1. #16
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door S-L-M Bekijk reactie
    Paus is geen Nederlandse burger, en El Moumni is geen paus, en daar gaat de vergelijking.

    mag El Moumni in jouw naam spreken?
    het gaat om de uitspraken en niet wie die uitspraken heeft gedaan.beide uitspraken discrimineren een bepaalde groep.
    en gelukkig maar dat moumni geen paus is,paus vertegenwoordigd de Rooms-Katholieke Kerk in nederland en dat is iets heel anders dan moumni die niemand vertegenwoordigt..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door S-L-M Bekijk reactie
    juist.

    sorry mijn fout. ik moest quoten om verwarring te vermijden.
    Geen probleem!

  3. #18
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    El Moumni :
    ..."homoseksualiteit niet beperkt blijft tot de mensen die deze ziekte hebben, maar dat hij zich kan verspreiden. De Nederlandse samenleving is multicultureel. Dus als de ziekte zich dan verspreidt, kan iedereen besmet raken. Daar zijn we bang voor"...

    Paus Franciscus :
    "...Mensen spreken vandaag over allerhande vormen van gezinnen, maar het gezin naar het evenbeeld van God bestaat alleen uit man en vrouw"

    Je zou kunnen stellen dat El Moumni eerlijker/opener is in zijn discriminerende retoriek.

    Paus Franciscus is hier gewoon de gluiperd die stiekem fulmineert vanachter God's rug.
    uiteindelijk zijn beide uitspraken voor een deel van de Nederlandse bevolking discriminerend.
    zou er nu ook zo'n heisa erover zijn toen destijds met moumni het geval was.
    ik denk het niet.hij mag ongestoord Nederland bezoeken en zijn handlangers hoeven zich niet van zijn uitspraken te distantiëren..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Misselijkmakende kutopmerking.Ik heb het niet over mongooltjes, ik heb het over zwaar gehandicapten. En verder wil ik het vooral aan de ouders laten, en niet aan de paus.
    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Aldus de liberale humanist.Mongooltjes leven volgens jou dus in een hel? Komt dat omdat ze mongool zijn of doordat er teveel mensen zijn die in geen enkele mate rekening willen houden met mongooltjes omdat ze enkel maar geld tijd en zorg kosten en daar gaat dan wel de interesse uit van deze mensen in onze verdomde liberale kapitalistische vvd maatschappij.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Uiteindelijk is homoseksualiteit een ziekte noemen en honds, en dat de beoefenaars ervan dood moeten, veel kwetsender dan te zeggen dat het niet een 'gezin' is/kan zijn.Zoek de nuance.
    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    uiteindelijk zijn beide uitspraken voor een deel van de Nederlandse bevolking discriminerend.zou er nu ook zo'n heisa erover zijn toen destijds met moumni het geval was.ik denk het niet.hij mag ongestoord Nederland bezoeken en zijn handlangers hoeven zich niet van zijn uitspraken te distantiëren..

  6. #21
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    uiteindelijk zijn beide uitspraken voor een deel van de Nederlandse bevolking discriminerend.
    zou er nu ook zo'n heisa erover zijn toen destijds met moumni het geval was.
    ik denk het niet.hij mag ongestoord Nederland bezoeken en zijn handlangers hoeven zich niet van zijn uitspraken te distantiëren..
    Tja, El Moumni is gewoon in de verkeerde religie geboren. Jammer.

    Schijnbaar vindt niemand nog echt belangrijk wat een paus zegt. Waarom zouden ze.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  7. #22
    Sysiphus

    Reacties
    9.981
    23-10-2013

    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Uiteindelijk is homoseksualiteit een ziekte noemen en honds, en dat de beoefenaars ervan dood moeten, veel kwetsender dan te zeggen dat het niet een 'gezin' is/kan zijn.Zoek de nuance.
    Nuance zoeken in waanzin lijkt me tijdverspilling.
    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
    ― Albert Einstein

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    DEMO is een beetje wanhopig.
    Citaat Geplaatst door HoBBiT123 Bekijk reactie
    Nuance zoeken in waanzin lijkt me tijdverspilling.

  9. #24
    Bijna Lid

    Reacties
    11
    18-06-2018

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    het gaat om de uitspraken en niet wie die uitspraken heeft gedaan.beide uitspraken discrimineren een bepaalde groep.
    en gelukkig maar dat moumni geen paus is,paus vertegenwoordigd de Rooms-Katholieke Kerk in nederland en dat is iets heel anders dan moumni die niemand vertegenwoordigt..
    het belangrijkste verschil zit in burgerschap, of zo zie ik het alleszins.

    volgens de paus is een gezin sowieso monogaam, en stel je nu voor dat je een polygame moslim bent. voel je je aangesproken?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    "Abortussen van zwaar zieke foetussen vergeleek hij met het programma van de nazi’s. ‘De vorige eeuw was de hele wereld geschokt over wat de nazi’s gedaan hebben om de zuiverheid van hun ras te bewaren. Vandaag doen we hetzelfde"

    Het één met het ander gelijkstellen. Wat een smerige praktijk.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Je vergelijkt appels met peren DEMO, bij Moumni ging het over de abjecte haat en niet-passende context die spreekt uit zijn opmerkingen als: ziekte, honden, en doodstraf. En je weet weinig van de lange strijd die hier gevoerd is tegen de Pauselijke edicten hierover die allang niet meer serieus worden genomen.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Paultje heeft gelijk

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    22.327
    13-05-2005

    Wel als homo's kunnen trouwen en kinderen kunnen adopteren.
    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Zolang homo’s geen babies kunnen baren, kunnen we inderdaad nooit spreken van een gezin.

  14. #29
    HoBBiT123

    Reacties
    289
    24-05-2018

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Zolang homo’s geen babies kunnen baren, kunnen we inderdaad nooit spreken van een gezin.
    Steriele en/of kinderloze heterokoppels zijn dus ook geen gezinnen ...

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    324
    15-06-2017

    de paus is een dappere moedige man aids is net als klimaatverandering en hollands pedofilie een groot internationaal probleem