1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Renard: 'Portugal als tegenstander laat ons zien op welk niveau we zitten'

    De zeperd tegen Iran (red. 0-1 verlies) en de daaropvolgende 'zware' dagen mogen volgens Hervé Renard geen reden zijn om bij de pakken neer te gaan zetten.



    In aanloop naar het tweede duel in deze groepsfase stond de bondscoach zojuist de pers te woord. De Franse succescoach zegt zijn ploeg de afgelopen dagen volledig klaar te hebben gestoomd voor de belangrijke ontmoeting met de Portugezen: ''Het verlies tegen Iran mag voor ons geen reden zijn om bij de pakken neer te gaan zetten. We moeten in mentaal opzicht gaan pieken morgen en dat kan niet als dat verlies ons blijft achtervolgen. De ploeg is er klaar voor om te gaan knokken.''

    ''Ronaldo is niet af te stoppen, een uitzonderlijke speler''
    Een van spelers waar de Marokkaanse verdedigingslinie ernstig rekening mee moet gaan houden is vanzelfsprekend dan Cristiano Ronaldo. De Portugese superster was vorige week vrijdag zijn gewicht in goud waard voor coach Fernando Santos. De 33-jarige Madrileen scoorde een hattrick en gaf daarmee ook aan dat hij ook bij zijn nationale elftal nog altijd rendeert. Renard is zich dan ook sterk bewust van zijn kwaliteiten:''We praten over een speler die altijd het verschil maakt. Hij vindt altijd wel een opening. Een buitengewone voetballer en misschien nog wel meer dan dat.''

    Met zo'n grote tegenstander op het wedstrijdaffiche zal duidelijk worden waar Marokko nu staat als voetballand, aldus Renard. ''Dit is een mooie kans, we nemen het op tegen de regerend Europees kampioen. Na deze wedstrijd zullen we zien op welk niveau we zitten als voetballand.''

    Marokko staat morgen om 14:00 (Nederlandse tijd) aan de aftrap tegen de Portugezen. De speelhaven voor dit tweede groepsduel is het Luzhniki stadion in Moskou. De wedstrijd is live te volgen op NPO 1.

    Photocredit: FRMF.ma

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    18
    19-06-2018

    Renard weet dat er 2 personen in de elftal niet de nivo hebben. Kaabi moet gewoon hele wedstrijd erin blijven.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    561
    19-05-2017

    We gaan gewoon Egypte achterna laten we reëel blijven

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    25
    18-06-2018

    Tazz dat heb iran al beweze op welk niveau we zitte.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    deze man

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    27
    21-05-2018

    Citaat Geplaatst door MarocFootball Bekijk reactie
    We gaan gewoon Egypte achterna laten we reëel blijven
    Reëel gezien zou Mexico niet winnen van Mexico en we hebben allemaal gezien dat het niet zo is gegaan. Bal is rond en alles kan gebeuren, altijd positief zijn.

  7. #7
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Die sweater die hij aan heeft wil ik kopen man. Masterbro fix!!
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    yedmey nemmoes

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    goede trainer die Renard , helaas wel fouten gemaakt tegen Iran ....in Shaa Allag gaat hij nu zijn fouten recht trekken

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    487
    09-01-2017

    Nogmaals het is geen schande om in deze groep n huis gestuurd te worden ze zijn eeen ervaring rijker... wie realistisch is weet dat de nederlaag tegen Iran fataal is dat was de enige hoop... nu moet je gewoon laten zien dat je tegenstand kunt bieden tegen deze machines

    Met alle respect maar Portugal en Spanje zullen toch wel een maatje te groot zijn voor dit Marokko
    Maar dat is geen schande!!!

    We moeten gewoon genieten van deze wedstrijden en Marokko moet verder gaan waar ze me bezig zijn en een team om Ziyech gaan bouwen in de toekomst

    Zal ze voor altijd supporteren in goede tijden maar zeker ook in slechte tijden

    Dima Maghreb!!!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Atlasleeuw22 Bekijk reactie
    Nogmaals het is geen schande om in deze groep n huis gestuurd te worden ze zijn eeen ervaring rijker... wie realistisch is weet dat de nederlaag tegen Iran fataal is dat was de enige hoop... nu moet je gewoon laten zien dat je tegenstand kunt bieden tegen deze machines

    Met alle respect maar Portugal en Spanje zullen toch wel een maatje te groot zijn voor dit Marokko
    Maar dat is geen schande!!!

    We moeten gewoon genieten van deze wedstrijden en Marokko moet verder gaan waar ze me bezig zijn en een team om Ziyech gaan bouwen in de toekomst

    Zal ze voor altijd supporteren in goede tijden maar zeker ook in slechte tijden

    Dima Maghreb!!!!
    Mooi gezegd. In goede en slechte tijden.

    We hebben goede tijden gekend (1 jaar lang). We zijn op het wk aanwezig na 20 jaar. Geen schande om de knockout fase niet te halen bij Spanje en Portugal.

    Laten we hopen dat we met opgeheven hoofd toernooi verlaten.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.383
    03-09-2015

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Mooi gezegd. In goede en slechte tijden.

    We hebben goede tijden gekend (1 jaar lang). We zijn op het wk aanwezig na 20 jaar. Geen schande om de knockout fase niet te halen bij Spanje en Portugal.

    Laten we hopen dat we met opgeheven hoofd toernooi verlaten.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    Het is ook geen schande dat ze de volgende ronde niet halen. De schande zit em in het eigen doelpunt in de laatste seconden.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Moun. Bekijk reactie
    Het is ook geen schande dat ze de volgende ronde niet halen. De schande zit em in het eigen doelpunt in de laatste seconden.
    De schande zit niet in de eigen doelpunt. Eigen goal gebeurt iedereen. Zelfs pique en ramos hebben ooit een eigen goal gemaakt. Dat hoort bij het spel.

    Schande zit hem dat heel het team heeft gefaald en heeft verloren.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    938
    12-06-2014

    Marokko heeft laten zien dat het echt niet onder doet voor teams van het niveau Portugal (top 10 vd wereld). Ik verwacht dat ze ook zo goed gaan spelen tegen Spanje. Alleen jammer dat we izan spitsen hebben en Da Costa achterin hhhhh

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    Ik geloof in een god maar door de mensen me heen heb ik mijn relegie nog gen naam gegeven.
    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Ik zal het een naam geven hoop dat je het accepteert Kowm loeth

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Marokko heeft gedomineerd tegen Portugal.

    Heer en meester.

    Ambrabat was onwijs goed vandaag. Belhanda viel ook positief op.
    Benatia veel kansen opgeëist die baas.
    We mogen trots zijn.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.