1. #31
    Verbannen

    Reacties
    82
    08-06-2018

    Wat ik voel is pure liefde. Voor de spelers en me vaderland.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    82
    08-06-2018

    We hebben zoveel liedjes over het voetbal uitgebracht, dat het gewoon Verschut is om te verliezen.
    Ze moeten met koptelefoons gaan voetballen, dan met dat liedje van numidia luisteren en ze gaan energie krijgen. Dat is ons kracht. Want als ik muziek luister kan ik de hele wereld aan

  3. #33
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Dat spul dat jij gebruikt is best sterk hè.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.138
    10-04-2014

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    4-0
    2x Ziyach
    2x Bouhaddouz
    in eigen doel ja

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    82
    08-06-2018

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Dat spul dat jij gebruikt is best sterk hè.
    Ik gebruik nog niks. Ik zoek nog iemand die mij leert gebruiken

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Trisssintie Bekijk reactie
    in eigen doel ja
    Die kans is groter

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Lkr Bekijk reactie
    Pff als Marokko speelt zoals tegen Iran en er vol tegenaan gaan in die eerste minuten, raken ze wel snel uitgespeeld. Het was een goede match
    en het doelpunt dat Iran heeft gescoord, was puur geluk door die corner. Was die corner er niet geweest, was het gelijkspel geëindigd.
    Er kan nog veel gebeuren tijdens de volgende wedstrijd, allemaal hopen dat er op z'n minst toch een doelpunt gescoord wordt.
    Ik zit alvast voor de tv op woensdag als ze spelen.
    spanje verloor de eerste wedstrijd en werd later WK kampioen , maar de pendel van mnl met geestelijke beperking en nooit op een veld hebben gestaan , die hebben uiteraard een nietszeggende mening...

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Trisssintie Bekijk reactie
    in eigen doel ja
    in de doel van spanje en portugal

  9. #39
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door Achrafe97 Bekijk reactie
    spanje verloor de eerste wedstrijd en werd later WK kampioen , maar de pendel van mnl met geestelijke beperking en nooit op een veld hebben gestaan , die hebben uiteraard een nietszeggende mening...
    Wel een beetje realistisch blijven hè, dat team van Spanje was fenomenaal. In elk ander poule had ik je gelijk gegeven en was er nog niets aan de hand, maar nu moeten wij tegen twee grootmachten. Hopen op een stunt doen wij allemaal, maar de kans is echt nihil. Ronaldo heeft aan één kans genoeg en dan loopt Marokko weer achter de feiten aan. Ik zie het zo gebeuren.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    2.927
    09-11-2006

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Wel een beetje realistisch blijven hè, dat team van Spanje was fenomenaal. In elk ander poule had ik je gelijk gegeven en was er nog niets aan de hand, maar nu moeten wij tegen twee grootmachten. Hopen op een stunt doen wij allemaal, maar de kans is echt nihil. Ronaldo heeft aan één kans genoeg en dan loopt Marokko weer achter de feiten aan. Ik zie het zo gebeuren.
    er lopen hier echte mongooltjes met een tering mentaliteit

  11. #41
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sabirnador Bekijk reactie
    Aan de broeders en zusters die deze wedstrijd willen gaan kijken. Bijvoorhand waarschuw ik jullie dat jullie je tijd beter kunnen investeren in iets beters.
    Marokko is klaar op WK.
    https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-st...t-quality=auto

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  12. #42
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Heb gevoel dat er penalty gaat komen voor CR7
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Wel een beetje realistisch blijven hè, dat team van Spanje was fenomenaal. In elk ander poule had ik je gelijk gegeven en was er nog niets aan de hand, maar nu moeten wij tegen twee grootmachten. Hopen op een stunt doen wij allemaal, maar de kans is echt nihil. Ronaldo heeft aan één kans genoeg en dan loopt Marokko weer achter de feiten aan. Ik zie het zo gebeuren.
    er is geen enkel stunt nodig , het enige wat zij moeten hebben is vertrouwen in hun zelf hebben. Geen enkel sporter stapt de stadion in, met de hoop op een stunt. Want dan kan je net zo goed thuis blijven en als supporter er helemaal niet naartoe gaan.
    Ik heb naar Portugal gekeken en het stelde weinig voor, een aanvalleende Marokko met twee spitsen kan ze makkelijk hebben. Ik zie het gebeuren dat ze winnen van zowel Portugal als Spanje

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    33
    22-08-2013

    Citaat Geplaatst door Baisser Bekijk reactie
    Lijkt net of we weer gezakt zijn naar het voetbal onder Mhamed Fakhir en Fathi Jamal, hopeloos
    , ik heb lkkr mijn Portugal shirt aan, vamos cr7.
    Kus je ook dat gigantische KRUIS op het shirt?

  15. #45
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door ibrahimovic10 Bekijk reactie
    Heb gevoel dat er penalty gaat komen voor CR7
    Sowieso. Penaldo

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.