1. #2521
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Florentino Perez heeft een traditie. Hij contracteert altijd de ster van het WK.

    Wie gaat het dit jaar worden? Hazard of Lukaku? (Coutinho is onhaalbaar)

    Of allebei

    Alle andere WK-sterren spelen al bij Real Madrid (Ronaldo, Modric en Kroos).
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  2. #2522
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Mr.Deadly Bekijk reactie
    Plaats ook navas man
    Reddingen
    Zat ik aan te denken man maar ja... 0 punten.
    Ik zat ook te dneken aan nordin Ambrabat.
    maar landen met 0 of 1 punten heb ik niet geplaatst. Ik heb ook de landen die maar 1 wedstrijd speelden ook nog niet geplaatst want Harry Kane verdient het tot nu toe ook er in te staan.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  3. #2523
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Eigenlijk verdienen Dzjumba en Cherchiev (Rusland) ook er in te staan
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  4. #2524
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Vandaag feest in huizes Wrongbet want zijn idool is jarig vandaag. 31 jaar en domineert 12 jaar lang in het voetbal. Even ter vergelijking: Spelers als Ronaldo Lima de la papzak, Ronaldinho en Kaka domineerden maar 3 tot 5 jaar op top niveau.

    Legend

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  5. #2525
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Huhhh?? Die zijn toch niet geblesseerd?

    Hazard kreeg gister een publiekswissel en Lukaku had te kampen met lichte pijntjes toch?
    https://m.hln.be/sport/voetbal/buite...aoli~acba91bd/

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  6. #2526
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    vandaag feest in huizes wrongbet want zijn idool is jarig vandaag. 31 jaar en domineert 12 jaar lang in het voetbal. Even ter vergelijking: Spelers als ronaldo lima de la papzak, ronaldinho en kaka domineerden maar 3 tot 5 jaar op top niveau.

    goat

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  7. #2527
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Mo Salah is ereburger in Tsjetsjenië.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  8. #2528
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    blessure Hazard en Lukaku moet je nemen met korreltje zout.

    Lukaku had in de eerste helft een tik gekregen en werd pas in de tweede helft gewisseld. (maximaal 3 dagen)

    Hazard had pijntjes opgelopen en zal maximaal 2 dagen rusten.

    Beide spelers zullen denk ik niet spelen tegen Engeland.

    Weet iemand hoe het met de kaarten ligt? Worden ze na de poulefase kwijtgescholden?

    Dit zou dan betekenen dat KDB ook vrij krijgt en hoogstwaarschijnlijk Vertonghen ook. die staan op scherp allemaal en Kompany nog geblesseerd.
    met verdediging kunnen ze al helemaal geen risico's lopen.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  9. #2529
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    blessure Hazard en Lukaku moet je nemen met korreltje zout.

    Lukaku had in de eerste helft een tik gekregen en werd pas in de tweede helft gewisseld. (maximaal 3 dagen)

    Hazard had pijntjes opgelopen en zal maximaal 2 dagen rusten.

    Beide spelers zullen denk ik niet spelen tegen Engeland.

    Weet iemand hoe het met de kaarten ligt? Worden ze na de poulefase kwijtgescholden?

    Dit zou dan betekenen dat KDB ook vrij krijgt en hoogstwaarschijnlijk Vertonghen ook. die staan op scherp allemaal en Kompany nog geblesseerd.
    met verdediging kunnen ze al helemaal geen risico's lopen.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa


  10. #2530
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    volgens mij niet

  11. #2531
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    Vandaag heb ik voor het eerste de wedstrijd van marokko-portugal met een chick geanalyseerd.

    Ik vroeg haar naar haar analyse, zegt ze: nou, weet je, ik heb nu pas de wedstrijd gezien, het is toch een fucking lekker potje, het is gewoon net een heerlijk vrijpartij maar dan zonder het hoogtepunt (orgasme) te halen.

    Ik raakte een beetje sprakeloos en zei vervolgens: verdomme, zo heb ik het nooit bekeken, en je hebt fucking gelijk.

    Die ontbrekende orgasme hadden we dan toch maar ter plekke alsnog gehaald.
    وداعا
    لعله فراق بلا عودة

  12. #2532
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    blessure Hazard en Lukaku moet je nemen met korreltje zout.

    Lukaku had in de eerste helft een tik gekregen en werd pas in de tweede helft gewisseld. (maximaal 3 dagen)

    Hazard had pijntjes opgelopen en zal maximaal 2 dagen rusten.

    Beide spelers zullen denk ik niet spelen tegen Engeland.

    Weet iemand hoe het met de kaarten ligt? Worden ze na de poulefase kwijtgescholden?

    Dit zou dan betekenen dat KDB ook vrij krijgt en hoogstwaarschijnlijk Vertonghen ook. die staan op scherp allemaal en Kompany nog geblesseerd.
    met verdediging kunnen ze al helemaal geen risico's lopen.
    Vroeger werden de gele kaarten van de eerste ronde kwijtgescholden als je naar de tweede ronde ging. Nu niet meer, althans: je mist de eerste volgende wedstrijd.

    Dus als je een kaart krijgt in de laatste wedstrijd van de eerste ronde dan ga je de achtste finale missen
    وداعا
    لعله فراق بلا عودة

  13. #2533
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    Citaat Geplaatst door Gebruiksnaam Bekijk reactie
    Vandaag heb ik voor het eerste de wedstrijd van marokko-portugal met een chick geanalyseerd.

    Ik vroeg haar naar haar analyse, zegt ze: nou, weet je, ik heb nu pas de wedstrijd gezien, het is toch een fucking lekker potje, het is gewoon net een heerlijk vrijpartij maar dan zonder het hoogtepunt (orgasme) te halen.

    Ik raakte een beetje sprakeloos en zei vervolgens: verdomme, zo heb ik het nooit bekeken, en je hebt fucking gelijk.

    Die ontbrekende orgasme hadden we dan toch maar ter plekke alsnog gehaald.
    portugal had wel een orgasme

  14. #2534
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Gebruiksnaam Bekijk reactie
    Vroeger werden de gele kaarten van de eerste ronde kwijtgescholden als je naar de tweede ronde ging. Nu niet meer, althans: je mist de eerste volgende wedstrijd.

    Dus als je een kaart krijgt in de laatste wedstrijd van de eerste ronde dan ga je de achtste finale missen
    en als je je 2e kaart pakt in de 8e finale?
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  15. #2535
    Verbannen

    Reacties
    4.052
    01-01-2018

    zo meteen een kut wedstrijd engeland panama