1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    waar kan je goede vrouwen vinden tegenwoordig

    Citaat Geplaatst door AklimMan
    Op welke locaties
    .

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    396
    24-08-2017

    Kerkhof

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    in aklim

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    37
    07-01-2016

    Citaat Geplaatst door AklimMan Bekijk reactie
    Op welke locaties
    Bestaan niet meer, dan moet je terug in de tijd

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    61
    26-12-2012

    Waar je verdorvenen zoals jou vind. Niet te ver zoeken, kijk niet verder dan je bekrompen neus lang is.
    "Doe niemand pijn en laat niemand jou pijn doen"

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door theone5 Bekijk reactie
    Bestaan niet meer, dan moet je terug in de tijd
    Bingo! Jij wint de loterij! Jij slaat de spijker op z'n kop. Raak! Wat is de waarheid ook heerlijk.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    312
    27-01-2014

    Citaat Geplaatst door AklimMan Bekijk reactie
    Op welke locaties
    Sorry broer even uit je droom helpen. Goede vrouwen zijn er zelden meer en als je ze vindt, zijn ze al getrouwd of verloofd of zijn ze op date. Als je jaartje wacht zijn ze gescheiden of afgelikt en single en dan hijgen ze aan je nek en dan willen ze binnen 2 maanden trouwen. Even geduld dus dan kun je het afval opruimen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Wat zijn jullie allemaal negatief. Jullie hebben toch ook goede zusjes?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Wat zijn jullie allemaal negatief. Jullie hebben toch ook goede zusjes?
    Dit is niet negatief maar realistisch

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Dit is niet negatief maar realistisch
    Wat een onzin. Als ik naar mijn zusje kijk dan denk ik dit een mashallah goede meid.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #11

    Reacties
    879
    06-07-2018

    Citaat Geplaatst door AklimMan Bekijk reactie
    Voor doggystyle weet je


    Dan moet je eerst zelf een goede man zijn... Soort zoekt soort.

  12. #12
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ze zijn thuis, beschermt en ver weg van mannen als jij.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    4
    09-05-2018

    Als je tussen het afval zoekt, ga je troep vinden toch? En als je stront bent trek je alleen stront vliegen aan. In het kort; net als mannen heb je Slechte vrouwen inderdaad, een klein groepje waar wij als Marokkanen altijd een vergrootglas op zetten en daardoor oververtegenwoordigd lijken. Is niet zo. Er zijn nog meer dan genoeg vrouwen met een prachtig karakter, de vraag is, wilt zo n iemand haar leven delen met iemand zoals jij. Willen haar ouders die haar zo lang hebben beschermd toevertrouwen aan iemand zoals jij? Allahu a3lem, en als je het niet van mij aan wilt nemen, neem het dan aan van degene die jou en de slechte mensen geschapen heeft;

    "Zondige vrouwen zijn er voor zondige mannen en zondige mannen zijn er voor zondige vrouwen; en goede vrouwen zijn er voor goede mannen en goede mannen zijn er voor goede vrouwen...."

    koran 24:26

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Wat een onzin. Als ik naar mijn zusje kijk dan denk ik dit een mashallah goede meid.
    O ja, nou dat kan dat zei ik ook volgens mij. En is ze nog vrijgezel? Want als ze dat niet is dan komen we weer terug bij af.. en lees dan de hierboven genoemde feiten.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    286
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door Masylia- Bekijk reactie


    Dan moet je eerst zelf een goede man zijn... Soort zoekt soort.
    Heeft niets met soort zoekt soort te maken. Dat is een uit de band gerekte bedenksel ooit geweest van iemand. Iedere man of vrouw wil een goede man of vrouw. Maar naar mate de tijd vordert worden de eisen en wensen gewoon naar beneden gesteld. En je hebt mensen die gewoon het geluk niet hebben om de juiste en goede soort/partner te treffen hoe goed ze ook hun sebaab doen en goede intentie hebben, het is niet voor iedereen weggelegd om die vrouw of man te vinden die bij jouw soort hoort, dus neem je genoeg met wat je vindt. Waarom zie je zoveel goede vrouwen met slechte mannen en andersom? Ik haat mensen die zomaar wat roepen en zwart wit denken. Kijk en denk verder dan dat voortaan. Of kom gewoon je grot uit. Wordt weer eens tijd.