andersom? Ik haat mensen die zomaar wat roepen en zwart wit denken. Kijk en denk verder dan dat voortaan. Of kom gewoon je grot uit. Wordt weer eens tijd.
    Ja sorry je kan niet ontkennen dat hij hier loopt te zeuren om een goede vrouw om vervolgens met zo'n opmerking te komen... In mijn ogen zou een nette man dit nooit zo zeggen en verdient TS geen goede vrome vrouw.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2
    16-07-2018

    Wees een goede man dan zal je een goede vrouw vinden

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Citaat Geplaatst door noerame Bekijk reactie
    Als je zelf goed persoon bent zal je ook een goede vrouw vinden. Want de goede mannen zijn voor de goede vrouwen.
    Dus alle mannen en vrouwen die gescheiden zijn, zijn beide slecht .

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Speciaal voor linanoor up ik deze.
    Waarom speciaal voor mij?

    Juisteintentie is zelf gescheiden.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  6. #21
    Tawakul & trust.

    Reacties
    52
    26-04-2017

    Oke
    Ik reageer niet op prive berichten van mannen/jongens/broeders.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    61
    17-09-2014

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie


    Dan moet je eerst zelf een goede man zijn... Soort zoekt soort.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    216
    16-04-2016

    Begrijp niet waarom je als man uberhaupt wilt trouwen je kan gewoon relaties nemen als je behoefte hebt aan liefde en gezelschap je gaat tog niet met de vrouwen van tegenwoordig trouwen dan ben je niet goed snik in je kop !

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    686
    29-07-2018

    Oprechte serieuze vrouw die wilt trouwen op korte termijn (jaar) stuur pm bericht.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Goede vrouwen, vind je bij goede mannen.

  11. #26
    EuroMoslim & ZZP'er

    Reacties
    2.437
    10-04-2011

    Citaat Geplaatst door Juisteintentie Bekijk reactie
    Sorry broer even uit je droom helpen. Goede vrouwen zijn er zelden meer en als je ze vindt, zijn ze al getrouwd of verloofd of zijn ze op date. Als je jaartje wacht zijn ze gescheiden of afgelikt en single en dan hijgen ze aan je nek en dan willen ze binnen 2 maanden trouwen. Even geduld dus dan kun je het afval opruimen.
    Wat een disrespect zeg, amazing. De moeder van jou kinderen is gezegend en jij ook, gegarandeerd nooit scheiden en een gelukkig huwelijk. Stel je eens voor anno 2018 of eigenlijk nog verder in de toekomst dat jij om wat voor redenen dan ook hertrouwt. Caliber 2x18 is ook 36? Of zal het dan champoe worden? No prob, geen 'afval' voor jou. Gelukkig sta ik zelf open voor 'recycling' en doen andere (moslim) nationaliteiten dat ook. Typisch Marokkaans vermoed ik, elkaar naar beneden halen, niks gunners, zo wordt het nooit wat met Marokkanen. En niet zeuren als je dochter na pech in huwelijk niet aan de bak komt bij Marokkanen.....
    Het totalitaire verschijnsel is niet om te worden begrepen zonder rekening houdend met de stelling dat een belangrijk deel van elke samenleving bestaat uit mensen die actief tirannie willen: hetzij uit te oefenen het zelf of -veel meer op mysterieuze wijze-voor te leggen. ::

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    46
    14-05-2017

    Bij de schoenenreus? Wat is een goeie en wat is een slechte vrouw? Beetje vaag onderwerp.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    11
    12-05-2010

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ze zijn thuis, beschermt en ver weg van mannen als jij.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    34
    13-01-2013

    Wij stellen ons ook continu de vraag.. waar de goeie mannen zijn gebleven?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    12
    27-10-2018

    De vraag is niet op welke plek, maar wanneer? Op het moment dat iemand zijn intensie zuiver is en er gehouden wordt om wille van Allah en volgens zijn voor schriften! ‘Tegenwoordig’ alsjeblieft zeg houd daar mee op! Mannen moeten hun interesieke denkwijze gaan veranderen, want dit is gebaseerd op een sunah en onderdeel van je Deen.