1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    voor ons wel maar als je een bedrijf hebt wil je alle mensen binnen hebben ook joden, niet gelovigen etc etc etc.
    Hahah... maar is toch hartstikke erg gesteld met ons land? Mensen doen het al in hun broek als ze djellaba zien

    Diversiteit is de norm

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Die gesteriliseerde omgevingen waarbij iedereen zo perfect erbij loopt volgens de norm is hartstikke saai...

    Laat mensen zijn wie ze zijn...
    dan moet je een eigen bedrijf beginnen of in de kunst gaan. helaas is de markt nu zo dat je wel aan bepaalde beeld moet voldoen om geld te verdienen. ik ben dat dat ook liever kwijt maar helaas soms moet je je aanpassen om vooruit te komen.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    dan moet je een eigen bedrijf beginnen of in de kunst gaan. helaas is de markt nu zo dat je wel aan bepaalde beeld moet voldoen om geld te verdienen. ik ben dat dat ook liever kwijt maar helaas soms moet je je aanpassen om vooruit te komen.
    It’s time for decolonization

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Fruna, je bent trouwens grappig. Moest echt lachen om jouw foto met ING als voorbeeld... lol.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Waarom niet? Kan hij mooi glaasje Marokkaanse thee zetten....
    Kabouter Plop, leuk voor de kinderen!

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Kabouter Plop, leuk voor de kinderen!
    Dit vind ik dus echt nergens op slaan... ik vind dat traditionele juist iets prachtigs hebben...

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    [QUOTE=fruna;133567025]dus als jij een bedrijf hebt neem jij mij aan als ik met een penis koker binnen kom?



    [/QUOTE

    Ah, onze nieuwes salesman buitendienst!

    Hij is zeer overtuigend naar clienten toe!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Dit vind ik dus echt nergens op slaan... ik vind dat teaditionele juist iets prachtigs hebben...
    Zeker in Afrika en Azie, in Europa wat minder.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Hahah... maar is toch hartstikke erg gesteld met ons land? Mensen doen het al in hun broek als ze djellaba zien

    Diversiteit is de norm
    Vooral mensen met wortels in Azie en Afrika zijn gek op diversiteit in westen waar zij een kleine minderheid zijn met hele andere cultuur.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Vooral mensen met wortels in Azie en Afrika zijn gek op diversiteit in westen waar zij een kleine minderheid zijn met hele andere cultuur.
    Laat gewoon mensen zijn wie ze zijn, die dwangmatige stoornissen iedere x van wat de norm zou moeten zijn onder schijn neutraliteit slaat werkelijk nergens op.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Laat gewoon mensen zijn wie ze zijn, die dwangmatige stoornissen iedere x van wat de norm zou moeten zijn onder schijn neutraliteit slaat werkelijk nergens op.
    Het gaat hier om representatieve functie, contact met klanten.
    Wat representatie is ligt vast. volgens de mode hier.

    Verder kun je natuurlijk afwijkende kleding hebben waar je niet het visitekaartje van het bedrijf bent.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Het gaat hier om representatieve functie, contact met klanten.
    Wat representatie is ligt vast. volgens de mode hier.

    Verder kun je natuurlijk afwijkende kleding hebben waar je niet het visitekaartje van het bedrijf bent.
    zij snapt het wel hoor lijkt mij een slimme meid. heb twee zusjes met prima banen en met een vaak het hoofddoek verhaal besproken. ze is zich gaan verdiepen in de islam maar kwam een soera tege die ze oneerlijk vond en ook kon ze volgens haar zeggen nergens echt opmaken dat ze een hoofddoek moest dragen. daar na toen ze verder las zei ze tegen mij. er staan dingen in koran over vrouwen die ik van een niet al te slimme mannen in een discothee hoor. en hup weg was hoofddoek.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    1.118
    23-05-2018

    Citaat Geplaatst door fruna Bekijk reactie
    zij snapt het wel hoor lijkt mij een slimme meid. heb twee zusjes met prima banen en met een vaak het hoofddoek verhaal besproken. ze is zich gaan verdiepen in de islam maar kwam een soera tege die ze oneerlijk vond en ook kon ze volgens haar zeggen nergens echt opmaken dat ze een hoofddoek moest dragen. daar na toen ze verder las zei ze tegen mij. er staan dingen in koran over vrouwen die ik van een niet al te slimme mannen in een discothee hoor. en hup weg was hoofddoek.
    Paar verzen lezen staat niet gelijk aan verdiepen...

    Moge Allah ons leiden, je zult zoiets nobels als de Koran maar uit onwetendheid gelijkstellen aan cliché zaken

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Paar verzen lezen staat niet gelijk aan verdiepen...

    Moge Allah ons leiden, je zult zoiets nobels als de Koran maar uit onwetendheid gelijkstellen aan cliché zaken
    ze zoekt het maar lekker zelf uit ik bemoei mij er niet mee. als broer zal ik haar steunen ongeacht wie wat ze wel of niet geloofd of trouwt , is haar leven en ben blij dat zij mijn zusje is ze is mijn schatje! de ander trouwens ook die lijkt op mij

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Paar verzen lezen staat niet gelijk aan verdiepen...

    Moge Allah ons leiden, je zult zoiets nobels als de Koran maar uit onwetendheid gelijkstellen aan cliché zaken
    Hhhhh dwazen familie kunnen zich niet eens fatsoenlijk verdiepen. hmdl dat ze kuffar zijn.
    Heavy