1. #1
    Verbannen

    Reacties
    1.579
    10-06-2017

    Bijna alle Arabische landen stemmen op hun baas vs bid wk 2026

    Irak
    Jordanië
    Kuwait
    Lebanon
    Saudi Arabië
    Arabische Emiraten

    Hahaha ze blijven de slaafjes van vs en daarom zijn deze verraders nooit te vertrouwen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    Marokko is ook een slaaf van de VS. Alleen nu even niet omdat ze een concurrent zijn. Marokko zou ook voor VS stemmen i.p.v. voor Irak.

    Dit krijg je wanneer je tientallen jaren nationalisme promoot, maar denkt dat er tijdens zo'n stemming er opeens wel islamitische eenheid zal zijn.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    ach ja wat had je anders van ze verwacht turkije heeft voro ons gekozen daar ben ik heel erg blij om

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    aklim

    ja ik ben ook ergens blij liever onze eer hoog

    wat denk je wat er zou gebeurd zijn al die westerlingen en kamelen achter de prostituees of erger trouwen met marokkaanse vrouwen die wanhopig zijn naar een visum

    laat maar marokko is nog lang niet klaar

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    hier zie je duidelijk de scheidingslijn tussen het midden oosten en noord afrika blijkbaar worden shaab darija niet gezien voor arabieren maar nep arabieren die gelijk staan aan 2de rangs

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    977
    20-07-2017

    sukkels wat dachten jullie dan? dat die stink arabieren om jullie geven? wohahahhahahahhahahha

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    ach ja wat had je anders van ze verwacht turkije heeft voro ons gekozen daar ben ik heel erg blij om
    En Nederland (KNVB) ook.

    Maar ja, geen moslimland dus geen kudo's.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    ik heb je toch al zo vaak gezegd een mening van een niet moslim telt niet mee alleen voor deze keer hahhahah

    nee even serieus ik waardeer het wel van nederland en belgie wat mij het meest dwars zat is dat de arabieren zich tegen marokko keerden en ik denk dat het te maken heeft met qatar omdat marokko niet het achterwerk van sauouds wil likken dus heeft qatar wel voor marokko gestemt en de rest onder saudi bevel tegen

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    ' Arabische broeders'

    Muhahahhaha

    Dat krijg je ervan als je de VS als leidraad neemt, dan moet je niet verwachten als je zelf in je rug gestoken wordt.

    Al die arab zien elkaar als vijanden, het enige moment waarop ze samenwerken is als ze hun Amerikaanse meesters moeten dienen door andere moslimlanden binnen te vallen. Dan werken ze heel goed samen met bommen gooien op moslimgezinnen

    Voor de rest zijn het een vies zooitje ongeregelde verraders zonder greintje islam die elkaar zouden opeten als ze de kans ervoor zouden krijgen

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    Wie zei ook alweer dat Algerije de vijand van Marokko is...

    Ze hebben op Marokko gestemd.

    Marokko gebruikt Algerije alleen om de aandacht af te leiden van de problemen in Marokko of wanneer Marokko weer Amerikaanse oude legerspul moet aanschaffen van hun Amerikaanse opdrachtgevers, dan roepen ze weer dat er weer een of andere zogenaamde bedreigingkje is. De bevolking van Algerije en Marokko hebben geen problemen met elkaar, alleen de lkaffirs die het voor het zeggen hebben creëren deze haat

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    161
    06-04-2018

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    En Nederland (KNVB) ook.

    Maar ja, geen moslimland dus geen kudo's.
    Niet zeuren. Marokkanen zijn blij met de opstelling van Nederland. KNVB noemde zelfs het feit dat er veel maroks in NL wonen een van de redenen was om op Marokko te stemmen. Dat is heel mooi om te horen, zeg ik eerlijk

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.779
    14-10-2008

    كشف الاتحاد العراقي لكرة القدم، اليوم الاربعاء، عن سبب تفضيله التصويت للملف المشترك المقدم من الولايات المتحدة وكندا والمكسيك لاستضافة كأس العالم 2026، وعدم تصويته لصالح المغرب.

    وقال عضو اتحاد القدم العراقي مالح مهدي ان "المغرب لطالما رفضت استقبال الوفود العراقية الرياضية وعرقلت كثيراً حصول وفودنا على تأشيرات الدخول الى اراضيها للمشاركة في البطولات المختلفة هناك".

    وتابع ان "وفد المغرب لم يكلف نفسه بالاجتماع مع وفد الاتحاد العراقي المتواجد حالياً في موسكو، لطرح رؤيته او تقديمه ضمانات مستقبلية للعراق من حيث التعاون الرياضي"، مشيرا الى ان "الاتحاد العراقي رأى ان مصلحة الكرة العراقية تصب في التصويت لصالح الملف المشترك".