MVC Lid

Reacties
    242
    05-07-2017

Geen bruiloft geven ?!

Geen ZAAL GEEN Dj gedoe!

maar gewoon een etentje dus alleen mannen en paar imams.

Is dit ook gewoon mogelijk ??
    Mijn vriendin is bang dat mensen dit gek gaan vinden, aangezien zij geen vrouwen om haar heen wilt hebben.

Ik zelf vind het een super idee!

En jullie ??
    j'ai pas besoin de ta pitié!

MVC Lid

Reacties
    41
    10-06-2018

Citaat Geplaatst door Riffia-Metalsia Bekijk reactie
    Geen ZAAL GEEN Dj gedoe!

maar gewoon een etentje dus alleen mannen en paar imams.

Is dit ook gewoon mogelijk ??
    Mijn vriendin is bang dat mensen dit gek gaan vinden, aangezien zij geen vrouwen om haar heen wilt hebben.

Ik zelf vind het een super idee!

En jullie ??
    Je doet toch waar je lkkr zelf zin in hebt? Of telt mense de mening ook.

ondertitel?

Reacties
    18.657
    12-01-2009

Natuurlijk is dat mogelijk, en al vinden mensen dat gek, hun probleem.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

MVC Lid

Reacties
    242
    05-07-2017

Citaat Geplaatst door Baisser Bekijk reactie
    Je doet toch waar je lkkr zelf zin in hebt? Of telt mense de mening ook.
    Nee zeker niet. Was alleen beetje benieuwd of er mensen zijn die dit ook zo hebben gedaan.

MVC Lid

Reacties
    242
    05-07-2017

Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Natuurlijk is dat mogelijk, en al vinden mensen dat gek, hun probleem.
    JA ! Vroeger ging het toch ook zo ?

ondertitel?

Reacties
    18.657
    12-01-2009

JA ! Vroeger ging het toch ook zo ?
    Hangt van de familie af en hoeveel geld men had.
    Maar je groot voordoen is een dingetje waar heel veel geld mee verdient word.

Uiteindelijk ben je voor jezelf verantwoordelijk, en niet de mensen die van grootdoenerij houden.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

MVC Lid

Reacties
    242
    05-07-2017

Hangt van de familie af en hoeveel geld men had.
    Maar je groot voordoen is een dingetje waar heel veel geld mee verdient word.

Uiteindelijk ben je voor jezelf verantwoordelijk, en niet de mensen die van grootdoenerij houden.
    Hoe bedoel je ? :S helemaal geen familie , zij wilt alleen mannen en paar imams uit de moskee.

ondertitel?

Reacties
    18.657
    12-01-2009

Hoe bedoel je ? :S helemaal geen familie , zij wilt alleen mannen en paar imams uit de moskee.
    Wat mensen vroeger deden hing veelal af van hoe rijk men was. Men moest laten zien dat men geld had. Daarom is groot doen nu nog steeds een probleem.

Zij moet dus gewoon haar ding doen, en niet teveel afvragen wat anderen doen, deden of ervan vinden.

MVC Lid

Reacties
    242
    05-07-2017

Wat mensen vroeger deden hing veelal af van hoe rijk men was. Men moest laten zien dat men geld had. Daarom is groot doen nu nog steeds een probleem.

Zij moet dus gewoon haar ding doen, en niet teveel afvragen wat anderen doen, deden of ervan vinden.
    OOH zo! Je hebt gelijk. Geld is toch niet alles ? Het gaat toch om het huwelijk. Ook al heeft hij een beetje dat moet je toch melkaar kunnen waarderen. Of niet. ?

Kalimataan

Reacties
    2.862
    19-03-2006

MVC Premium MVC Premium
    dat is toch een bruiloft, naar islamitische standaarden dien je gewoon een feest (walima) te houden waarbij je mensen uitnodigd om de zegening van Allaah met jou te vieren(is mustahhab maar geen verplichting). of da je een kleine groep uitnodigt, bij je thuis, in een zaal,... daar ligt de keuze bij jou.
    Tawhied is de essentie/basis van het geloof(klik)
    Oh Allah correct the Position of Our Brothers, The Victims of catastrophes around the
    world, Oh Allah Secure their Fear, Reward Them As you Wish, Oh Allah Swap their Fear
    for Peace, Oh Protector of the fearful, Oh Hope of the Needy, Oh granter of the
    prayers of the oppressed, You are the lord of the weak, And you are our lord, There is
    no Deity Worthy of Worship except you.

MVC Lid

Reacties
    1.972
    09-09-2008

-

MVC Lid

Reacties
    242
    05-07-2017

Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Als ik zo een vrouw vind, dan trouw ik morgen nog met haar. Ik maak geen grapje.

Geen bruiloft. Geld wil ik pas opmaken als ik met haar op reis ben of wat dan ook. Wat anderen ervan vinden, boeit me niet. Marokanen hebben altijd hun commentaar klaar liggen.

Grote bedragen aan 1 dagje gejoejoej ben ik op dat moment grote zjoe3.
    Hahahahha klopt!! Zullen we dan maar morgen gaan trouwen dit is toch veel beter ?! Dit wil ik ook doen in Sha Allah.

MVC Lid

Reacties
    1.972
    09-09-2008

-

MVC Lid

Reacties
    242
    05-07-2017

Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Laten we gaan trouwen, tekenen en klaar

Zo wil ik het ook doen. Al zijn er mensen die ertegen zijn maar dat boeit mij niet. Ik bepaal wat ik met mij geld doe.

Inshallah. Ik gun je die bruiloft. Wat heb je aan toeters en bellen etc.
    Hahhaha zied bismilallah! Groot gelijk hoor. Dank je dat vind ik aardig dat je dat zegt. Elghir in Sha Allah.

MVC Lid

Reacties
    1.972
    09-09-2008

-