1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Stel je bent getrouwd en je partner krijgt een bericht van ex

    Dit zijn social media t ijden dus dit kan gewoon gebeuren. Je ziet een notificatie op de ander de telefoon zonder dat hij/zij aanwezig is en ziet de bericht en je bent nieuwsgierig dus je leest t even door. Blijkt dat de ex kanker heeft en niet lang meer heeft te leven. Ja de kankerpatient is verkeerd bezig maar verder lezend schijnt het niet zo een kwade bericht te zijn. Hij/zij wil je man/vrouw iets kwijt in een korte woordenwisseling en daar mag jij bij staan whatever. Zou je dit accepteren?
    If you 'don't know', Allah knows.

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    451
    15-09-2016

    Nee.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Juist een drama serie gekeken??

    Ik ga ervan uit dat je verstandig genoeg bent om een verschil te kunnen maken in een slechte en goede meid

    Hetzelfde geldt voor de dames.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Deadly. Bekijk reactie
    Nee.
    Lijkt me het verstandigste. Dus dat is nu duidelijk en je hebt dit nu besproken met je vrouw, maar dan zie je wel dat het nieuws haar wat deed. Nadat ze twijfelend akkoord is gegaan met dat er niet op wordt gereageerd zie je dat ze er moeite mee heeft. Wat nu?
    If you 'don't know', Allah knows.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door lente_bloesem Bekijk reactie
    Juist een drama serie gekeken??

    Ik ga ervan uit dat je verstandig genoeg bent om een verschil te kunnen maken in een slechte en goede meid

    Hetzelfde geldt voor de dames.
    Nee joh, gewoon verveling
    If you 'don't know', Allah knows.

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    451
    15-09-2016

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Lijkt me het verstandigste. Dus dat is nu duidelijk en je hebt dit nu besproken met je vrouw, maar dan zie je wel dat het nieuws haar wat deed. Nadat ze twijfelend akkoord is gegaan met dat er niet op wordt gereageerd zie je dat ze er moeite mee heeft. Wat nu?
    Dan heeft hij wat op te biechten. Of het gaat allemaal via mij, want ik mag wel gewoon communiceren met haar.

  7. #7
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Ja waarom niet, ook een goede test om te kijken of haar liefde en keuze voor jou genoeg is en was,
    als ze doordit beinvloed raakt, dan was ze in de toekomst toch wel beinvloed door iets wat op haar pad zou komen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Als ze bijv een kind hebben samen of iets waar ze het echt over moeten hebben voor ze het loodje legt, zou het kunnen. Minstens 2 meter afstand en dan met mij ertussen.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Als ze bijv een kind hebben samen of iets waar ze het echt over moeten hebben voor ze het loodje legt, zou het kunnen. Minstens 2 meter afstand en dan met mij ertussen.
    Waarom zou je genoegen nemen met iemand die een kind heeft. Heb jij kids zo nee wat moet je nou iemand met bagage.

    Dat is vragen om problemen.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    422
    28-11-2015

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Nee joh, gewoon verveling
    Ja daar lijkt het wel op

  11. #11
    word

    Reacties
    3.558
    16-07-2009

    Jawel



  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door lente_bloesem Bekijk reactie
    Waarom zou je genoegen nemen met iemand die een kind heeft. Heb jij kids zo nee wat moet je nou iemand met bagage.

    Dat is vragen om problemen.
    Stel.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door lente_bloesem Bekijk reactie
    Ja daar lijkt het wel op
    Ewa je mot wat eh. Beter dan jupilers drinken in de kroeg of niet sahrawiya.
    If you 'don't know', Allah knows.

  14. #14
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Je moet wel erg onzeker zijn wil je dat weigeren.

  15. #15
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Tauppie Bekijk reactie
    Eens. Erbij aanwezig zijn vind ik zelfs erg onzeker. Maar ieder ze mening.
    Haha zelfs de dood en kanker is niet ernstig genoeg.
    Shab bizonkit.