1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Waarom?

    Wil iemand me a.u.b uitleggen waarom men tegenwoordig valt op alles wat slecht, grof en hard is. Waarom worden de goede en lieve mensen niet gewaardeerd? Waarom zijn het juist zij die worden behandeld als niks..

    Behandel je iemand goed dan doet die uit de hoogte ben je hard en afstandelijk dan ben je opeens interessant...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.840
    15-08-2012

    Voorbeelden? Want dit is niet echt herkenbaar

  3. #3
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Wil iemand me a.u.b uitleggen waarom men tegenwoordig valt op alles wat slecht, grof en hard is. Waarom worden de goede en lieve mensen niet gewaardeerd? Waarom zijn het juist zij die worden behandeld als niks..

    Behandel je iemand goed dan doet die uit de hoogte ben je hard en afstandelijk dan ben je opeens interessant...
    Omdat grensoverschrijdend gedrag een teken is van moed, daadkracht, initiatief,... behalve dat het vaak uit onzekerheid voortkomt.

    Wie stil is valt niet op.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Citaat Geplaatst door Rwina_Koning Bekijk reactie
    Voorbeelden? Want dit is niet echt herkenbaar
    Niet herkenbaar? 9 van de 10 weet pas wat hij had op het moment hij het kwijt raakt.
    Maar wat ik niet begrijp is waarom?
    Denken ze niet na? Of wat?
    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Omdat grensoverschrijdend gedrag een teken is van moed, daadkracht, initiatief,... behalve dat het vaak uit onzekerheid voortkomt.

    Wie stil is valt niet op.
    Een teken van moed en daadkracht?
    Ik vat het even niet??

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    goed ben je voor jezelf niet voor een ander, waarom wil je die erkenning? hoe oprecht ben je dan?

  6. #6
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door AklimMan Bekijk reactie
    Is het morgen Eid ?
    Ja
    HAGENEESJE

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    20
    16-06-2018

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Wil iemand me a.u.b uitleggen waarom men tegenwoordig valt op alles wat slecht, grof en hard is. Waarom worden de goede en lieve mensen niet gewaardeerd? Waarom zijn het juist zij die worden behandeld als niks..

    Behandel je iemand goed dan doet die uit de hoogte ben je hard en afstandelijk dan ben je opeens interessant...

    Helemaal mee eens, zo gaat het in deze wereld. Goede mensen worden vertrapt en veracht. Slechte mensen worden gewaardeerd en tegenop gekeken.

    Wat heb jij meegemaakt?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Het goede belonen is niet meer iets van deze tijd he. Het is niet interessant
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Citaat Geplaatst door njin Bekijk reactie
    Helemaal mee eens, zo gaat het in deze wereld. Goede mensen worden vertrapt en veracht. Slechte mensen worden gewaardeerd en tegenop gekeken.

    Wat heb jij meegemaakt?
    Precies!

    Wat jij hierboven hebt vermeld.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    193
    09-06-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Het goede belonen is niet meer iets van deze tijd he. Het is niet interessant
    Allaah beloont.

  11. #11
    Be yourself

    Reacties
    1.523
    28-10-2012

    Er kunnen zoveel redenen zijn, maar laat het je in ieder geval niet beinvloeden. Je bent een mooi mens zoals je bent. Zo'n persoon zal nog aan je denken als er iemand op je pad komt die jou wel weet te waarderen en jou nog verder zal helpen groeien.

    “O you who are patient! Bear a little more, just a little more remains.”


  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Allaah beloont.
    Dat zeker. Ons sabr, vertrouwen en toewijding wordt niet alleen in dagen weken of maanden beproeft. Soms is het jarent. Zo ervaar ik dat dan.
    If you 'don't know', Allah knows.

  13. #13
    Complete yourself...

    Reacties
    20.604
    23-11-2010

    Citaat Geplaatst door Marocaine001 Bekijk reactie
    Wil iemand me a.u.b uitleggen waarom men tegenwoordig valt op alles wat slecht, grof en hard is. Waarom worden de goede en lieve mensen niet gewaardeerd? Waarom zijn het juist zij die worden behandeld als niks..

    Behandel je iemand goed dan doet die uit de hoogte ben je hard en afstandelijk dan ben je opeens interessant...
    Wie het hardst roept wint. We leven in een samenleving waar het zo werkt.

    Onthoud dat je het goed lilaah doet dat geeft heel wat voldoening. Ongeacht of je het terug krijgt.
    Narrated Anas bin Malik: The Prophet (ﷺ) said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)." Sahih al-Bukhari 2817

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    1.782
    31-10-2013

    Het is simpel...

    Zijn het je dierbaren dan dien je ze te accepteren hoe ze zijn. Ermee leren leven.. sabr hebben.

    Zijn het wildvreemden move on zoek mensen op die het beste bij jou passen.

  15. #15
    Bijdehand en Koppig

    Reacties
    343
    09-11-2009

    Ik denk niet dat je in deze context moet verwijzen naar alles maar naar mannen of naar vrouwen. Pas dan kun je een veel beter beeld krijgen in waarom men daar op valt.
    Voor niets gaat de zon op..

    voor meer gaat i ook onder