1. #271
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Leek me van begin af aan al een tot mislukking gedoemd experiment aangezien echte racisten iemand tijdens gesprek ook kan zien en dan gewoon die persoon niet meer uit zullen nodigen.
    Er zijn nog steeds maar twee oplossingen wat mij betreft.
    Bedrijven dwingen iemand aan te nemen, wat me geen best idee lijkt of er voor zorgen dat zo min mogelijk mensen nog dit onderscheid (willen) maken.

    Citaat Geplaatst door nisrineke22 Bekijk reactie
    Bedrijven in Nl die kiezen?? Arme bedrijven kunnen geen kant op liefst nemen ze niemand aan het intellect zit duidelijk over de grens de reacties hier zijn daar een perfect voorbeeld van

    Alhoewel niet al het intellect hoor die pleuris moslims zijn echt super intelligent vergeleken met de gemiddelde Herman maar ja dan ineensndie burka he

    Maar goed we verdienen nog steeds centen in dit land dus de economie vaart er wel bij
    Waar kan ik vinden dat moslims in Nederland super intelligent zijn?
    Ik denk dat ik nog nooit een dergelijke vergelijking heb gezien.

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Zinloos en racistisch dat anoniem solliciteren, men had er nooit aan mogen beginnen.
    Racistisch?
    Hoe zie je dat voor je als er geen enkele vorm van kennis wat betreft ras in dit proces zit?
    En ook mensen van alle afkomsten hetzelfde (anoniem) worden behandeld?

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Moge Allah ons allemaal leiden.. ameen. De mens is bij voorbaat in verlies. Allah zweert bij de Tijd.... de mens is zo druk bezig met dagelijkse leven dat hij totaal vergeten is om na te denken....

    https://m.youtube.com/watch?v=9nGEMvrR9mw
    Als Allah zou willen dat we nadenken, waarom dan zo een set vooraf bepaalde regels mee geven eigenlijk?

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Of je kiest ervoor om een slachtofferrol aan te nemen of je zorgt ervoor dat ze niet om je heen kunnen omdat jouw CV beter is dan het CV van Jan of Kees.
    Werkt natuurlijk niet altijd zo maar in de meeste gevallen wel lijkt me.
    Als wij Ahmed weet ik veel als sollicitant hebben en hij is beter dan de rest, wordt hij gewoon aangenomen kan ik je verzekeren

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik wel, ik vind het smerig om handen te geven.
    Als je ziet dat er weing hun handjes wassen in de plee en daarna rustig hun pennetje weer oppakken.
    Ik ga niet beginnen over hyghiëne en de islam, maar het zou fijn zijn als jullie je aanpassen aan onze gewoontes wat betreft hyghiëne.
    Nu niet gelijk denken dat we je land willen overnemen of iets he.
    Raak je dan ook deurposten nooit aan met je handen?
    Klopt wel wat je zegt trouwens, alleen dan zou je vermoed ik, nog heel veel meer dingen niet aan moeten raken met je handen.

    Citaat Geplaatst door ZCIUC Bekijk reactie
    Dit hoekje begint saai te worden.... niveau is slaapverwekkend.

    Tijd voor next level.... iets prikkelends voor mijn geest.
    Iemand met superieur iq en eq zou dat toch niet zo vaak aan anderen kenbaar maken als jij, dus op welk vlak ontbreekt het dan toch een beetje bij jou?

  2. #272
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Racistisch?
    Hoe zie je dat voor je als er geen enkele vorm van kennis wat betreft ras in dit proces zit?
    En ook mensen van alle afkomsten hetzelfde (anoniem) worden behandeld?
    Je vraag mensen te verhullen wie ze zijn, er is blijkbaar iets mis met mensen hun afkomst, sekse en leeftijd. Het is een methode die te vergelijken is met we steken de winkel in de brand zodat niemand komt stelen. Het neemt het probleem niet weg, het voegt alleen nieuwe toe.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  3. #273
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Je vraag mensen te verhullen wie ze zijn, er is blijkbaar iets mis met mensen hun afkomst, sekse en leeftijd. Het is een methode die te vergelijken is met we steken de winkel in de brand zodat niemand komt stelen. Het neemt het probleem niet weg, het voegt alleen nieuwe toe.
    Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met de methode, maar ik kan het in mijn hoofd nog steeds niet als racistisch zien.
    Hooguit als bepaalde groepen zien alsof ze hulp nodig hebben, maar feit is dat dat ook zo is in zekere zin.

  4. #274
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Leek me van begin af aan al een tot mislukking gedoemd experiment aangezien echte racisten iemand tijdens gesprek ook kan zien en dan gewoon die persoon niet meer uit zullen nodigen.
    Er zijn nog steeds maar twee oplossingen wat mij betreft.
    Bedrijven dwingen iemand aan te nemen, wat me geen best idee lijkt of er voor zorgen dat zo min mogelijk mensen nog dit onderscheid (willen) maken.


    Waar kan ik vinden dat moslims in Nederland super intelligent zijn?
    Ik denk dat ik nog nooit een dergelijke vergelijking heb gezien.


    Racistisch?
    Hoe zie je dat voor je als er geen enkele vorm van kennis wat betreft ras in dit proces zit?
    En ook mensen van alle afkomsten hetzelfde (anoniem) worden behandeld?


    Als Allah zou willen dat we nadenken, waarom dan zo een set vooraf bepaalde regels mee geven eigenlijk?


    Werkt natuurlijk niet altijd zo maar in de meeste gevallen wel lijkt me.
    Als wij Ahmed weet ik veel als sollicitant hebben en hij is beter dan de rest, wordt hij gewoon aangenomen kan ik je verzekeren


    Raak je dan ook deurposten nooit aan met je handen?
    Klopt wel wat je zegt trouwens, alleen dan zou je vermoed ik, nog heel veel meer dingen niet aan moeten raken met je handen.


    Iemand met superieur iq en eq zou dat toch niet zo vaak aan anderen kenbaar maken als jij, dus op welk vlak ontbreekt het dan toch een beetje bij jou?
    Yes, met wc papier de deurklink en met een front kick de buitendeur open wippen.
    (No joke btw)

  5. #275
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik zeg ook niet dat ik het eens ben met de methode, maar ik kan het in mijn hoofd nog steeds niet als racistisch zien.
    Hooguit als bepaalde groepen zien alsof ze hulp nodig hebben, maar feit is dat dat ook zo is in zekere zin.
    Buitenlander, vrouwen, ouderen zijn minderwaardig volk en hebben hulp nodig, ongevraagde hulp.
    Overheid verstoort graag natuurlijke processen, en spreekt mensen die niet tot de juiste groep aan op een wijze dat slachtofferschap bevorderd. Dat helpt vooral mensen zielig te houden.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  6. #276
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Buitenlander, vrouwen, ouderen zijn minderwaardig volk en hebben hulp nodig, ongevraagde hulp.
    Overheid verstoort graag natuurlijke processen, en spreekt mensen die niet tot de juiste groep aan op een wijze dat slachtofferschap bevorderd. Dat helpt vooral mensen zielig te houden.
    Veel mensen denken dat alles maakbaar is, nee dus.

    En maar regels boven op regels...

  7. #277
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Yes, met wc papier de deurklink en met een front kick de buitendeur open wippen.
    (No joke btw)
    Oh dat wil ik best geloven.
    En deuren van openbare gebouwen?